Quì à a rivista Water, simu sempre à circà prughjetti chì anu superatu e sfide in modi chì puderanu prufittà à l'altri. Cuncentrati nantu à a misurazione di u flussu in una piccula opera di trattamentu di l'acque reflue (WwTW) in Cornovaglia, avemu parlatu cù i participanti chjave di u prughjettu...
I picculi impianti di trattamentu di l'acque reflue presentanu spessu sfide fisiche significative per l'ingegneri di strumentazione è di cuntrollu. Tuttavia, un impianto di misurazione di u flussu cunforme hè statu installatu in un impianto in Fowey, in u suduveste di l'Inghilterra, da una cullaburazione chì implica una cumpagnia idrica, un appaltatore, un fornitore di strumentazione è una sucietà d'ispezione.
U monitor di flussu à Fowey WwTW avia bisognu di esse rimpiazzatu cum'è parte di un prugramma di mantenimentu di capitale chì era difficiule per via di a natura limitata di u situ. Dunque, sò state cunsiderate suluzioni più innovative cum'è alternativa à una sustituzione simile.
L'ingegneri di Tecker, un appaltatore MEICA per South West Water, anu dunque esaminatu l'opzioni dispunibili. "U canale si trova trà dui fossi d'aerazione, è ùn ci era micca abbastanza spaziu per allargà o devià u canale", spiega Ben Finney, ingegnere di prughjettu di Tecker.
sfondate
Misurazioni precise di u flussu di l'acque reflue permettenu à i gestori di l'impianti di trattamentu di operà in modu efficiente - ottimizendu u trattamentu, minimizendu i costi è pruteggendu l'ambiente. Di cunsiguenza, l'Agenzia Ambientale hà impostu requisiti di prestazione rigorosi nantu à l'attrezzature è e strutture di monitoraghju di u flussu per l'impianti di trattamentu di l'acque reflue in Inghilterra. U standard di prestazione specifica i requisiti minimi per l'automonitoraghju di u flussu.
U standard MCERTS s'applica à i siti chì sò licenziati sottu à i Regolamenti di i permessi ambientali (EPR), chì esigenu chì l'operatori di prucessu monitorinu i flussi liquidi di fognature o acque reflue cummirciali è raccolganu è documentanu i risultati. MCERTS stabilisce requisiti minimi per l'automonitoraghju di u flussu, è l'operatori anu installatu contatori chì rispondenu à i requisiti di licenza di l'Agenzia Ambientale. A Licenza di Risorse Naturali di u Galles pò ancu prevede chì u sistema di monitoraghju di u flussu sia statu certificatu da MCERTS.
I sistemi è e strutture di misurazione di u flussu regulatu sò tipicamente ispezionati annualmente, è a non conformità pò esse scatenata da una quantità di fattori, cum'è l'invecchiamentu è l'erosione di i canali, o a mancanza di furnisce u livellu di precisione necessariu per via di cambiamenti di flussu. Per esempiu, a crescita di a pupulazione lucale accumpagnata da una maggiore intensità di precipitazioni per via di u cambiamentu climaticu pò purtà à "inundazioni" di e strutture di flussu d'acqua.
Monitoraghju di u flussu di a stazione di trattamentu di l'acque reflue di Fowey
À a dumanda di Tecker, l'ingegneri anu visitatu u situ è in l'ultimi anni a pupularità di a tecnulugia hè aumentata assai." "Questu hè spessu perchè i misuratori di flussu ponu esse stallati rapidamente è facilmente nantu à i canali dannighjati o invechjati senza a necessità di grandi opere d'investimentu."
"I misuratori di flussu interconnessi sò stati cunsegnati in un mese da l'ordine è installati in menu di una settimana. In cuntrastu, u travagliu di riparazione o di rimpiazzamentu di i lavandini richiederà più tempu per urganizà è implementà; Costa più soldi; U funziunamentu nurmale di a pianta serà affettatu è a conformità MCERTS ùn pò esse garantita."
Un metudu unicu di currelazione ultrasonica chì pò misurà continuamente e velocità individuali à diversi livelli in una sezione di flussu. Sta tecnica di misurazione di u flussu regiunale furnisce un prufilu di flussu 3D calculatu in tempu reale per furnisce letture di flussu ripetibili è verificabili.
U metudu di misurazione di a velocità hè basatu annantu à u principiu di a riflessione ultrasonica. I riflessi in l'acqua di scaricu, cum'è particelle, minerali o bolle d'aria, sò scansionati cù impulsi ultrasonici cù un angulu specificu. L'ecu risultante hè salvatu cum'è una maghjina, o mudellu d'ecu, è una seconda scansione hè fatta uni pochi di millisecondi dopu. U mudellu d'ecu risultante hè salvatu è currelendu/paragunendu i signali salvati, si pò identificà a pusizione di un riflettore chjaramente identificabile. Siccomu i riflettori si movenu cù l'acqua, ponu esse identificati in diverse pusizioni in l'imagine.
Utilizendu l'angulu di u fasciu, a velocità di e particelle pò esse calculata è cusì a velocità di l'acqua usata pò esse calculata da u spustamentu di u tempu di u riflettore. A tecnulugia produce letture assai precise senza a necessità di fà misurazioni di calibrazione supplementari.
A tecnulugia hè cuncipita per funziunà in una pipa o in un tubu, permettendu un funziunamentu efficiente in l'applicazioni più esigenti è inquinanti. I fattori d'influenza cum'è a forma di u lavandinu, e caratteristiche di u flussu è a rugosità di u muru sò cunsiderati in u calculu di u flussu.
I seguenti sò i nostri prudutti idrologichi, benvenuti à cunsultà
Data di publicazione: 29 di nuvembre di u 2024