Mentre i paesi di l'Asia Sudorientale acceleranu a so transizione energetica, a generazione di energia eolica, cum'è una cumpunente impurtante di l'energia pulita, entra in un periodu di sviluppu rapidu. Recentemente, parechji prughjetti di energia eolica in questa regione anu implementatu successivamente sistemi intelligenti di monitoraghju di a velocità di u ventu di alta precisione. Migliurendu a precisione di a valutazione di e risorse di energia eolica, furniscenu un supportu di dati chjave per a pianificazione, a custruzione, u funziunamentu è a gestione di i parchi eolici.
Vietnam: U "Acchiappaventu" di l'energia eolica custiera
In e zone custiere di u Vietnam cintrali è miridiunali, un prughjettu di energia eolica à grande scala hà stallatu parechji strati di torri intelligenti di monitoraghju di a velocità di u ventu à altezze di 80 metri è 100 metri. Quessi dispusitivi di monitoraghju utilizanu anemometri à ultrasoni, chì ponu catturà i cambiamenti di i monsoni da u Mari di a Cina Meridionale à 360 gradi senza punti cechi è trasmette i dati in tempu reale à u sistema di cuntrollu cintrali. U capu di u prughjettu hà dettu: "I dati precisi di a velocità di u ventu ci anu aiutatu à ottimizà a dispusizione di e turbine eoliche, aumentendu a generazione di energia prevista di l'8%".
Filippine: "Espertu di avvisi di turbulenza" per l'energia eolica di muntagna
In i parchi eolici muntagnosi di l'isula di Luzon in Filippine, a turbulenza causata da un terrenu cumplessu hè sempre stata un prublema chì affetta a durata di vita di e turbine eoliche. U sistema intelligente di monitoraghju di a velocità di u ventu recentemente implementatu hà particularmente migliuratu a funzione di monitoraghju di l'intensità di a turbulenza, misurendu precisamente i cambiamenti istantanei di a velocità di u ventu attraversu u campionamentu à alta frequenza. Quessi dati anu aiutatu a squadra di funziunamentu è di manutenzione à identificà e zone di forte turbulenza in zone specifiche è à aghjustà a disposizione di a pusizione di a turbina in modu tempestivu. Si prevede chì u caricu di fatica di i ventilatori pò esse riduttu di u 15%.
Indonesia: U "Guardianu resistente à i tifoni" di l'energia eolica di l'arcipelagu
In l'isula di Sulawesi, in Indonesia, i prughjetti di energia eolica sò sottumessi à prove severe durante a stagione di i tifoni. L'equipaggiu di monitoraghju di a velocità di u ventu miglioratu, installatu lucalmente, hà a capacità di resiste à venti estremi è pò registrà continuamente i cambiamenti di velocità è direzzione di u ventu durante u passaghju di i tifoni. Questi dati preziosi ùn sò micca solu aduprati per ottimizà a strategia di cuntrollu di u risicu per e turbine eoliche contr'à i tifoni, ma furniscenu ancu riferimenti impurtanti per a cuncepimentu di a resistenza à u ventu di e turbine eoliche in tuttu u Sudeste Asiaticu.
Tailanda: U "Booster di efficienza" di l'energia eolica accessibile
In a pruvincia di Nakhon Si Thammarat, in Tailanda, u parcu eolico di muntagna hà ottenutu una prufonda integrazione di i sistemi di monitoraghju di a velocità di u ventu è di i sistemi di previsione di a generazione di energia. Analizendu i dati di a velocità di u ventu in tempu reale è e previsioni meteo, u sistema pò prevede a generazione di energia 72 ore in anticipu, aumentendu l'efficienza di u cummerciu di energia di i parchi eolici di u 12%. Stu casu di successu hà attrattu parechje delegazioni in visita da i paesi vicini di u Sudeste Asiaticu per fà ricerche.
Trasfurmazione di l'industria: da a "stima empirica" à "basata nantu à i dati"
Sicondu i dati di l'Associazione di l'Energie Rinnuvevuli di u Sudeste Asiaticu, i parchi eolici chì aduttanu sistemi intelligenti di monitoraghju di a velocità di u ventu anu vistu un aumentu mediu di 25% in a precisione di a previsione di a generazione di energia è una riduzione di 18% in i costi di funziunamentu è di manutenzione. Quessi sistemi stanu cambiendu a pratica tradiziunale di fidà si di i dati di stima meteorologica, rendendu a gestione di u ciclu di vita cumpletu di i parchi eolici più raffinata.
Prospettive future: A tecnulugia di monitoraghju cuntinueghja à migliurà
Cù l'introduzione di nuove tecnulugie di monitoraghju cum'è u liDAR, i metudi di misurazione di u ventu in l'industria di l'energia eolica in u Sudeste Asiaticu stanu diventendu più diversi. L'esperti prevedenu chì in i prossimi trè anni, u 100% di i parchi eolici di nova custruzzione in questa regione saranu dotati di sistemi intelligenti di monitoraghju di a velocità di u ventu, furnendu una solida garanzia per u Sudeste Asiaticu per ghjunghje à l'ubbiettivu di radduppià a so capacità installata di energia eolica da u 2025.
Da e piane di marea custiere à e zone muntagnose è collinose, da e zone monsoniche à e zone di tifoni, i sistemi intelligenti di monitoraghju di a velocità di u ventu ghjocanu un rolu sempre più impurtante in i parchi eolici in u Sudeste Asiaticu. Sta tecnulugia fundamentale ma cruciale sta spinghjendu l'industria eolica in u Sudeste Asiaticu versu una nova tappa di sviluppu di alta qualità.
Per più infurmazioni nantu à i misuratori di ventu, cuntattate Honde Technology Co., LTD.
WhatsApp: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2025
