• pagina_intestazione_Bg

Texas A&M s'associa cù Climavision per installà un novu radar meteorologicu in u campus

L'orizonte di Aggieland cambierà stu weekend quandu un novu sistema di radar meteorologicu serà stallatu nantu à u tettu di l'Edificiu Eller Oceanografia è Meteorologia di l'Università Texas A&M.
L'installazione di u novu radar hè u risultatu di una cullaburazione trà Climavision è u Dipartimentu di Scienze Atmosferiche di Texas A&M per riimaginà cumu i studienti, i prufessori è a cumunità amparanu è rispondenu à e cundizioni climatiche.
U novu radar rimpiazza u radar Agi Doppler (ADRAD) chì hè invechjatu è chì hà duminatu Agilan dapoi a custruzzione di l'Edificiu di l'Operazioni è di a Manutenzione in u 1973. L'ultima grande mudernizazione di l'ADRAD hè accaduta in u 1997.
S'ellu u tempu u permette, a rimuzione di l'ADRAD è l'installazione di u novu radar si feranu cù un elicotteru sabbatu.
«I sistemi radar muderni anu subitu numerosi aghjurnamenti cù u tempu, cumprese e tecnulugie vechje è nove», hà dettu u duttore Eric Nelson, assistente prufessore di scienze atmosferiche. «Ancu s'è i cumpunenti cum'è u ricevitore è u trasmettitore di radiazioni sò stati recuperati cù successu, a nostra preoccupazione principale era a so rotazione meccanica nantu à u tettu di l'edifiziu operativu. U funziunamentu affidabile di u radar hè diventatu sempre più caru è incertu per via di l'usura. Ancu s'ellu hè qualchì volta funziunale, assicurà prestazioni consistenti hè diventatu una questione impurtante, è quandu l'uppurtunità per Climavision hè nata, hà avutu sensu praticu.»
U novu sistema radar hè un radar in banda X chì furnisce una acquisizione di dati di risoluzione più alta cà e capacità in banda S di ADRAD. Hà un'antenna di 8 piedi in un radome di 12 piedi, una partenza significativa da i radar più vechji chì ùn avianu micca un alloggiamentu protettivu per prutegeli da e cundizioni ambientali cum'è u clima, i detriti è i danni fisichi.
U novu radar aghjusta capacità di doppia polarizazione è funziunamentu cuntinuu, a migliurazione più significativa rispetto à u so predecessore. À u cuntrariu di a polarizazione urizzuntale unica di ADRAD, a doppia polarizazione permette à l'onde radar di viaghjà sia in u pianu urizzuntale sia in quellu verticale. A duttura Courtney Schumacher, prufessore di scienze atmosferiche à l'Università Texas A&M, spiega stu cuncettu cù una analogia cù i serpenti è i delfini.
«Imaginate un serpente per terra, chì simbulizeghja a polarizazione urizzuntale di u vechju radar», hà dettu Schumacher. «In paragone, u novu radar si cumporta più cum'è un delfinu, essendu capace di spustassi in un pianu verticale, permettendu osservazioni in dimensioni sia urizzuntali sia verticali. Sta capacità ci permette di rilevà idrometeori in quattru dimensioni è di distingue trà ghiaccio, nevischio è neve. è grandine, è ancu di valutà fattori cum'è a quantità è l'intensità di e precipitazioni.»
U so funziunamentu cuntinuu significa chì u radar pò furnisce una vista più cumpleta è d'alta risoluzione senza a necessità di participà à i prufessori è à i studienti, basta chì i sistemi meteorologichi sianu à portata.
«A situazione di u radar di Texas A&M ne face un radar impurtante per osservà alcuni di i fenomeni climatichi più interessanti è à volte periculosi», hà dettu u duttore Don Conley, prufessore di scienze atmosferiche à Texas A&M. «U novu radar furnisce novi insemi di dati di ricerca per a ricerca tradiziunale nantu à u clima severu è periculosu, dendu ancu opportunità supplementari à i studienti universitari di fà ricerche introduttive utilizendu preziosi insemi di dati lucali».
L'impattu di u novu radar si stende oltre u mondu accademicu, migliurendu significativamente e previsioni meteo è i servizii d'avvisu per e cumunità lucali allargendu a cupertura è aumentendu a precisione. E capacità migliurate sò cruciali per emette avvisi meteo puntuali è precisi, salvà vite è riduce i danni à a pruprietà durante eventi meteorologichi severi. A stazione di Bryan College, prima situata in una zona di "lacuna radar", riceverà una cupertura cumpleta à altitudini più basse, aumentendu a preparazione è a sicurezza di u publicu.
I dati di u radar saranu messi à dispusizione di i partenarii federali di Climavision, cum'è u Laboratoriu Naziunale di e Tempeste Severe, è ancu di altri clienti di Climavision, cumpresi i media. Hè per via di u doppiu impattu annantu à l'eccellenza accademica è a sicurezza publica chì Climavision hè assai entusiasta di collaborà cù Texas A&M per sviluppà u novu radar.
«Hè eccitante travaglià cù Texas A&M per installà u nostru radar meteorologicu per riempie e lacune in u campu», hà dettu Chris Good, CEO di Climavision, basata in Louisville, Kentucky. «Stu prughjettu ùn solu espande a cupertura cumpleta di bassu livellu di i campus universitari è universitari, ma furnisce ancu à i studienti una sperienza pratica di apprendimentu di dati d'avanguardia chì averanu un impattu reale nantu à e cumunità lucali.»
U novu radar Climavision è a cullaburazione cù u Dipartimentu di Scienze Atmosferiche marcanu una tappa impurtante in a ricca eredità di tecnulugia radar di Texas A&M, chì data di l'anni 1960 è hè sempre stata à l'avanguardia di l'innuvazione.
«Texas A&M hà longu ghjucatu un rolu pionieristicu in a ricerca di i radar meteorologichi», hà dettu Conley. «U prufessore Aggie hè statu strumentale in l'identificazione di e frequenze è di e lunghezze d'onda ottimali per l'usu di u radar, ponendu e basi per i progressi in tuttu u paese dapoi l'anni 1960. L'impurtanza di u radar era evidente cù a custruzzione di l'edifiziu di l'Uffiziu di Meteorologia in u 1973. L'edifiziu hè cuncipitu per allughjà è utilizà sta tecnulugia critica».

