Sfondate di u Monitoraghju di a Qualità di l'Acqua è di i Bisogni di Cuntrollu di u Cloru in Vietnam
Cum'è un paese di u Sudeste Asiaticu in rapida industrializazione è urbanizazione, u Vietnam hè sottumessu à una doppia pressione nantu à a gestione di e risorse idriche. E statistiche mostranu chì circa u 60% di l'acqua sutterranea è u 40% di l'acqua superficiale in Vietnam sò state contaminate à diversi gradi, cù l'inquinamentu microbicu è chimicu cum'è e principali preoccupazioni. In i sistemi di furnimentu d'acqua, u cloru residuale - cum'è u cumpunente di cloru attivu restante da a disinfezione - ghjoca un rolu cruciale per assicurà a sicurezza di l'acqua. U cloru residuale insufficiente ùn riesce micca à eliminà continuamente i patogeni in e pipeline, mentre chì i livelli eccessivi ponu pruduce sottoprodotti di disinfezione cancerogeni. L'OMS raccomanda di mantene e concentrazioni di cloru residuale trà 0,2-0,5 mg/L in l'acqua potabile, mentre chì u standard QCVN 01:2009/BYT di u Vietnam richiede un minimu di 0,3 mg/L à i punti finali di e pipeline.
L'infrastrutture idriche di u Vietnam mostranu disparità significative trà e zone urbane è rurali. E zone urbane cum'è Hanoi è Ho Chi Minh City anu sistemi di furnimentu relativamente cumpleti, ma sò cunfruntate à sfide dovute à l'invecchiamento di e tubazioni è à a contaminazione secundaria. Circa u 25% di e pupulazioni rurali ùn anu ancu accessu à l'acqua potabile sicura, dipendendu principalmente da acqua di pozzu o di superficia trattata in modu inadeguatu. Stu sviluppu irregulare crea esigenze diverse per e tecnulugie di monitoraghju di u cloru - e zone urbane anu bisognu di sistemi in linea di alta precisione è in tempu reale, mentre chì e regioni rurali danu priorità à u rapportu costu-efficacia è à a facilità d'usu.
I metudi tradiziunali di monitoraghju scontranu parechji ostaculi à l'implementazione in Vietnam:
- L'analisi di laburatoriu richiede 4-6 ore da persunale furmatu
- U campionamentu manuale hè limitatu da a geugrafia allungata di u Vietnam è da i sistemi fluviali cumplessi.
- I dati disconnessi ùn riescenu micca à furnisce insights cuntinui per l'aghjustamenti di u prucessu
Queste limitazioni sò diventate particularmente evidenti durante l'emergenze cum'è l'incidentu di perdita di cloru di u 2023 in un parcu industriale in a pruvincia di Dong Nai.
A tecnulugia di i sensori di cloru residuale offre nuove suluzioni per u monitoraghju di l'acqua in Vietnam. I sensori muderni utilizanu principalmente principii elettrochimichi (polarografia, tensione costante) o principii ottici (culurimetria DPD) per misurà direttamente u cloru liberu è tutale, trasmettendu dati in tempu reale via cunnessione cablate o wireless. Rispetto à i metudi tradiziunali, sta tecnulugia furnisce una risposta più rapida (<30 secondi), una precisione più alta (± 0,02 mg / L) è una manutenzione più bassa - particularmente adatta per u clima tropicale di u Vietnam è i bisogni di monitoraghju decentralizatu.
L'iniziative "Cità Intelligente" di u Vietnam è u prugramma naziunale "Acqua Pulita" furniscenu un sustegnu puliticu per l'adopzione di sensori di cloru. U 2024Rapportu di Ricerca di Sviluppu è Investimentu di l'Industria di l'Analizzatori di Cloru Residuale in Vietnamindica i piani di u guvernu per migliurà i sistemi di monitoraghju in e grande cità, dendu priorità à l'equipaggiu di monitoraghju di u cloru in linea. In listessu tempu, u Ministeru di a Salute hà aumentatu a frequenza di monitoraghju necessaria da mensile à cutidianu in i punti critichi, ciò chì aumenta ulteriormente a dumanda di tecnulugie in tempu reale.
