Tecnulugia di sensori intelligenti chì aiuterà l'agricultori à aduprà i fertilizanti in modu più efficiente è à riduce i danni ambientali.
A tecnulugia, discritta in a rivista Natural Foods, pò aiutà i pruduttori à determinà u megliu mumentu per applicà u fertilizante à e culture è a quantità di fertilizante necessaria, tenendu contu di fattori cum'è u clima è e cundizioni di u terrenu. Questu riducerà a sovrafertilizazione costosa è dannosa per l'ambiente di i terreni, chì libera u gasu serra protossidu d'azotu è inquina u terrenu è e vie navigabili.
Oghje, a sovrafertilizazione hà resu inutilizabile u 12% di a terra mundiale, una volta arabile, è l'usu di fertilizanti azotati hè aumentatu di 600% in l'ultimi 50 anni.
Tuttavia, hè difficiule per i pruduttori di culturi di regulà precisamente u so usu di fertilizanti: troppu è rischianu di dannà l'ambiente è spende troppu pocu è rischianu rendimenti più bassi;
I circadori di a nova tecnulugia di sensori dicenu chì puderia esse benefica per l'ambiente è i pruduttori.
U sensore, chjamatu sensore di gas elettricu funzionalizatu chimicamente à basa di carta (chemPEGS), misura a quantità d'ammoniu in u terrenu, un cumpostu chì hè cunvertitu in nitriti è nitrati da i batteri di u terrenu. Utilizza un tipu d'intelligenza artificiale chjamata apprendimentu automaticu, cumbinendulu cù dati nantu à u clima, u tempu dapoi l'applicazione di fertilizzanti, misurazioni di u pH di u terrenu è di a cunduttività. Utilizza questi dati per prevede u cuntenutu tutale di azotu di u terrenu avà è u cuntenutu tutale di azotu 12 ghjorni in u futuru per prevede u megliu mumentu per applicà u fertilizzante.
U studiu mostra cumu sta nova suluzione à bassu costu pò aiutà i pruduttori à ottene u massimu benefiziu da a minima quantità di fertilizante, in particulare per e culture chì utilizanu assai fertilizanti cum'è u granu. Sta tecnulugia puderia riduce simultaneamente i costi di i pruduttori è i danni ambientali causati da i fertilizanti azotati, u tipu di fertilizante u più utilizatu.
U ricercatore principale, u duttore Max Greer, di u Dipartimentu di Bioingegneria di l'Imperial College London, hà dettu: "U prublema di a sovrafertilizazione, da un puntu di vista ambientale è ecunomicu, ùn pò esse sopravvalutatu. A produttività è u redditu assuciatu sò in calata annu dopu annu. quest'annu, è i pruduttori ùn anu micca attualmente l'arnesi necessarii per affruntà stu prublema.
"A nostra tecnulugia pò aiutà à risolve stu prublema aiutendu i cultivatori à capisce i livelli attuali di ammonia è nitrati in u terrenu è à prevede i livelli futuri in basa à e cundizioni climatiche. Questu li permette di adattà a so applicazione di fertilizzanti à i bisogni specifichi di u so terrenu è di a so cultura."
L'eccessu di fertilizante à base d'azotu libera l'ossidu nitroso in l'aria, un gasu à effettu serra 300 volte più putente chè u diossidu di carbonu è chì cuntribuisce à a crisa climatica. L'eccessu di fertilizante pò ancu esse lavatu via da l'acqua piovana in i corsi d'acqua, privendu a vita acquatica di l'ossigenu, pruvucendu fioriture d'alghe è riducendu a biodiversità.
Tuttavia, l'aghjustamentu precisu di i livelli di fertilizante per adattassi à i bisogni di u terrenu è di e culture ferma una sfida. I testi sò rari, è i metudi attuali per misurà l'azotu di u terrenu implicanu l'inviu di campioni di terrenu à un laburatoriu - un prucessu longu è caru chì i risultati sò di usu limitatu quandu ghjunghjenu à i cultivatori.
U duttore Firat Guder, autore principale è ricercatore principale in u Dipartimentu di Bioingegneria di l'Imperial College, hà dettu: "A maiò parte di u nostru cibu vene da a terra - hè una risorsa micca rinnuvevule è s'è no ùn a prutegemu micca a perderemu. Ancu una volta, cumbinatu cù l'inquinamentu da azotu da l'agricultura, crea un enigma per u pianeta chì speremu di aiutà à risolve per mezu di l'agricultura di precisione, chì speremu chì aiuterà à riduce a sovrafertilizazione mentre aumenta i rendimenti di e culture è i profitti di i cultivatori".
Data di publicazione: 20 di maghju di u 2024