Cù l'impattu cuntinuu di l'onda di fretu, e rete elettriche in parechji lochi sò sottumesse à prove severe. U sistema di monitoraghju di l'accumulazione di ghiaccio è neve è di alerta precoce basatu annantu à e stazioni meteorologiche di e rete intelligenti ghjoca un rollu chjave. Attraversu u monitoraghju in tempu reale è l'allerta precoce precisa, riduce efficacemente l'interruzioni di corrente causate da l'accumulazione di ghiaccio nantu à e linee, furnendu una forte garanzia per u funziunamentu sicuru è stabile di a rete elettrica.
Monitoraghju intelligente: Cunniscenza in tempu reale di e cundizioni ambientali di a linea
In i canali chjave di trasmissione di l'energia è in e zone micro-meteorologiche, e stazioni meteorologiche di e rete intelligenti, cù i so precisi sistemi di sensori, raccolgenu continuamente dati critichi cum'è a temperatura, l'umidità, a velocità di u ventu è i tipi di precipitazioni. Quandu e cundizioni ambientali s'avvicinanu à u puntu criticu di congelazione, u sistema attiverà automaticamente a modalità di monitoraghju speciale.
«Queste stazioni meteorologiche ponu identificà cundizioni meteorologiche specifiche chì ponu causà a furmazione di ghiaccio nantu à e linee», hà introduttu un espertu di u centru di dispacciamentu di a rete elettrica. «Quandu a temperatura ambiente hè trà -5 ℃ è 2 ℃ è l'umidità di l'aria supera l'85%, u sistema entrerà in un statu di alerta massima».
Avvisu precoce precisu: Emette avvisi di risicu 48 ore in anticipu
Basendu si nantu à algoritmi avanzati d'analisi di dati, u sistema di monitoraghju intelligente pò prevede u risicu di ghiacciu di linea 48 ore in anticipu. Hè capitu chì integrandu dati meteorologichi in tempu reale è parametri di funziunamentu di linea, stu sistema pò prevede accuratamente u spessore è a tendenza di sviluppu di l'accumulazione di ghiaccio.
«L'infurmazioni d'alerta precoce chì avemu ricevutu eranu assai specifiche, cumprese a pusizione di i pali induve si puderia furmà u ghjacciu, u spessore stimatu di u ghjacciu è u livellu di periculu», hà dettu u direttore di l'operazione è di a manutenzione di una certa cumpagnia di rete elettrica. «Questu ci furnisce una finestra di tempu preziosa per spiegà e forze di sbrinamentu in anticipu».
Difesa attiva: Parechje misure sò prese per assicurà a sicurezza di l'alimentazione elettrica
Sutta a guida di l'infurmazioni d'alerta precoce, l'imprese di a rete elettrica ponu piglià una varietà di misure di difesa proattive. Ciò include l'aghjustamentu di u modu di funziunamentu di a rete elettrica, l'avviu di u dispositivu di sbrinamentu DC è u spiegamentu di apparecchiature mobili di sbrinamentu, ecc. I dati mostranu chì decine di interruzioni di corrente causate da l'accumulazione di ghiaccio sò state evitate cù successu questu invernu.
«Grazie à un alerta precoce precisu è à una risposta rapida, avemu riduttu cù successu u numeru di guasti causati da l'accumulazione di ghiaccio di u 70%», hà rivelatu un espertu di sistemi energetichi. «In particulare in e zone muntagnose è remote, questu sistema di monitoraghju hà ghjucatu un rolu insustituibile.»
Innuvazione tecnologica: A fusione multi-sensore migliora a precisione di u monitoraghju
A nova generazione di stazioni meteorologiche di rete intelligente adotta a tecnulugia di fusione multi-sensore. Oltre à u monitoraghju di l'elementi meteorologichi cunvinziunali, sò ancu dotate di sensori dedicati à a rilevazione di a cupertura di ghiaccio. Quessi sensori monitoranu direttamente a cundizione di ghiaccio di e linee misurendu parametri cum'è l'angulu d'inclinazione è a tensione di i cunduttori.
«Stemu sempre à pruvà un sistema di monitoraghju intelligente basatu annantu à u ricunniscimentu di l'imagine», hà dettu un tecnicu di l'istituzione di ricerca. «Analizendu l'imagine mandate da u situ, u sistema pò identificà automaticamente u spessore è u tipu di cupertura di ghiaccio, aumentendu ulteriormente a precisione di u monitoraghju».
Risultati rimarchevuli: L'incidenti di interruzioni di corrente sò stati significativamente ridutti
E statistiche mostranu chì dapoi u cumpletu spiegamentu di u sistema intelligente di monitoraghju è d'alerta precoce, u numeru d'interruzioni di corrente causate da l'accumulazione di ghiaccio è neve in l'invernu hè diminuitu significativamente. Durante e multiple ondate di fretu di l'invernu scorsu, u sistema hà avvistatu cù successu di più di u 90% di i risichi d'accumulazione di ghiaccio, cuntribuendu significativamente à u mantenimentu di a sicurezza di a rete elettrica.
«U disastru di ghjacciu precedente puderia avè causatu interruzioni di corrente à grande scala. Avà, per via di l'alerta precoce è di a preparazione, pudemu mantene l'impattu à u minimu», hà dettu u rispunsevule di u centru di cummandu d'emergenza elettrica. «Questu ùn solu garantisce l'approvvigionamentu energeticu per u sustenimentu di e persone, ma furnisce ancu un approvvigionamentu energeticu stabile è affidabile per a pruduzzione industriale.»
Prospettive future: Versu un alerta precoce intelligente
Cù u sviluppu di a tecnulugia di l'intelligenza artificiale, u sistema di monitoraghju meteorologicu è di alerta precoce di a rete elettrica si evolve versu una direzzione più intelligente. In u futuru, u sistema serà capace di amparà in modu indipendente e caratteristiche ambientali di diverse rotte, cumbinendu dati storichi è informazioni di monitoraghju in tempu reale per furnisce servizii di alerta precoce più precisi.
L'esperti di l'industria indicanu chì a custruzzione di stazioni meteorologiche di rete intelligente hè una misura impurtante per u sistema energeticu per affruntà e cundizioni climatiche estreme. Cù l'ulteriore miglioramentu di a rete di monitoraghju è l'innuvazione cuntinua di a tecnulugia di alerta precoce, a capacità di a rete elettrica di resiste à i disastri naturali serà ulteriormente migliorata, furnendu una garanzia di putenza più affidabile per u sviluppu ecunomicu è suciale.
Per più infurmazioni nantu à e stazioni meteo, cuntattate Honde Technology Co., LTD.
WhatsApp: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2025
