In i sistemi muderni di prevenzione è mitigazione di i disastri, i sistemi di alerta precoce di l'inundazioni servenu cum'è prima linea di difesa contr'à i disastri di l'inundazioni. Un sistema di alerta efficiente è precisu agisce cum'è una sentinella instancabile, basendu si nantu à diverse tecnulugie di sensori avanzati per "vede tuttu intornu è sente in tutte e direzzione". Trà questi, i misuratori di portata radar idrologichi, i pluviometri è i sensori di spostamentu ghjocanu roli cruciali. Raccolgenu dati critichi da diverse dimensioni, furmendu inseme a basa percettiva di u sistema di alerta, è u so impattu hè prufondu è significativu.
I. I roli di i trè sensori principali
1. Pluviometru: L'"Avanguardia" è u "Monitor di Causa"
* Rolu: U pluviometru hè u dispusitivu u più direttu è tradiziunale per u monitoraghju di e precipitazioni. A so funzione principale hè di misurà precisamente a quantità di precipitazioni (in millimetri) in un locu specificu durante un periodu specificu. Installatu in zone aperte, raccoglie l'acqua di pioggia in un ricevitore è ne misura u vulume o u pesu, cunvertendulu in dati di prufundità di e precipitazioni.
* Posizione in u Sistema: Hè u puntu di partenza per l'alerta d'inundazione. A precipitazione hè a causa di a maiò parte di l'inundazioni. I dati di precipitazione cuntinui in tempu reale sò u parametru d'input u più fundamentale per i mudelli idrologichi per fà analisi di u scorrimentu è previsioni d'inundazioni. Attraversu una rete di stazioni pluviometriche, u sistema pò capisce a distribuzione spaziale è l'intensità di e precipitazioni, furnendu a basa per prevede u scorrimentu generale di u bacinu idrograficu.
2. Flussumetru radar idrologicu: l'"Analista principale"
* Rolu: Questu hè un dispusitivu di monitoraghju avanzatu senza cuntattu, di velocità di flussu (流速) è di scaricu (流量). Tipicamente muntatu nantu à ponti o rive sopra l'acqua, emette onde radar versu a superficia di l'acqua. Usendu u principiu di l'effettu Doppler, misura accuratamente a velocità superficiale di u fiume è, cumminatu cù i dati di u livellu di l'acqua (spessu da un indicatore di livellu di l'acqua integratu), calcula u scaricu istantaneu (in metri cubi per seconda) à a sezione trasversale in tempu reale.
* Posizione in u Sistema: Hè u core di u sistema d'alerta precoce di l'inundazioni. A portata hè l'indicatore u più criticu di a magnitudine di l'inundazione, determinendu direttamente a scala è i danni potenziali di un piccu d'inundazione. In paragone cù i misuratori tradiziunali basati nantu à u cuntattu, i misuratori di flussu radar ùn sò micca affettati da l'atrofia di l'inundazioni o da l'impattu di i detriti. Restanu operativi durante l'eventi d'inundazioni estreme, furnendu dati preziosi "in u mumentu" è permettendu un monitoraghju direttu, in tempu reale è precisu di e cundizioni di u fiume.
3. Sensore di Spostamentu: U "Guardianu di a Struttura" è u "Denunciante di Disastri Secundarii"
* Rolu: Questa categuria include diversi sensori (per esempiu, GNSS, inclinometri, misuratori di crepe) aduprati per monitorà deformazioni minuscule, assestamenti o spostamenti di infrastrutture idriche cum'è dighe di bacini idrici, argini è pendii. Sò installati nantu à punti strutturali critichi per misurà continuamente i cambiamenti pusiziunali.
* Posizione in u Sistema: Hè u guardianu di a sicurezza ingegneristica è di l'avvertimentu secundariu di disastru. U periculu di l'inundazioni ùn vene micca solu da u vulume di l'acqua stessa, ma ancu da i fallimenti strutturali. I sensori di spustamentu ponu furnisce una rilevazione precoce di potenziali perdite o deformazioni di dighe, risichi di frane nantu à i terrapieni, o instabilità di pendenza. Se i dati monitorati superanu i limiti di sicurezza, u sistema attiva un allarme per risichi maiò cum'è tubature, fallimentu di dighe o frane, impedendu cusì inundazioni catastrofiche causate da fallimenti strutturali.
