Cù l'anni di siccità chì cumincianu à superà l'anni di precipitazioni abbundanti in u Sudeste inferiore, l'irrigazione hè diventata più una necessità chè un lussu, spinghjendu i cultivatori à circà modi più efficaci per determinà quandu irrigà è quantu applicà, cum'è l'usu di sensori di umidità di u terrenu.
I circadori di u Stripling Irrigation Park in Camilla, Georgia, stanu esplorendu tutte l'aspetti di l'irrigazione, cumprese l'usu di sensori di umidità di u terrenu è a radiotelemetria necessaria per trasmette dati à l'agricultori, dice Calvin Perry, superintendente di u parcu.
«L'irrigazione hè cresciuta significativamente in Georgia in l'ultimi anni», dice Perry. «Avà avemu più di 13.000 pivot centrali in u statu, cù più di 1.000.000 d'ettari irrigati. U rapportu trà l'acqua sutterranea è e fonti d'irrigazione cù acqua superficiale hè di circa 2:1».
A cuncentrazione di i pivot centrali hè in u suduveste di a Georgia, aghjusta, cù più di a mità di i pivot centrali in u statu in u bacinu di u fiume Flint inferiore.
E dumande principali chì si ponenu in l'irrigazione sò: quandu devu irrigà è quantu devu applicà ? dice Perry. "Credemu chì se l'irrigazione hè megliu à tempu è prugrammata, pò esse ottimizzata. Potenzialmente, pudemu esse capace di risparmià l'irrigazioni versu a fine di a stagione se i livelli di umidità di u terrenu sò induve devenu esse, è forse pudemu risparmià quellu costu di applicazione".
Ci sò parechji modi diffirenti di pianificà l'irrigazione, dice.
"Prima, pudete fà à a manera antica, surtendu in u campu, calciendu a terra, o fighjendu e foglie di e piante. Oppure, pudete prevede l'usu di l'acqua di e culture. Pudete eseguisce strumenti di pianificazione di l'irrigazione chì piglianu decisioni d'irrigazione basate nantu à e misurazioni di l'umidità di u terrenu.
Un'altra opzione
«Un'altra opzione hè di seguità attivamente u statu di l'umidità di u terrenu basatu annantu à i sensori piazzati in u campu. Questa infurmazione pò esse trasmessa à voi o raccolta da u campu», dice Perry.
I terreni in a regione di a pianura costiera sudorientale mostranu assai variabilità, nota, è i cultivatori ùn anu micca un solu tipu di terrenu in i so campi. Per questa ragione, l'irrigazione efficiente in questi terreni hè megliu ottenuta aduprendu una sorta di gestione specifica di u situ è forse ancu l'automatizazione aduprendu sensori, dice.
«Ci sò parechji modi per ottene dati nantu à l'umidità di u terrenu da queste sonde. U modu più faciule hè di impiegà una sorta di telemetria. L'agricultori sò assai occupati, è ùn volenu micca avè da andà in ognunu di i so campi è leghje un sensore di umidità di u terrenu s'elli ùn anu micca bisognu. Ci hè parechji modi per ottene questi dati ", dice Perry.
I sensori stessi si dividenu in duie categurie principali, i sensori di umidità di u terrenu Watermark è alcuni di i sensori di umidità di u terrenu di tipu capacitivu più recenti, dice.
Ci hè un novu pruduttu nant'à u mercatu. Cumbinendu a biologia vegetale è a scienza agronomica, pò indicà livelli di stress elevati, malatie di e piante, statu di salute di e culture è bisogni idrici di e piante.
A tecnulugia hè basata annantu à u brevettu USDA cunnisciutu cum'è BIOTIC (Biologically Identified Optimal Temperature Interactive Console). A tecnulugia usa un sensore di temperatura per monitorà a temperatura di a chioma di e foglie di a vostra cultura per determinà u stress idricu.
Stu sensore, piazzatu in u campu di u cultivatori, piglia sta lettura è trasmette l'infurmazioni à a stazione base.
Predice chì s'è a vostra cultura passa tanti minuti al di là di a temperatura massima, sperimenta un stress d'umidità. Sè irrigate a cultura, a temperatura di a chioma calerà. Anu sviluppatu algoritmi per un certu numeru di culture.
Strumentu versatile
"A radiotelemetria hè essenzialmente a trasmissione di sti dati da un puntu in u campu à u vostru camionu à u bordu di u campu. In questu modu, ùn avete micca bisognu di entre in u vostru campu cù un urdinatore portatile, cunnettelu à una scatula è scaricà i dati. Pudete riceve dati cuntinui. Oppure, pudete avè una radio vicinu à i sensori in u campu, forse mette la un pocu più in altu, è pudete trasmette quella à una basa d'uffiziu."
À u parcu d'irrigazione in u suduveste di a Georgia, i circadori stanu travagliendu nantu à una rete mesh, piazzendu sensori economici in u campu, dice Perry. Si cumunicanu trà di elli è dopu tornanu à una stazione base à u bordu di u campu o à un puntu di pivotu cintrali.
Vi aiuta à risponde à e dumande di quandu irrigà è quantu irrigà. Sè fighjate i dati di u sensore di umidità di u terrenu, pudete vede a diminuzione di u statu di l'umidità di u terrenu. Questu vi darà una idea di quantu hè calatu rapidamente è vi darà una idea di quantu prestu avete bisognu di irrigà.
"Per sapè quantu applicà, fighjate i dati è verificate se l'umidità di a terra aumenta finu à a prufundità di e radiche di a vostra cultura in quellu mumentu particulare."
Data di publicazione: 03 d'aprile di u 2024