Tavula: Limiti di Cloru Residuale in i Standard di Qualità di l'Acqua di u Vietnam
Tipu d'acqua | Standardu | Limite di Cloru (mg/L) | Frequenza di Monitoraghju |
---|---|---|---|
Acqua Potabile Municipale | QCVN 01:2009/BYT | ≥0,3 (puntu finale) | Quotidianu (punti critici) |
Acqua in buttiglia | QCVN 6-1:2010/BYT | ≤0.3 | Per batch |
Piscina | QCVN 02:2009/BYT | 1.0-3.0 | Ogni 2 ore |
Acque di scaricu di l'uspidale | QCVN 28:2010/BTNMT | ≤1.0 | Continuu |
Raffreddamentu Industriale | Norme di l'industria | 0,5-2,0 | Dipendente da u prucessu |
U mercatu vietnamita di i sensori dimostra una cuesistenza internaziunale-locale, cù marche premium cum'è LAR tedesca è HACH americana chì dominanu i segmenti di fascia alta, mentre chì i pruduttori cinesi cum'è Xi'an Yinrun (ERUN) è Shenzhen AMT guadagnanu quote di mercatu per via di prezzi competitivi. In particulare, e cumpagnie vietnamite stanu entrendu in a fabricazione di sensori per via di partenariati tecnologichi, cum'è i sensori à bassu costu di una sucietà basata in Hanoi, pilotati cù successu in prughjetti d'acqua per e scole rurale.
L'adozione lucale hè cunfruntata à parechje sfide d'adattazione:
- L'umidità tropicale chì affetta l'elettronica
- Alta turbidità chì influenza a precisione ottica
- Fornitura di energia intermittente in e zone rurale
I pruduttori anu rispostu cù a prutezzione IP68, a pulizia automatica è l'opzioni di energia solare per migliurà l'affidabilità in e cundizioni esigenti di u Vietnam.
Principii tecnichi è adattamenti specifichi per u Vietnam
I sensori di cloru residuale utilizanu trè metodologie di rilevazione principali in Vietnam, ognuna adatta per ambienti è applicazioni diversi.
I sensori polarografichi, esemplificati da ERUN-SZ1S-A-K6, dominanu l'installazioni municipali è industriali. Quessi misuranu a variazione di corrente trà l'elettrodi di travagliu è quelli di riferimentu (tipicamente sistemi di elettrodi d'oru), offrendu alta precisione (±1% FS) è risposta rapida (<30s). À l'Impianto Idricu N ° 3 di Ho Chi Minh City, i risultati polarografichi anu mostratu una coerenza di u 98% cù i standard DPD di laburatoriu. I meccanismi di pulizia automatica integrati (sistemi di spazzole) estendenu l'intervalli di manutenzione à 2-3 mesi - cruciale per l'acque ricche di alghe di u Vietnam.
I sensori di tensione costante (per esempiu, i sistemi LAR) sò eccellenti in l'applicazioni cumplesse di l'acque reflue. Applicendu un putenziale fissu è misurendu a corrente risultante, dimostranu una resistenza à l'interferenza superiore contr'à i sulfuri è u manganese - particularmente preziosu in l'acque pesanti in materia organica di u Vietnam miridiunale. L'impianto di depurazione industriale di l'acque reflue di Can Tho AKIZ impiega sta tecnulugia accantu à i sistemi NitriTox per mantene u cloru di l'effluenti à 0,5-1,0 mg/L.
I sensori culurimetrichi ottici cum'è u ZS4 di Blueview rispondenu à bisogni multiparametrichi attenti à u budget. Ancu s'elli sò più lenti (2-5 minuti), a so capacità multiparametrica basata annantu à DPD (pH/turbidità simultanea) riduce i costi per l'imprese di servizii publichi provinciali. I progressi microfluidichi anu riduttu u cunsumu di reagenti di u 90%, alleviendu i carichi di manutenzione.
Pudemu ancu furnisce una varietà di suluzioni per
1. Misuratore portatile per a qualità di l'acqua multiparametru
2. Sistema di boe galleggianti per a qualità di l'acqua multiparametru
3. Spazzola di pulizia automatica per sensore d'acqua multiparametru
4. Set cumpletu di servitori è moduli wireless software, supporta RS485 GPRS /4g/WIFI/LORA/LORAWAN
Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Tel: +86-15210548582
Data di publicazione: 24 di ghjugnu di u 2025