L'emissioni di metanu anu parechje fonti disperse (allevamentu, trasportu, decomposizione di rifiuti, pruduzzione è combustione di combustibili fossili, ecc.).
U metanu hè un gasu à effettu serra cù un putenziale di riscaldamentu climaticu 28 volte più altu chè quellu di u CO2 è una durata di vita atmosferica assai più corta. A riduzione di l'emissioni di metanu hè una priorità, è TotalEnergies hà l'intenzione di stabilisce una sperienza esemplare in questu duminiu.
HONDE: una suluzione per a misurazione di l'emissioni
A tecnulugia HONDE comprende un sensore ultraleggeru di CO2 è CH4 muntatu nantu à un drone per assicurà l'accessu à i punti d'emissione difficiuli da ghjunghje mentre furnisce letture cù a più alta precisione. U sensore hè dotatu di un spettrometru laser à diodi è hè capace di rilevà è quantificà l'emissioni di metanu cù un altu livellu di precisione (> 1 kg/h).
In u 2022, una campagna per rilevà è misurà l'emissioni in situ in cundizioni reali hà cupertu u 95% di i siti gestiti (1) in u settore upstream. Più di 1 200 voli AUSEA sò stati effettuati in 8 paesi per copre 125 siti.
L'obiettivu à longu andà hè di utilizà a tecnulugia cum'è parte di un sistema senza interruzzione è autonomu. Per ghjunghje à questu scopu, e squadre di ricerca cercanu di sviluppà un sistema di navigazione senza pilotu cù dati trasmessi automaticamente à i servitori, è ancu capacità di trasfurmazione è di reporting istantanei di dati. L'automatizazione di u sistema furnirà risultati immediati à l'operatori lucali in e strutture è aumenterà u numeru di voli.
In più di a campagna di rilevazione in i nostri siti operati, simu in discussioni avanzate cù certi operatori di i nostri beni micca operati per mette sta tecnulugia à a so dispusizione è realizà campagne di rilevazione mirate nantu à questi beni.
Avanzendu versu u metanu zero
Trà u 2010 è u 2020, avemu dimezzatu e nostre emissioni di metanu guidendu un prugramma d'azione chì mira à ognuna di e fonti d'emissione in i nostri attivi (flaring, ventilazione, emissioni fuggitive è combustione incompleta) è rinfurzendu i criteri di cuncepimentu per e nostre nuove strutture. Per andà ancu più in là, simu impegnati à una riduzione di 50% di e nostre emissioni di metanu da u 2025 è di 80% da u 2030 paragunatu à i livelli di u 2020.
Questi obiettivi coprenu tutti l'assi operati da a Cumpagnia è vanu oltre a riduzione di 75% di l'emissioni di metanu da u carbone, u petroliu è u gasu trà u 2020 è u 2030 descritta in u scenariu Net Zero Emissions by 2050 di l'IEA.
Pudemu furnisce sensori cù diversi parametri
Data di publicazione: 19 di nuvembre di u 2024