In l'onda di trasfurmazione di l'energie rinnuvevuli, una centrale eolica in Singapore hà recentemente introduttu sensori avanzati di velocità è direzzione di u ventu à ultrasoni per migliurà l'efficienza di raccolta di l'energia eolica è migliurà e prestazioni di generazione di energia. L'applicazione di sta tecnulugia innovativa marca un passu impurtante per Singapore in u campu di l'energie rinnuvevuli.
I sensori di velocità è direzzione di u ventu à ultrasoni utilizanu impulsi à ultrasoni per misurà a velocità è a direzzione di u ventu, cù alta precisione è alta affidabilità. In paragone cù i strumenti tradiziunali di velocità di u ventu meccanichi, i sensori à ultrasoni ùn solu rispondenu rapidamente, ma funzionanu ancu stabilmente in cundizioni climatiche severe. Questu permette à e centrale eoliche di monitorà e cundizioni di u ventu in tempu reale è di risponde rapidamente in basa à i dati per ottimizà l'efficienza operativa di i gruppi elettrogeni.
Sicondu Li Weixuan, u direttore tecnicu di a centrale eolica, l'introduzione di sensori à ultrasoni aiuterà à migliurà a capacità di generazione d'energia. "Misurendu accuratamente a velocità è a direzzione di u ventu, pudemu adattà megliu l'angulu di e turbine eoliche per massimizà a cattura di l'energia eolica, migliurà l'efficienza di a generazione d'energia è riduce i tempi di inattività". Li Weixuan hà dettu chì sta mossa migliurà significativamente a generazione d'energia in e future stagioni fredde è in u tempu ventu.
Zhang Xinyi, capu di l'Agenzia di l'Energie Rinnuvevuli di Singapore, hà dettu chì l'usu di sensori à ultrasoni hè in linea cù l'ubbiettivu strategicu di u paese di prumove l'energie rinnuvevuli. Hà enfatizatu: "L'avanzamentu di a scienza è di a tecnulugia hè una forza motrice impurtante per u sviluppu di l'industria di l'energie rinnuvevuli. Semu impegnati à migliurà l'efficienza di l'utilizazione di l'energia eolica introducendu tecnulugie innovative per aiutà a cumpetitività di Singapore in u mercatu mundiale di l'energie rinnuvevuli". Inoltre, a centrale eolica analizzerà ancu i dati raccolti da i sensori attraversu a piattaforma di cloud computing per prevede i cambiamenti climatichi è e fluttuazioni di a velocità di u ventu, in modu da formulà un pianu di generazione di energia più scientificu. Stu metudu di gestione intelligente ùn solu aiuterà à migliurà l'utilizazione di l'energia, ma ancu à riduce i costi operativi è à prumove l'efficienza ecunomica di a generazione di energia eolica. Siccomu Singapore hè impegnata à riduce l'emissioni di gas serra è à custruisce una cità sustenibile à bassu carbonu, l'aghjurnamentu tecnologicu di e centrale eoliche cuntribuirà à a trasfurmazione di a struttura energetica di u paese. Si prevede chì in un futuru vicinu, l'applicazione riescita di sensori à ultrasoni di velocità è direzzione di u ventu diventerà un simbulu impurtante di u sviluppu di l'energie rinnuvevuli di Singapore, ispirendu più cumpagnie à impegnassi in l'esplorazione è l'innuvazione in u campu di l'energia verde.
Per più infurmazione,
Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.
Tel: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 20 di ghjugnu di u 2025