• pagina_intestazione_Bg

Serviziu Meteo: Suicide Basin trabocca da cima, ma "nisuna indicazione di una liberazione in questu mumentu"

"Avà hè u mumentu di cumincià à preparassi per l'impatti potenziali di l'inundazioni longu u lagu è u fiume Mendenhall."
U Suicide Basin hà cuminciatu à scorrere sopra a cima di a so diga di ghiaccio è a ghjente à valle di u ghiacciaiu Mendenhall duveria preparassi per l'impatti di l'inundazioni, ma ùn ci era nisuna indicazione à meziornu di venneri chì una liberazione d'acqua da una inundazione di scoppiu si sta verificendu, secondu i funzionari di u Serviziu Meteorologicu Naziunale di Juneau.

U bacinu, chì hà cunnisciutu liberazioni annuali cunnisciute cum'è jökulhlaups dapoi u 2011, hè pienu è "una calata di u livellu di l'acqua coerente cù l'acqua chì traboccava da a diga di ghiaccio hè stata rilevata ghjovi matina", secondu una dichjarazione di NWS Juneau publicata à 11 ore di ghjovi nantu à u situ web di monitoraghju di Suicide Basin. A dichjarazione nota chì ci sò vulsuti sei ghjorni da u mumentu chì u bacinu era pienu finu à chì a liberazione principale di l'acqua hè accaduta l'annu scorsu.

"Appena si detectanu evidenze di drenaggiu subglaciale, serà emessu un avvisu d'inundazione", nota a dichjarazione.

Un aghjurnamentu publicatu à 9 ore di vennari hà dichjaratu chì "u statutu ùn hè micca cambiatu" durante l'ultimu ghjornu.

Andrew Park, un meteorologu di a stazione situata vicinu à u ghiacciaiu, hà dettu in una entrevista ghjovi matina chì a fuoriuscita d'acqua "ùn significa micca chì una liberazione hè in corsu avà".

«Questu hè u missaghju principale - chì ne simu cuscenti è aspettemu più infurmazioni», disse.

Tuttavia, per e persone di a zona "avà hè u mumentu di cumincià à preparassi per l'impatti potenziali di l'inundazioni", nota una dichjarazione emessa da NWS Juneau.

Ghjovi matina, u livellu di l'acqua di u fiume Mendenhall era di 6,43 piedi, paragunatu à circa quattru piedi à l'iniziu di a liberazione di l'annu scorsu. Ma Park hà dettu chì un fattore chjave in a gravità di qualsiasi inundazione quest'annu serà a rapidità cù a quale l'acqua scorrerà da u bacinu quandu a diga di ghiaccio si rompe.

«Sè avete una piccula perdita ùn hè micca veramente un prublema», disse. «Ma svuotate tutta st'acqua in una volta, avete grossi prublemi.»

Ghjovi matina, u Serviziu Geologicu di i Stati Uniti hà stallatu novi apparecchi di monitoraghju nant'à u ponte di u fiume Mendenhall nant'à Back Loop Road per aiutà à guidà i preparativi di scaricu per a liberazione di Suicide Basin. L'annu scorsu, quandu hè accaduta una liberazione record d'acqua u 5 d'aostu, l'USGS s'hè basatu solu nant'à u so indicatore di u flussu di u lavu Mendenhall.

Randy Host, un idrologu di l'USGS, hà dettu chì a metrica di velocità permetterà una surveglianza supplementare di l'acqua di l'inundazione attraversu u fiume.

«Fà a tappa, ciò chì chjamemu altezza di u calibru, cum'è quantu hè altu u fiume», disse. «È dopu farà ancu a velocità di a superficia. Misurerà a velocità di l'acqua in superficia.»

https://www.alibaba.com/product-detail/Non-Contact-Portable-Handheld-Radar-Water_1601224205822.html?spm=a2747.product_manager.0.0.f48f71d2ufe8DA

Gran parte di u fiume Mendenhall hè avà rivestitu di petra per prutege e strutture dopu chì l'inundazioni di l'annu scorsu anu erosu gravemente e rive. L'inundazioni anu distruttu parzialmente o cumpletamente trè case è più di trè decine d'altre residenze anu subitu diversi gradi di danni.

