Marti sera, u Cunsigliu di Conservazione di Hull hà accunsentutu à l'unanimità à stallà sensori d'acqua in diversi punti longu a costa di Hull per monitorà l'aumentu di u livellu di u mare.
WHOI crede chì Hull hè bè adattatu per testà i sensori d'acqua perchè e cumunità custere sò vulnerabili è offrenu una opportunità per capisce megliu i prublemi lucali d'inundazione.
I sensori di u livellu di l'acqua, chì si prevede chì aiuteranu i scientifichi à seguità l'aumentu di u livellu di u mare in e cumunità custere di u Massachusetts, anu visitatu Hull in aprile è anu travagliatu cù Chris Krahforst, u direttore di l'adattazione è di a cunservazione climatica di a cità, per identificà e zone induve Hull piazzerebbe i sensori.
I membri di u cumitatu ùn anu vistu alcun effettu negativu da l'installazione di i sensori.
Sicondu Das, l'installazione di sensori in a cità riempirà u spaziu trà alcune persone chì segnalanu inundazioni in i so giardini è i misuratori di marea esistenti di NOAA, chì ùn anu alcuna cunnessione cù ciò chì a cumunità sperimenta.
«Ci sò solu una manata di mareometri in tuttu u Nordeste, è a distanza trà e zone d'osservazione hè grande», hà dettu Das. «Avemu bisognu di implementà più sensori per capisce i livelli di l'acqua à una scala più fine». Ancu una piccula cumunità pò cambià; Puderia micca esse un avvenimentu di timpesta maiò, ma pruducerà inundazioni.
U mareometru di l'Amministrazione Naziunale Oceanica è Atmosferica misura u livellu di l'acqua ogni sei minuti. L'Amministrazione Naziunale Oceanica è Atmosferica hà sei mareometri in Massachusetts: Woods Hole, Nantucket, Chatham, New Bedford, Fall River è Boston.
U livellu di u mare in Massachusetts hè aumentatu da dui à trè pollici dapoi u 2022, "chì hè assai più veloce di a media osservata in l'ultimi trè decennii". Stu numeru vene da e misurazioni di i mareometri di Woodhull è Nantucket.
Quandu si tratta di l'aumentu di u livellu di u mare, dice Das, hè questu cambiamentu acceleratu di squilibriu chì porta à a necessità di più raccolta di dati, in particulare per capisce cumu questu ritmu di aumentu influenzerà l'inundazioni à scala lucalizzata.
Questi sensori aiuteranu e cumunità custere à ottene dati lucalizati chì ponu esse aduprati per mitigà u risicu d'inundazioni.
«Induve avemu prublemi ? Induve aghju bisognu di più dati ? Cumu si producenu l'eventi di precipitazioni paragunatu à u scorrimentu supplementu di u fiume, paragunatu à i venti da livante o da punente ? Tutte queste dumande scientifiche aiutanu a ghjente à capisce perchè l'inundazioni si verificanu in certi lochi è perchè cambianu.» «Hà dettu Darth.
Das hà signalatu chì in u listessu avvenimentu meteorologicu, una cumunità in Hull puderia esse inundata mentre un'altra ùn a puderia esse. Quessi sensori d'acqua furnisceranu dettagli micca catturati da a rete federale, chì monitorizza l'aumentu di u livellu di u mare solu per una piccula parte di a costa di u statu.
Inoltre, Das hà dettu chì i circadori anu bone misurazioni di l'aumentu di u livellu di u mare, ma ùn anu micca dati nantu à l'eventi d'inundazioni custere. I circadori speranu chì sti sensori migliuraranu a capiscitura di u prucessu d'inundazione, è ancu i mudelli per l'allocazione di e risorse in u futuru.
Data di publicazione: 04 di ghjugnu 2024