L'industria agricula hè un centru d'innuvazione scientifica è tecnologica. L'aziende agricule muderne è altre operazioni agricule sò assai diverse da quelle di u passatu.
I prufessiunali di questu settore sò spessu disposti à aduttà e nuove tecnulugie per una varietà di ragioni. A tecnulugia pò aiutà à rende l'operazioni più efficienti, permettendu à l'agricultori di fà di più in menu tempu.
Cù a crescita di a pupulazione, a pruduzzione alimentaria cuntinueghja à cresce, è tuttu què dipende da i fertilizanti chimichi.
L'obiettivu finale hè chì l'agricultori limitinu a quantità di fertilizante ch'elli utilizanu massimizendu i rendimenti.
Tenite in mente chì alcune piante necessitanu più fertilizante, cum'è u granu.
U fertilizante hè qualsiasi sustanza aghjunta à u terrenu per stimulà a crescita di e piante è hè diventata una parte integrante di a pruduzzione agricula, in particulare cù l'industrializazione. Ci sò parechji tippi di fertilizanti, cumpresi fertilizanti minerali, organici è industriali. A maiò parte cuntenenu trè nutrienti essenziali: azotu, fosforu è potassiu.
Sfurtunatamente, micca tuttu l'azotu ghjunghje à e culture stesse. In fatti, solu u 50% di l'azotu in i fertilizanti hè adupratu da e piante in i terreni agriculi.
A perdita d'azotu hè un prublema ambientale postu ch'ella entra in l'atmosfera è in i corpi d'acqua cum'è i laghi, i fiumi, i corsi d'acqua è l'oceani. Vale ancu a pena nutà chì in l'agricultura muderna, i fertilizanti azotati sò i più spessu aduprati.
Certi microorganismi in u terrenu ponu cunvertisce l'azotu in altri gas chì cuntenenu azotu chjamati gas à effettu serra (GHG). L'aumentu di i livelli di emissioni di gas à effettu serra in l'atmosfera porta à u riscaldamentu climaticu è, in fine, à u cambiamentu climaticu. Inoltre, l'ossidu nitroso (un gas à effettu serra) hè più efficace chè u diossidu di carbonu.
Tutti questi fattori ponu avè un impattu negativu nant'à l'ambiente. I fertilizanti chì cuntenenu azotu sò una spada à doppia lama: sò essenziali per a crescita di e piante, ma l'eccessu di azotu pò esse liberatu in l'aria è causà una quantità di effetti negativi nant'à a vita umana è animale.
Mentre più cunsumatori aduttanu stili di vita più verdi, l'imprese in tutti i settori cercanu à aduttà pratiche più sustenibili per avè un impattu pusitivu nantu à l'ambiente.
L'agricultori puderanu riduce a quantità di fertilizanti chimichi utilizati in a pruduzzione agricula senza affettà u rendiment.
I cultivatori ponu adattà i so metudi di fertilizazione secondu i bisogni specifichi di e so culture è i risultati chì volenu ottene.
Data di publicazione: 28 dicembre 2023