In u cuntestu di risorse terrestri sempre più limitate è di a crescita cuntinua di a dumanda d'energia, e centrale solari in l'Asia sudorientale stanu subendu una nova seria di migliuramenti tecnologichi. Recentemente, i sistemi di tracciamentu solare capaci di seguità in tempu reale a traiettoria di u sole sò stati largamente applicati in parechje centrale fotovoltaiche à grande scala in questa regione. Migliurendu l'efficienza di a cattura di l'energia luminosa, anu migliuratu significativamente i benefici generali di generazione d'energia di e centrale.
Vietnam: Utilizzazione efficiente di e risorse terrestri limitate
In a centrale fotovoltaica à grande scala in a pruvincia di Ninh Thuan, Vietnam, u sistema di seguimentu solare à un asse ghjoca un rollu significativu. Stu sistema cuntrolla l'angulu di u supportu per mezu di algoritmi precisi, assicurendu chì i pannelli fotovoltaici manteninu sempre l'angulu ottimale cù a luce solare. I dati di funziunamentu di u prugettu mostranu chì, paragunatu à e centrale fotovoltaiche fisse tradiziunali, uA generazione media di energia ghjurnaliera di e centrale elettriche chì utilizanu sistemi di tracciamentu hè aumentata finu à u 18%, è durante u periodu assulanatu di a stagione secca, l'aumentu di a generazione di energia pò ancu ghjunghje à u 25%.
Filippine: Affruntà e sfide di un terrenu cumplessu
A centrale fotovoltaica di muntagna nantu à l'isula di Luzon in Filippine adotta in modu innovativu un sistema di tracciamentu à dui assi. Stu sistema pò micca solu seguità u muvimentu cutidianu di u sole, ma ancu aghjustà l'angulu d'inclinazione secondu i cambiamenti stagiunali, adattendusi efficacemente à e cundizioni lucali di u terrenu variabile. In particulare in e zone cù pendenze ripide, u sistema di tracciamentu à dui assi hà cumpensatu cù successu l'angulu d'installazione insufficiente causatu da e restrizioni di u terrenu ottimizendu a raccolta di l'energia luminosa, facendu chì l'efficienza di generazione di energia di e centrale di muntagna s'avvicini à quella di e zone piane.
Indonesia: Superà i limiti di e cundizioni climatiche
In a centrale solare di Bali, in Indonesia, u sistema di tracciamentu intelligente hà dimustratu vantaghji unichi. Stu sistema hè dotatu di un modulu di percezione meteo. Quandu si prevede un ventu forte, adatta automaticamente i pannelli fotovoltaici à l'angulu resistente à u ventu. In i ghjorni nuvolosi, a modalità hè ottimizzata per via di a luce diffusa per massimizà a cattura di a radiazione diffusa. Sta funzione intelligente permette à a centrale di mantene una pruduzzione di putenza stabile ancu durante a stagione di e piogge, cù un aumentu annuale di generazione di putenza di u 22% paragunatu à i sistemi fissi.
Tailanda: Pratiche innovative di integrazione agrivoltaica
In u prughjettu cumplementariu agrisolare in Chiang Mai, Tailanda, u sistema di tracciamentu solare hà ottenutu un duppiu benefiziu. Cuntrullendu precisamente l'angulu di u pannellu, ùn solu assicura a luce adatta per e culture, ma ottimizza ancu l'efficienza di a generazione di energia. U sistema di tracciamentu hà ancu creatu un effettu d'ombreggiatura dinamica, aumentendu u rendimentu di certe culture chì amanu l'ombra di u 15%, ottenendu veramente "un pezzu di terra, duie racolte".
Malesia: Un mudellu di funziunamentu è mantenimentu intelligente
A centrale fotovoltaica flottante in Johor, Malesia, combina perfettamente u tracciamentu solare cù l'operazione è a manutenzione intelligenti. Stu sistema, per mezu di un cuntrollu collaborativu basatu annantu à u cloud, pò gestisce centralmente migliaia di unità di tracciamentu simultaneamente, riducendu significativamente i costi operativi è di manutenzione. I dati di monitoraghju in tempu reale mostranu chì l'efficienza di sta centrale hè aumentata di u 20% paragunata à e centrali fotovoltaiche flottanti tradiziunali.
L'autonomizazione tecnologica
Questi sistemi di tracciamentu solare sò generalmente dotati di moduli di cuntrollu intelligenti chì ponu adattà proattivamente e so strategie operative in basa à i dati meteorologichi. U sistema entra automaticamente in modalità resistente à u ventu durante e stagioni di tifoni è inizia promemoria di pulizia dopu à una timpesta di sabbia. Queste funzioni intelligenti migliuranu significativamente l'adattabilità ambientale di u sistema.
Prospettive di l'industria
Sicondu l'Associazione di l'Energie Rinnuvevuli di l'Asia Sudorientale, da u 2026, a pruporzione di e centrale fotovoltaiche di grande scala di nova custruzzione in a regione chì aduttanu sistemi di tracciamentu supererà u 60%. A pupularizazione di sta tecnulugia spinge l'industria di l'energia solare in l'Asia Sudorientale à trasfurmà si da "espansione di scala" à "miglioramentu di a qualità", injectendu un novu impulsu à a transizione energetica regiunale.
Da a pianura di Kinh in Vietnam à e zone muntagnose sittintriunali di a Tailanda, da l'Isule Filippine à a penisula malese, a tecnulugia di tracciamentu solare dimostra un forte putenziale d'applicazione in tuttu u Sudeste Asiaticu. Cù a maturazione cuntinua di a tecnulugia è a diminuzione sustinuta di i costi, sta innovazione rimodella u mudellu di sviluppu di l'industria di l'energia solare in u Sudeste Asiaticu, furnendu un impulsu più forte per u sviluppu di l'energia pulita regiunale.
Per più infurmazioni nantu à i sensori climatichi, cuntattate Honde Technology Co., LTD.
WhatsApp: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2025