• page_head_Bg

Un sistema d'alerta anticipata in tempu reale puderia prutegge e cumunità in risicu di inundazioni

nutizie-4

Un approcciu di ricerca di cunvergenza SMART per assicurà l'inclusività in a cuncepimentu di u sistema di monitoraghju è d'alerta per furnisce infurmazioni d'avvisu precoce per minimizzà i risichi di disastru.Creditu: Periculi naturali è Scienze di u Sistema di a Terra (2023).DOI: 10.5194/nhess-23-667-2023

Ingaghjamentu di e cumunità in u sviluppu di un sistema d'alerta precoce in tempu reale puderia aiutà à riduce l'impattu spessu devastanti di l'inundazioni nantu à e persone è a pruprietà, in particulare in e regioni muntagnose induve l'avvenimenti estremi di l'acqua sò un prublema "gattivu", un novu studiu revela.

L'inundazioni flash sò diventate più frequenti è dannu à a vita è a pruprietà di e persone vulnerabili, ma i circadori credi chì l'usu di un approcciu SMART (vede l'imagine sopra) per impegnà cù quelli chì vivenu in tali spazii aiutanu à signalà megliu u risicu imminente di inundazioni.

I scientisti crèdenu chì a cumminazione di dati meteorologichi cù l'infurmazioni nantu à cumu a ghjente vive è travaglia in tali regioni, aiuterà i gestori di risichi di disastru, l'idrologi è l'ingegneri à cuncepisce modi megliu per suscitarà l'alarma prima di grandi inundazioni.

Publicendu e so scuperte in Periculi naturali è Scienze di u Sistema di a Terra, un squadra di ricerca internaziunale guidata da l'Università di Birmingham crede chì l'integrazione di a scienza, a pulitica è l'approcciu guidatu da a cumunità locale aiutarà à creà decisioni ambientali chì si adattanu megliu à u cuntestu lucale.

Co-autore Tahmina Yasmin, Postdoctoral Research Fellow à l'Università di Birmingham, hà cummentatu: "Un prublema" gattivu "hè una sfida suciale o culturale chì hè difficiule o impussibile di risolve per via di a so natura cumplessa, interconnessa. Cridemu chì l'integrazione di a scienza suciale I dati meteorologichi aiutanu à identificà parti scunnisciute di u puzzle quandu si cuncepisce un sistema d'alerta precoce.

"Megliu impegnà cù e cumunità è analizà i fatturi suciali identificati da a cumunità in risicu - per esempiu, l'insediamentu illegale à fiancu di i fiumi o slums - aiuterà quelli chì guidanu a pulitica à capisce megliu i risichi presentati da questi estremi idrometeorologici è pianificà a risposta è a mitigazione di inundazioni chì furnisce e cumunità. cù una prutezzione mejorata ".

I circadori dicenu chì l'usu di un approcciu SMART aiuta i decisori pulitichi à espose a vulnerabilità è u risicu di e cumunità, utilizendu un inseme di principii fundamentali:

● S= A cunniscenza cumuna di i risichi assicurendu chì ogni gruppu di persone in una cumunità hè rapprisintatu è una larga gamma di metudi di cullizzioni di dati sò usati.

● M= Monitoring risichi è stabilisce sistemi d'avvertimentu chì custruiscenu a fiducia è scambià infurmazioni critichi di risichi-aiutendu à mantene u sistema di previsione.

● A= EdificiuAsensibilizazione attraversu attività di furmazione è di sviluppu di capacità chì includenu a cunniscenza di u clima in tempu reale è l'infurmazioni d'alerta di inundazioni.

● RT= Indicazione di pre-pianificazioneRazzione di risposta nantuTime cù una gestione cumpleta di disastru è piani di evacuazione basatu annantu à l'alerta prodotta da l'EWS.

Coautore David Hannah, Prufessore d'Idrologia è Cattedra UNESCO in Scienze di l'Acqua à l'Università di Birmingham, hà dettu: "Sviluppà a fiducia di a cumunità in l'agenzii di u guvernu è a previsione focalizata in a tecnulugia, mentre utilizendu i mezi guidati da a cumunità per cullà infurmazioni in muntagna scarsa di dati. regioni hè critica in a prutezzione di e persone vulnerabili.

"Usà stu approcciu SMART per impegnà e cumunità in u sviluppu di sistemi d'allerta precoce inclusivi è intensibili senza dubbitu aiuterà à sviluppà a capacità, l'adattazione è a resilienza di fronte à l'estremi di l'acqua più estremi, cum'è inundazioni è siccità, è l'incertezza aumentata sottu u cambiamentu globale".

Più infurmazione:Tahmina Yasmin et al, Brief communication: Inclusiveness in designing a early warning system for inondation resilience, Natural Hazards and Earth System Sciences (2023).DOI: 10.5194/nhess-23-667-2023


Tempu di Postu: Apr-10-2023