Per fà fronte à a crescente dumanda alimentaria mundiale, ci hè bisognu di migliurà i rendimenti di e culture per mezu di una fenotipizzazione efficiente. A fenotipizzazione basata nantu à l'imagine ottica hà permessu progressi significativi in a selezzione di e piante è a gestione di e culture, ma si trova di fronte à limitazioni in a risoluzione spaziale è a precisione per via di u so approcciu senza cuntattu.
I sensori indossabili chì utilizanu misurazioni di cuntattu offrenu una alternativa promettente per u monitoraghju in situ di i fenotipi di e piante è di u so ambiente. Malgradu i primi progressi in u monitoraghju di a crescita di e piante è di u microclima, u pienu putenziale di i sensori indossabili per a fenotipizzazione di e piante ferma in gran parte inutilizzatu.
In lugliu 2023, Plant Phenomics hà publicatu un articulu di rivista intitulatu "Sensori indossabili: novi strumenti di raccolta dati per a fenotipizzazione di e piante". U scopu di questu articulu hè di esplorà a capacità di i sensori indossabili di monitorà diversi fattori vegetali è ambientali, mettendu in risaltu a so alta risoluzione, versatilità è minima invasività, affrontendu à tempu i prublemi esistenti è furnendu suluzioni.
I sensori indossabili offrenu un approcciu rivoluzionariu à a fenotipizzazione di e piante, superendu i limiti di i metudi tradiziunali senza cuntattu cum'è l'imaghjini ottica. Offrenu alta risoluzione spaziale, versatilità è minima invasività, chì permettenu a misurazione di diversi fenotipi di e piante cum'è l'allungamentu, a temperatura di e foglie, l'idratazione, u biopotenziale è e risposte à u stress.
E tecnulugie innovative cum'è l'estensimetri estensibili è i sensori à elettrodi flessibili s'adattanu à a crescita è a morfologia di e piante, facilitendu u monitoraghju in situ in tempu reale.
À u cuntrariu di l'imaghjini ottica, i sensori indossabili sò menu suscettibili à i fattori ambientali è ponu furnisce dati più precisi. Quandu si monitoranu a temperatura è l'umidità di e foglie, i sensori indossabili utilizanu a cunnessione wireless è materiali avanzati per furnisce misurazioni affidabili è precise.
I sensori cù elettrodi flessibili furniscenu progressi in a misurazione di i biopotenziali, minimizendu i danni à e piante è furnendu un monitoraghju cuntinuu. A rilevazione di e risposte à u stress pò esse migliurata aduprendu sensori chì monitoranu i primi segni di malatie o stress ambientale, cum'è a radiazione ultravioletta è l'esposizione à l'ozonu.
I sensori indossabili sò ancu eccellenti in u monitoraghju ambientale, valutendu fattori cum'è a temperatura di l'aria, l'umidità, a luce è a presenza di pesticidi. I sensori multimodali nantu à piattaforme leggere è elastiche raccolgenu dati in tempu reale chì sò cruciali per capisce i microambienti chì influenzanu a crescita di e piante.
Ancu s'è i sensori indossabili sò assai promettenti per a fenotipizzazione di e piante, si trovanu ancu di fronte à sfide cum'è l'interferenza cù a crescita di e piante, interfacce di legame debuli, tipi di signali limitati è una piccula cupertura di monitoraghju. E suluzioni includenu materiali leggeri, morbidi, elastici è trasparenti, è ancu tecnulugie di legame avanzate è l'integrazione di parechje modalità di misurazione.
Cù u cuntinuu di avanzà in a tecnulugia di i sensori purtabili, si prevede ch'ella ghjucherà un rollu chjave in l'accelerazione di a fenotipizzazione di e piante, furnendu una visione più approfondita di l'interazioni pianta-ambiente.
Data di publicazione: 24 di lugliu di u 2024