In a ricerca di una maggiore efficienza di cunversione di l'energia solare, l'industria si sposta da i cumpunenti stessi à un aspettu più fundamentale -misurazione precisaL'esperti di l'industria indicanu chì u miglioramentu di l'efficienza è a garanzia di i ricavi di e centrale solari cumincianu prima cù a percezione precisa di l'energia luminosa incidente, è i radiometri solari d'altu rendimentu stanu diventendu u "ochji intelligenti"in questa trasfurmazione.
À u cuntrariu di i sensori di luce ordinarii, i radiometri di qualità prufessiunale, cum'è i radiometri totali è i radiometri diretti, sò strumenti di riferimentu per quantificà precisamente l'irradiazione solare. Puderanu monitorà continuamente a radiazione di livellu tutale, a radiazione sparsa è a radiazione diretta, furnendu dati grezzi cruciali per valutà e prestazioni di e centrale elettriche.
Parechje persone si primuranu solu di l'efficienza di cunversione di i cumpunenti, ma ignoranu l'energia d'ingressu a più fundamentale - se a luce solare hè misurata currettamente. Un direttore senior di l'operazione è di a manutenzione di e centrale fotovoltaiche hà dettu: "Senza un radiometru di riferimentu precisu cum'è riferimentu, tutti i cusì detti calculi di u rapportu di prestazione è l'analisi di efficienza di i quali parlemu perderanu u so significatu."
L'impattu di dati di radiazione precisi attraversa tuttu u ciclu di vita di a centrale elettrica. Durante a fase di selezzione di u situ, i dati di misurazione di a radiazione à longu andà servenu cum'è basa principale per a valutazione di e risorse di energia solare è determinanu direttamente a fattibilità di l'investimentu di u prugettu. Durante a fase operativa, paragunendu a radiazione solare incidente letta da u radiometru cù a generazione di energia reale di a centrale elettrica, i prublemi cum'è a contaminazione di i cumpunenti, l'ombreggiatura, i guasti o a degradazione ponu esse localizzati rapidamente è precisamente, guidendu cusì un funziunamentu è una manutenzione precisi è aumentendu i ricavi di a generazione di energia.
Inoltre, cù l'iterazione di a tecnulugia fotovoltaica, cum'è a pupularizazione di i moduli bifaciali, a so sensibilità à a radiazione sparsa è à a radiazione riflessa hè aumentata, ciò chì mette in avanti novi requisiti per a cumpletezza è a precisione di a misurazione di a radiazione.Più bassa hè l'incertezza di misurazione in u ciclu di calibrazione, più precisa serà a previsione di generazione di energia è u cummerciu di a centrale elettrica, ciò chì hè direttamente ligatu à u redditu operativu.
Si pò prevede chì, à misura chì i requisiti per u rapportu di prestazione è u ritornu nantu à l'investimentu di e centrale elettriche cuntinueghjanu à cresce, u sistema di misurazione precisa centratu nantu à i radiometri avanzati passerà da una cunfigurazione opzionale à una funzione standard per e centrale fotovoltaiche à alta efficienza, ponendu una basa solida per u sviluppu raffinatu è intelligente di tutta l'industria.
Per più infurmazioni nantu à i sensori, cuntattate Honde Technology Co., LTD.
WhatsApp: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 30 settembre 2025
 
 				 
 