E forti piogge intermittenti anu cuntinuatu à sferzà u distrettu di Ernakulam ghjovi (18 di lugliu), ma nisun taluk hà signalatu alcun incidente spiacevole finu à avà. I livelli di l'acqua in e stazioni di monitoraghju di Mangalappuzha, Marthandavarma è Kaladhi nant'à u fiume Periyar eranu sottu à u livellu d'alerta d'inundazione ghjovi, anu dettu l'autorità.
Una nova zona di bassa pressione s'hè furmata in u Golfu di Bengala, secondu l'alerta. Intantu, u Dipartimentu Meteorologicu Indianu hà dettu chì venti forti da 35 à 45 chilometri à l'ora, chì qualchì volta righjunghjenu i 55 chilometri à l'ora, soffieranu longu à e coste di Kerala è Lakshadweep da ghjovi à luni. I piscadori sò avvertiti di ùn andà in mare per pescà. Un'alerta gialla hè stata emessa per u distrettu di Ernakulam è ancu per i distretti di Idukki, Thrissur, Palakkad, Malappuram è Wayanad u venneri (19 di lugliu).
Nisun campu di succorsu hè statu apertu dopu à a chjusura di u campu in u paese di Kadungalloor u mercuri. Da mercuri (17 di lugliu), più di 70 case eranu state danneggiate in diverse parti di a regione per via di e forti piogge, anu dettu l'autorità.
Per prevene i disastri naturali causati da e forti piogge, pudemu aduprà un sensore di velocità di u livellu di u liquidu di u flussu d'acqua radar per monitorà in anticipu. Pudemu furnisce sensori cù diversi parametri, i prudutti sò i seguenti:
https://www.alibaba.com/product-detail/WIRELESS-MODULE-4G-GPRS-WIFL-LORAWAN_1600467581260.html?spm=a2747.manage.0.0.198671d2kJnPE2
Data di publicazione: 19 di lugliu di u 2024