Amanda Hatch, chì a so casa hè stata inundata cù ottu pollici d'acqua in u spaziu di strisciamentu l'annu scorsu, hà dettu chì una ristrutturazione maiò per prutege ulteriormente a casa di a so famiglia hè stata appena cumpletata.

«Ùn simu micca assai preoccupati perchè avemu alzatu a casa di quattru pedi», disse ella. «Ma avemu una vittura elettrica, dunque s'ella ci hè inundazione, a sposteremu in carrughju finu à a casa di un amicu. Ma simu pronti.»

U spaziu di sottuterra di a casa hè statu ancu rinforzatu per prutegelu da l'inundazioni, hà dettu Hatch. Hà dettu chì l'assicuranza ùn hà micca cupertu i danni di l'annu scorsu, ma l'aiutu in casu di disastru è u finanziamentu cercatu per mezu di l'Associazione federale di e Piccole Imprese anu aiutatu à rende pussibuli e riparazioni è l'aghjurnamenti.

Oltre à questu, disse Hatch, ùn ci hè assai da fà, fora di monitorà ciò chì succede.

«Ùn si sà cumu anderà, nò ?», disse ella. «Puderia esse più altu. Puderia esse menu. Puderia esse più lentu. Basta à aspittà per vede. Sò cuntenta chì a nostra lista sia finita, cusì ùn ci tocca micca à preoccupassi.»

Marty McKeown, chì a so casa hà subitu danni impurtanti chì anu lasciatu un foru spalancatu longu a parte inferiore di u salottu, hà dettu ch'ellu face sempre riparazioni à a casa è ancu à u patio chì hè statu lavatu via - è fora di un prestitu SBA ùn hà micca ottenutu u sollievu chì sperava da a cità o da altre entità guvernamentali. Hà dettu ch'ellu hè "un altu livellu di preoccupazione" per a situazione attuale, ma ùn hè micca in panicu mentre monitorizza u statu di u bacinu.

«Fighjeremu u fiume è piglieremu azzioni s'ellu hè necessariu», disse. «Ùn aghju micca intenzione di cumincià à traslassi da a mo casa. Averemu tempu s'ellu succede qualcosa.»

Un novu record di precipitazioni per lugliu hè statu stabilitu in Juneau durante u mese scorsu, cù un rapportu preliminariu chì mostra 12,21 pollici di precipitazioni à l'aeroportu internaziunale di Juneau paragunatu à u precedente massimu di 10,4 pollici in u 2015. Ci hè stata precipitazione misurabile in tutti i ghjorni di u mese, eccettu dui, cumpresi 0,77 pollici misurati u mercuri.

E previsioni finu à l'iniziu di a settimana prossima prevedenu cieli più schjariti è massime chì righjunghjeranu i 70 gradi.

Robert Barr, aghjuntu direttore di a cità per a cità è u distrettu di Juneau, hà dettu chì e forti piogge in Juneau sò preoccupanti perchè quandu u fiume hè più altu, ci hè menu spaziu per a liberazione di l'acqua per riempie u fiume. Hà dettu chì CBJ riceve rapporti situazionali ogni ghjornu da NWSJ.

«Ci danu a so megliu stima di ciò chì saria un jökulhlaup à diversi livelli di liberazione s'ellu fussi liberatu à u mumentu di quellu rapportu», disse. «Cusì ogni dopumeziornu ricevemu questu. È basicamente ciò chì ci dice hè chì se u jökulhlaup hè liberatu avà, à u 20% à u 60% di u vulume tutale di Suicide Basin, eccu cumu saria un jökulhlaup. S'ellu hè liberatu à u 100% di u vulume di Suicide Basin - chì l'annu scorsu hà liberatu à u 96% - eccu cumu saria un jökulhlaup. È avà s'ellu hè liberatu à u 100% seria peghju chè l'annu scorsu».

U bacinu ùn si libera di solitu à 100%, hà dettu Barr. L'annu scorsu hè statu u più grande vulume chì u bacinu hà liberatu in una volta. Ma ùn ci hè manera di sapè quantu prestu l'acqua si libererà.

Cliccate nant'à u ligame quì sottu per più dettagli

https://www.alibaba.com/product-detail/Non-Contact-Portable-Handheld-Radar-Water_1601224205822.html?spm=a2747.product_manager.0.0.f48f71d2ufe8DA


Data di publicazione: 8 ottobre 2024