Per affruntà e minacce sempre più gravi di u cambiamentu climaticu è di i disastri naturali, l'Associazione di e Nazioni di l'Asia Sudorientale (ASEAN) hà annunziatu pocu fà a custruzzione di parechje nuove stazioni meteorologiche in a regione per migliurà u monitoraghju meteorologicu è e capacità di alerta precoce in casu di disastru. Questa misura hà per scopu di migliurà a velocità di risposta à eventi meteorologichi estremi è di assicurà a sicurezza di a vita è di i beni di e persone.
E stazioni meteorologiche appena custruite saranu distribuite in paesi cum'è l'Indonesia, a Tailanda, e Filippine è a Malesia. Si prevede chì aiuteranu à raccoglie dati meteorologichi in tempu reale, cumprese informazioni cum'è e precipitazioni, a temperatura, l'umidità è a velocità di u ventu. A stazione meteorologica hè dotata di apparecchiature avanzate di monitoraghju meteorologicu è serà cunnessa à i dipartimenti meteorologichi di altri paesi via Internet, furmendu una rete regiunale di spartera di informazioni meteorologiche.
U Sicritariu Generale di l'Associazione di e Nazioni di u Sudeste Asiaticu hà dichjaratu: "L'impattu di u cambiamentu climaticu annantu à l'Asia Sudorientale hè diventatu sempre più evidente. Inundazioni frequenti, tifoni è siccità affettanu seriamente a pruduzzione agricula è a vita di e persone". A custruzzione di nuove stazioni meteorologiche migliurà u nostru sistema di alerta precoce, permettendu à i paesi di risponde più efficacemente à i disastri meteorologichi è di furnisce servizii d'infurmazione puntuali à i residenti.
Sicondu l'analisi di l'esperti meteorologichi, a frequenza di l'eventi climatichi estremi causati da u cambiamentu climaticu in l'Asia sudorientale hè stata in crescita in l'ultimi anni. Per esempiu, in u 2023, parechji paesi in l'Asia sudorientale anu patitu di gravi disastri d'inundazione, causendu enormi perdite ecunomiche. Attraversu a nova rete di monitoraghju meteorologicu, si prevede chì i paesi capiscenu i cambiamenti climatichi più prestu, pigliendu cusì misure preventive è riducendu i risichi è e perdite causate da disastri.
Inoltre, stu prughjettu prumoverà ancu a cuuperazione scientifica è tecnologica in casa è à l'esteru è farà avanzà u prugressu di a ricerca scientifica meteorologica.
À a ceremonia d'inaugurazione di a stazione meteorologica, u direttore di l'Agenzia Meteorologica Indonesiana hà dettu: "Semu assai cuntenti di pudè participà à sta rete regiunale di monitoraghju meteorologicu". Questu ùn hè micca solu un miglioramentu di l'installazioni meteorologiche di u nostru paese, ma ancu un miglioramentu di e capacità di prevenzione è mitigazione di i disastri di tutta a regione di u Sudeste Asiaticu.
Cù a messa in serviziu di e stazioni meteorologiche, i paesi di l'Asia Sudorientale cercanu di affruntà megliu e sfide climatiche future è di prumove u sviluppu ecunomicu sustenibile. I dipartimenti guvernamentali invitanu tutti i settori di a sucietà à fà attenzione inseme à u cambiamentu climaticu, à participà attivamente à i travagli di prevenzione è mitigazione di i disastri, è à travaglià inseme per creà un ambiente di vita sicuru è verde.
Per più infurmazioni nantu à a stazione meteo,
Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.
Tel: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 01 lug 2025