U fiume Waikanae hà infuriatu, u duminiu d'Otaihanga hè statu inundatu, inundazioni superficiali sò apparse in diversi lochi, è ci hè statu un scivulamentu nantu à a strada di Paekākāriki Hill mentre a forte pioggia hà martellatu Kāpiti luni.
E squadre di gestione d'incidenti di u Cunsigliu di u Distrettu di a Costa di Kāpiti (KCDC) è di u Cunsigliu Regiunale di u Grande Wellington anu travagliatu strettamente cù l'Uffiziu di Gestione d'Emergenze di a Regione di Wellington (WREMO) mentre a situazione meteorologica si sviluppava.
U cuntrollore di l'operazioni d'emergenza di KCDC, James Jefferson, hà dettu chì u distrettu hà finitu a ghjurnata in "bona forma".
"Ci hè statu un traboccu di certi argini, ma sò stati verificati è sò tutti intatti, è ci sò state alcune pruprietà inundate, ma nunda di troppu impurtante, per furtuna."
"A marea alta ùn pare micca avè causatu prublemi supplementari."
Cù u tempu più inclemente previstu oghje, era impurtante chì e famiglie fussinu vigilanti è avessinu boni piani d'emergenza in piazza, cumprese esse pronte à spustassi se a situazione s'aggravava o chjamà u 111 se era necessariu aiutu d'emergenza.
«Hè una bona idea di sbulicà e grondaie è i scarichi è aspittemu un pocu di ventu più tardi in a settimana, dunque assicuratevi chì tutti l'uggetti sciolti sianu ben fissati.»
Jefferson hà dettu: "Dopu à un invernu tranquillu, questu hè un ricordu chì a primavera pò esse una situazione diversa, è tutti duvemu esse pronti per quandu e cose vanu male".
U meteorologu di MetService John Law hà dettu chì a pioggia hè stata causata da un fronte chì si moveva pianu pianu è chì si truvava in e parte più basse di l'Isula Nord durante a prima parte di a ghjurnata.
"Incrustati in a banda più larga di pioggia, ci eranu qualchi scoppi di pioggia assai intensi è temporali. A precipitazione più forte hè stata in a prima parte di a mattina."
U pluviometru à a Wainui Saddle hà signalatu 33,6 mm trà 7 ore è 8 ore. In e 24 ore à 16 ore di luni, a stazione hà signalatu 96 mm. A pioggia hè stata più forte in e muntagne di Tararua induve sò stati registrati 80-120 mm in l'ultime 24 ore. U pluviometru GWRC à Oriwa hà signalatu 121,1 mm in l'ultime 24 ore.
E quantità di precipitazioni di 24 ore più vicine à a costa eranu: 52,4 mm in Waikanae, 43,2 mm in Paraparaumu è 34,2 mm in Levin.
"Per un certu cuntestu, a precipitazione media d'aostu in Paraparaumu hè di 71,8 mm è stu mese ci sò stati 127,8 mm di pioggia signalati quì", hà dettu Law.
Data di publicazione: 05 dicembre 2024