Cù u sviluppu di a tecnulugia, l'agricultura intelligente cambia gradualmente i metudi agriculi tradiziunali è migliora l'efficienza di a pruduzzione agricula. Recentemente, a cumpagnia HONDE hà lanciatu un sensore di terrenu avanzatu, cù l'obiettivu di aiutà l'agricultori in Cambogia à ottene una fertilizazione precisa è un'irrigazione razionale, aumentendu significativamente a produttività è a sustenibilità di i terreni agriculi.
HONDE hè una impresa dedicata à l'innuvazione tecnologica agricula, impegnata à applicà a tecnulugia muderna à l'agricultura tradiziunale. U so sensore di terrenu appena lanciatu pò monitorà l'umidità, a temperatura è u cuntenutu di nutrienti di u terrenu in tempu reale, furnendu à l'agricultori un supportu di dati scientifichi. L'introduzione di sta tecnulugia furnisce una basa per e decisioni di piantazione di l'agricultori, permettendu li di gestisce u terrenu precisamente in basa à e so cundizioni reali.
In Cambogia, parechji agricultori sò cunfruntati à prublemi cum'è a fertilità insufficiente di u terrenu è una gestione impropria di l'irrigazione, chì portanu à una crescita irregulare di e culture è à una diminuzione di i rendimenti. I sensori di u terrenu di HONDE ponu mandà dati in tempu reale à i smartphones di l'agricultori per mezu di a tecnulugia di trasmissione wireless. L'agricultori ponu facilmente ottene e cundizioni di u terrenu è applicà fertilizanti è irrigà razionalmente basendu si nantu à dati in tempu reale per aumentà i rendimenti è a qualità di e culture.
I dati preliminari di l'applicazione mostranu chì l'agricultori chì utilizanu i sensori di u terrenu HONDE anu vistu un aumentu di più di 30% in l'efficienza di l'irrigazione è in u tassu di utilizzazione di i fertilizanti, è anu ancu ottenutu una crescita considerablee in i rendimenti di e culture. L'agricultori anu tutti espressu chì ottenendu dati precisi nantu à u terrenu, ponu gestisce i so terreni agriculi in modu più scientificu, risparmiendu risorse è costi.
U direttore tecnulugicu di a cumpagnia HONDE hà dichjaratu: "I nostri sensori di u terrenu sò cuncipiti per aiutà i paisani à capisce megliu a so terra". Attraversu a gestione agricula basata nantu à i dati, i paisani ponu micca solu aumentà i rendimenti di e culture, ma ancu ottene un sviluppu sustenibile.
Per benefiziu di più agricultori, HONDE prevede ancu di lancià una seria di prugrammi di furmazione in i prossimi mesi, insignendu à l'agricultori cumu aduprà questi sensori è analizà i dati per gestisce megliu e so terre agricule. Questu sforzu spingerà l'agricultura cambogiana versu l'intelligenza è a mudernizazione, è aumenterà u redditu è u livellu di vita di l'agricultori.
Cù a prumuzione è l'applicazione di i sensori di u terrenu HONDE, a pruduzzione agricula in Cambogia si move versu una direzzione più precisa, efficiente è sustenibile. I prudutti innovativi di a cumpagnia ùn solu furniscenu à l'agricultori strumenti muderni, ma offrenu ancu riferimenti è ispirazioni per a trasfurmazione di tutta l'industria agricula.
Per più infurmazioni nantu à i sensori di u terrenu,
Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.
WhatsApp: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 16 di lugliu di u 2025