II. Flussu di travagliu collaborativu
Questi trè cumpunenti travaglianu in sinergia, furmendu un ciclu d'avvertimentu cumpletu:
- U pluviometru hè u primu à signalà "quanta pioggia cade da u celu".
- I mudelli idrologichi prevedenu u deflussu potenziale è u piccu di scarica di l'inundazione basatu annantu à questi dati di precipitazione.
- U misuratore di flussu radar idrologicu in e sezioni chjave di u fiume verifica queste previsioni in tempu reale, riportendu "quanta acqua ci hè veramente in u fiume", è furnisce avvisi più precisi nantu à l'ora di ghjunta è a magnitudine di u piccu di l'inundazione basatu annantu à a tendenza di crescita di u flussu.
- Simultaneamente, u Sensore di Spostamentu surveglia rigorosamente se u "cuntinente chì cuntene l'acqua" hè sicuru, assicurendu chì l'acqua di l'inundazione sia liberata in modu cuntrullatu è impedisce disastri più grandi causati da fallimenti strutturali.
III. Impatti prufondi
1. Precisione è tempestività di l'avvertimentu assai migliorate:
* I dati di scaricu in tempu reale da u radar idrologicu riducenu significativamente l'incertezza di e previsioni tradiziunali di l'inundazioni basate nantu à e precipitazioni. Questu sposta l'avvertimenti da a "previsione" à i "rapporti in tempu reale", cumprendu ore preziose o ancu decine d'ore di tempu d'oru per l'evacuazioni à valle è a risposta d'emergenza.
2. Capacità migliorata di risponde à eventi d'inundazione estremi:
* A misurazione senza cuntattu permette à i misuratori di flussu radar di funziunà nurmalmente durante l'inundazioni maiò storiche, riempiendu e lacune di dati critiche durante a fase più severa di u disastru. Questu furnisce prove visibili per e decisioni di cummandu, impedendu "cumbatte in u bughju" in i mumenti più critichi.
3. Espansione da l'avvisu d'inundazione à l'avvisu di sicurezza strutturale per a prevenzione cumpleta di i disastri:
* L'integrazione di sensori di spustamentu aghjurnà u sistema d'alerta da previsioni puramente idrologiche à un sistema d'alerta di sicurezza integratu "idrologicu-strutturale". Pò avvisà micca solu contr'à "catastrofi naturali", ma ancu prevene efficacemente "catastrofi provocate da l'omu" (fallimenti strutturali), aumentendu assai a prufundità è a portata di u sistema di prevenzione di catastrofi.
4. Prumuzione di a Gestione Intelligente di l'Acqua è di a Digitalizazione:
* E vaste quantità di dati in tempu reale generati da questi sensori formanu a basa per a custruzzione di un "Bacino Idrograficu Digitale Gemellu". L'analisi attraversu big data è intelligenza artificiale permette l'ottimizazione cuntinua di i mudelli idrologichi, chì permettenu una simulazione di inundazioni, previsioni è funziunamentu di i riservori più intelligenti, chì porta infine à una gestione di e risorse idriche raffinata è intelligente.
5. Generazione di benefici ecunomichi è suciali significativi:
* L'avvertimenti precisi minimizanu e vittime è i danni à a pruprietà. E perdite evitate pigliendu misure cum'è a chjusura di e porte in anticipu, u spustamentu di l'assi è l'evacuazione di e pupulazioni superanu di gran lunga l'investimentu in a custruzzione di sti sistemi di monitoraghju, ciò chì si traduce in un altu ritornu nantu à l'investimentu. Inoltre, migliora a sicurezza publica è a fiducia in u sistema di prevenzione di e catastrofi.
Set cumpletu di servitori è moduli wireless software, supporta RS485 GPRS /4g/WIFI/LORA/LORAWAN
Per più infurmazioni nantu à i sensori,
Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Tel: +86-15210548582
Data di publicazione: 18 settembre 2025
