In cullaburazione cù SEI, Office of National Water Resources (ONWR), Rajamangala Institute of Technology Isan (RMUTI), participanti laotiani, stazioni meteo intelligenti sò state installate in siti pilotu è una riunione d'introduzione hè stata tenuta in u 2024. Pruvincia di Nakhon Ratchasima, Tailanda, da u 15 à u 16 di maghju.
Korat emerge cum'è un centru chjave per e tecnulugie intelligenti per u clima, guidate da proiezioni alarmanti di u Panel Interguvernamentale nantu à u Cambiamentu Climaticu (IPCC) chì indicanu chì a regione hè assai vulnerabile à a siccità. Dui siti pilotu in a pruvincia di Nakhon Ratchasima sò stati selezziunati per capisce e vulnerabilità dopu à inchieste, discussioni nantu à i bisogni di i gruppi di agricultori è una valutazione di i risichi climatichi attuali è di e sfide di l'irrigazione. A selezzione di u situ pilotu hà implicatu discussioni trà esperti di l'Uffiziu di e Risorse Idriche Naziunali (ONWR), di l'Università di Tecnulugia Rajamangala Isan (RMUTI) è di l'Istitutu Ambientale di Stoccolma (SEI), è hà risultatu in l'identificazione di tecnulugie intelligenti per u clima chì sò ideali per risponde à i bisogni specifichi di a regione agricula.
L'ubbiettivi principali di a visita eranu d'installà stazioni meteorologiche intelligenti in parcelle pilotu, furmà l'agricultori à u so usu è facilità l'interazione cù i partenarii privati.
Data di publicazione: 30 d'ottobre di u 2024