Sta tecnulugia hà creatu ricordi cari per i prufessori, u persunale è i studienti di l'Università Texas A&M in tutta a storia di u radar mentre si ritirava.
I studienti di l'Università Texas A&M anu operatu ADRAD durante l'uraganu Ike in u 2008 è anu trasmessu informazioni critiche à u Serviziu Meteorologicu Naziunale (NWS). In più di u monitoraghju di i dati, i studienti anu furnitu a sicurezza meccanica à i radar mentre l'uragani s'avvicinavanu à a costa è anu ancu monitoratu i gruppi di dati critichi chì puderianu esse necessarii da u Serviziu Meteorologicu Naziunale.
U 21 di marzu di u 2022, ADRAD hà furnitu assistenza d'emergenza à u NWS quandu e supercellule di monitoraghju radar di a contea di Williamson di KGRK chì s'avvicinavanu à a valle di Brazos sò state temporaneamente disattivate da un tornadu. U primu avvisu di tornadu emessu quella notte per seguità una supercellula longu a linea settentrionale di a contea di Burleson era basatu annantu à l'analisi ADRAD. U ghjornu dopu, sette tornadi sò stati cunfirmati in a zona d'avvertimentu di a contea di Houston/Galveston di u NWS, è ADRAD hà ghjucatu un rolu vitale in a previsione è l'avvertimentu durante l'eventu.
Attraversu a so cullaburazione cù Climavision, Texas A&M Atmopher Sciences hà per scopu di allargà significativamente e capacità di u so novu sistema radar.
«U radar AjiDoppler hà servitu bè Texas A&M è a cumunità per decennii», hà dettu u duttore R. Saravanan, prufessore è direttore di u Dipartimentu di Scienze Atmosferiche à Texas A&M. «Mentre s'avvicina à a fine di a so vita utile, simu felici di furmà una nova cullaburazione cù Climavision per assicurà una sustituzione puntuale. I nostri studienti averanu accessu à l'ultimi dati radar per a so educazione meteorologica. «Inoltre, u novu radar riempirà u "campu viotu" à a stazione di Bryan College per aiutà a cumunità lucale à preparassi megliu per u malu tempu».
Una ceremonia di taglio di nastro è di dedicazione hè prevista per l'iniziu di u semestre di vaghjimu 2024, quandu u radar serà cumpletamente operativu.

https://www.alibaba.com/product-detail/CE-Date-Logger-SDI12-LORA-LORAWAN_1600895346651.html?spm=a2747.product_manager.0.0.ff8d71d2xEicAa


Data di publicazione: 8 ottobre 2024