L'inquinamentu da l'emissioni artificiali è altre fonti cum'è l'incendii sò stati ligati à circa 135 milioni di morti premature in u mondu trà u 1980 è u 2020, secondu un studiu universitariu di Singapore.
I fenomeni meteorologichi cum'è El Niño è u Dipolo di l'Oceanu Indianu anu aggravatu l'effetti di sti inquinanti intensificendu a so cuncentrazione in l'aria, hà dettu l'Università Tecnologica Nanyang di Singapore, svelendu i risultati di un studiu guidatu da i so circadori.
E piccule particelle chjamate particulate matter 2.5, o "PM 2.5", sò dannose per a salute umana quandu sò inalate perchè sò abbastanza chjuche per entre in u sangue. Venenu da emissioni di veiculi è industriali, è ancu da fonti naturali cum'è incendi è timpeste di polvere.
E particule fini "eranu assuciate à circa 135 milioni di morti premature in u mondu" da u 1980 à u 2020, hà dettu l'università luni in una dichjarazione nantu à u studiu, publicata in a rivista Environment International.
Pudemu furnisce una varietà di sensori per misurà diversi gasi, affinchì u monitoraghju industriale, domesticu, municipale è altri in tempu reale di a qualità di l'aria, per prutege a nostra salute, siate benvenuti à cunsultà.
Data di publicazione: 15 d'ottobre di u 2024

