Cità di Can Tho, Vietnam - In un passu significativu versu affruntà e sfide di a sicurezza idrica, l'autorità di u Delta di u Mekong in Vietnam anu implementatu sistemi avanzati di monitoraghju di a qualità di l'acqua multiparametricu. Queste stazioni in tempu reale furniscenu dati cruciali per prutege l'acquacoltura, una petra angulare di l'ecunumia di a regione, è monitorà a salute di e so vie navigabili vitali.
Prutezzione di a linea di vita di l'acquacoltura
L'applicazione primaria hè in e zone d'acquacoltura intensiva di pruvince cum'è Soc Trang è Bac Lieu. Quì, i sensori multiparametri sò installati direttamente in i stagni di pesci è gamberetti, misurendu continuamente indicatori chjave di a qualità di l'acqua cum'è u pH, l'ossigenu dissoltu (DO), a salinità, a temperatura è a turbidità.
«Prima, l'agricultori avianu da pruvà manualmente l'acqua, ciò chì pigliava assai tempu è spessu purtava à risposte ritardate à cambiamenti periculosi», hà dettu u sgiò An, un capu di cuuperativa lucale di l'acquacoltura. «Avà, se l'ossigenu dissoltu cala à un livellu criticu di notte, u sistema manda un avvisu immediatu à i nostri telefoni, chì ci permette di attivà l'aeratori prima ch'ellu sia troppu tardi. Questu hà riduttu significativamente e perdite di stock.»
Monitoraghju di u Fiume Mekong Vitale
Oltre à l'acquacoltura, ste stazioni di monitoraghju intelligenti sò state piazzate strategicamente longu i canali è i rami principali di u fiume Mekong. Traccianu i livelli d'inquinamentu, l'intrusione di salinità è i cambiamenti in a qualità di l'acqua, furnendu à l'autorità una visibilità senza precedenti nantu à e cundizioni ambientali. Sti dati sò essenziali per un avvisu precoce di contaminazione da u deflussu industriale o agriculu, una preoccupazione crescente in a regione in rapidu sviluppu.
Tecnulugia robusta per ambienti difficili
U successu di sti prughjetti dipende da a durabilità è a cunnettività di l'equipaggiu di monitoraghju. I sistemi implementati presentanu sensori multiparametrici cuncepiti per un'immersione cuntinua à longu andà. Per risponde à i diversi bisogni di monitoraghju, furnimu una varietà di suluzioni persunalizate, cumprese:
- Misuratore manuale per a qualità di l'acqua multiparametru per cuntrolli purtatili à campione da i tecnichi di campu.
- Sistema di boe galleggianti per a qualità di l'acqua multiparametrica per un monitoraghju continuu à grande scala in laghi, bacini idrici è zone costiere.
- Spazzola di pulizia automatica per sensori d'acqua multiparametrici per assicurà a precisione di i dati è riduce a manutenzione in ambienti propensi à biofouling.
- Set cumpletu di servitori è moduli wireless software, supporta RS485 GPRS /4G/WIFI/LORA/LORAWAN per una trasmissione di dati flessibile è affidabile in diversi terreni.
Questa flessibilità hè cruciale in u Delta à geografia mista. A cunnessione 4G assicura una trasmissione di dati affidabile in e zone cù cupertura cellulare, mentre chì a tecnulugia LORAWAN furnisce una suluzione à longa distanza è à bassa putenza per i gruppi di stagni remoti è e sezioni di fiume.
Focus nantu à a cumpagnia
U spiegamentu di sti sistemi intelligenti hè statu facilitatu da fornitori di tecnulugia specializati in suluzioni di monitoraghju ambientale.
Per più infurmazioni nantu à i sensori d'acqua, cuntattate Honde Technology Co., LTD.
- Email: info@hondetech.com
- Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
- Tel: +86-15210548582
Prospettive future
L'impegnu di u guvernu vietnamita per l'agricultura intelligente è a prutezzione ambientale segnala una forte traiettoria di crescita per u monitoraghju di a qualità di l'acqua basatu annantu à l'IoT. Mentre u successu in u Delta di u Mekong diventa un mudellu, si prevede chì prughjetti simili saranu replicati in altri bacini fluviali critichi è zone custiere in tuttu u Vietnam, solidificendu u rolu di i sensori multiparametrici cum'è strumentu indispensabile per a gestione sustenibile di e risorse idriche.
Data di publicazione: 27 d'ottobre di u 2025
