I dati meteorologichi anu dapoi longu aiutatu i previsori à prevede nuvole, pioggia è timpeste. Lisa Bozeman di u Purdue Polytechnic Institute vole cambià questu per chì i pruprietarii di utilità è di sistemi solari possinu prevede quandu è induve apparirà a luce solare è, di cunsiguenza, aumentà a pruduzzione di energia solare.
«Ùn si tratta micca solu di quantu hè turchinu u celu», hà dettu Boseman, una assistente prufessore chì hà ottenutu u so dutturatu in ingegneria industriale. «Si tratta ancu di determinà a pruduzzione è u cunsumu d'elettricità».
Bozeman face ricerche nantu à cumu i dati climatichi ponu esse cumminati cù altri insemi di dati dispunibili publicamente per migliurà a reattività è l'efficienza di a rete naziunale prevedendu più precisamente a pruduzzione di energia solare. E cumpagnie di servizii publichi spessu affrontanu a sfida di risponde à a dumanda durante l'estate calde è l'inverni gelidi.
«Attualmente, i mudelli di previsione è ottimizazione solare limitati sò dispunibili per l'utilità in quantu à l'impattu cutidianu di l'energia solare nantu à a rete», hà dettu Bozeman. «Determinendu cumu aduprà i dati esistenti per valutà a generazione solare, speremu d'aiutà a rete. I decisori di gestione sò più capaci di gestisce e cundizioni climatiche estreme è i picchi è e valli in u cunsumu d'energia».
L'agenzie guvernamentali, l'aeroporti è l'emittenti monitoranu e cundizioni atmosferiche in tempu reale. L'infurmazioni meteo attuali sò ancu raccolte da l'individui chì utilizanu dispositivi cunnessi à Internet installati in e so case. Inoltre, i dati sò raccolti da i satelliti NOAA (National Oceanic and Atmospheric Administration) è NASA (National Aeronautics and Space Administration). I dati di queste diverse stazioni meteo sò cumminati è messi à dispusizione di u publicu.
U gruppu di ricerca di Bozeman esplora modi per cumbinà l'infurmazioni in tempu reale cù i dati meteorologichi storichi di u Laboratoriu Naziunale di l'Energie Rinnuvevuli (NREL), u principale esperimentu naziunale di u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti in ricerca è sviluppu di energie rinnuvevuli è efficienza energetica. NREL genera un inseme di dati chjamatu Annu Meteorologicu Tipicu (TMY) chì furnisce valori di radiazione solare oraria è elementi meteorologichi per un annu tipicu. I dati TMY NREL ponu esse aduprati per determinà e cundizioni climatiche tipiche in un locu particulare per un longu periodu di tempu.
Per creà u dataset TMY, NREL hà pigliatu dati di e stazioni meteorologiche di l'ultimi 50 à 100 anni, ne hà fattu a media è hà trovu u mese chì era u più vicinu à a media, hà dettu Boseman. L'obiettivu di u studiu hè di cumminà questi dati cù i dati attuali di e stazioni meteorologiche lucali in tuttu u paese per prevede a temperatura è a presenza di a radiazione solare in lochi specifici, indipendentemente da se questi lochi sò vicini o luntani da fonti di dati in tempu reale.
«Cù sta infurmazione, calculeremu e putenziali interruzioni di a rete da i sistemi solari daretu à u contatore», hà dettu Bozeman. «Sè pudemu prevede a generazione solare in un futuru vicinu, pudemu aiutà i servizii publichi à determinà s'elli sperimenteranu una scarsità o un surplus di elettricità».
Mentre chì l'imprese di servizii publichi utilizanu tipicamente una cumminazione di combustibili fossili è energie rinnuvevuli per pruduce elettricità, certi pruprietarii di case è imprese generanu energia solare o eolica in situ daretu à u contatore. Mentre chì e lege di misurazione netta varianu secondu u statu, generalmente richiedenu à l'imprese di cumprà l'elettricità in eccessu generata da i pannelli fotovoltaici di i clienti. Cusì, à misura chì più energia solare diventa dispunibule nantu à a rete, a ricerca di Bozeman puderia ancu aiutà l'imprese di servizii publichi à riduce u so usu di combustibili fossili.
Data di publicazione: 09 di settembre di u 2024