L'eoliche sò un cumpunente chjave in a transizione mundiale versu u zero nettu. Quì guardemu a tecnulugia di i sensori chì garantisce u so funziunamentu sicuru è efficiente.
E turbine eoliche anu una durata di vita di 25 anni, è i sensori ghjocanu un rolu chjave per assicurà chì e turbine righjunghjenu a so durata di vita. Misurà a velocità di u ventu, e vibrazioni, a temperatura è più, sti picculi dispositivi assicuranu chì e turbine eoliche funzionanu in modu sicuru è efficiente.
E turbine eoliche devenu ancu esse ecunomicamente viabili. Altrimenti, u so usu serà cunsideratu menu praticu chè l'usu di altre forme d'energia pulita o ancu di energia da combustibili fossili. I sensori ponu furnisce dati di prestazione chì l'operatori di parchi eolici ponu aduprà per ottene una pruduzzione di piccu di putenza.
A tecnulugia di sensori più basica per e turbine eoliche rileva u ventu, e vibrazioni, u spustamentu, a temperatura è u stress fisicu. I seguenti sensori aiutanu à stabilisce e cundizioni di basa è à rilevà quandu e cundizioni si discostanu significativamente da a basa.
A capacità di determinà a velocità è a direzzione di u ventu hè cruciale per valutà e prestazioni di i parchi eolici è di e singole turbine. A durata di serviziu, l'affidabilità, a funzionalità è a durabilità sò i criteri principali quandu si valutanu i diversi sensori di ventu.
A maiò parte di i sensori di ventu muderni sò meccanichi o ultrasonichi. L'anemometri meccanichi utilizanu una tazza è una paletta rotanti per determinà a velocità è a direzzione. I sensori ultrasonichi mandanu impulsi ultrasonichi da una parte di l'unità sensore à un ricevitore da l'altra parte. A velocità è a direzzione di u ventu sò determinate misurendu u signale ricevutu.
Parechji operatori preferiscenu i sensori di ventu à ultrasoni perchè ùn necessitanu micca ricalibrazione. Questu permette di piazzalli in lochi induve a manutenzione hè difficiule.
A rilevazione di vibrazioni è di qualsiasi muvimentu hè cruciale per monitorà l'integrità è e prestazioni di e turbine eoliche. L'accelerometri sò cumunamente usati per monitorà e vibrazioni in i cuscinetti è i cumpunenti rotanti. I sensori LiDAR sò spessu usati per monitorà e vibrazioni di a torre è seguità qualsiasi muvimentu in u tempu.
In certi ambienti, i cumpunenti di rame aduprati per trasmette a putenza di a turbina ponu generà grandi quantità di calore, pruvucendu brusgiature periculose. I sensori di temperatura ponu monitorà i cumpunenti conduttivi chì sò propensi à u surriscaldamentu è impediscenu danni per mezu di misure automatiche o manuali di risoluzione di i prublemi.
E turbine eoliche sò cuncepite, fabbricate è lubrificate per impedisce l'attritu. Una di e zone più impurtanti per impedisce l'attritu hè intornu à l'arburu di trasmissione, chì si ottiene principalmente mantenendu una distanza critica trà l'arburu è i so cuscinetti assuciati.
I sensori di currenti parassite sò spessu usati per monitorà u "ghjocu di i cuscinetti". Se u ghjocu diminuisce, a lubrificazione diminuirà, ciò chì pò purtà à una riduzione di l'efficienza è à danni à a turbina. I sensori di currenti parassite determinanu a distanza trà un ughjettu è un puntu di riferimentu. Sò capaci di resiste à fluidi, pressione è temperatura, ciò chì li rende ideali per monitorà i ghjochi di i cuscinetti in ambienti difficili.
A raccolta è l'analisi di dati sò cruciali per l'operazioni di ogni ghjornu è a pianificazione à longu andà. A cunnessione di sensori à una infrastruttura cloud muderna furnisce accessu à i dati di i parchi eolici è un cuntrollu di altu livellu. L'analisi muderna pò cumminà dati operativi recenti cù dati storichi per furnisce informazioni preziose è generà avvisi di prestazioni automatizati.
L'innuvazioni recenti in a tecnulugia di i sensori prumettenu di migliurà l'efficienza, riduce i costi è migliurà a sustenibilità. Quessi progressi sò ligati à l'intelligenza artificiale, l'automatizazione di i prucessi, i gemelli digitali è u monitoraghju intelligente.
Cum'è parechji altri prucessi, l'intelligenza artificiale hà acceleratu assai u trattamentu di i dati di i sensori per furnisce più infurmazioni, migliurà l'efficienza è riduce i costi. A natura di l'IA significa chì furnisce più infurmazioni cù u tempu. L'automatizazione di i prucessi usa dati di sensori, trattamentu automatizatu è cuntrolli di logica programmabile per aghjustà automaticamente u pitch, a putenza di uscita è più. Parechje startup stanu aghjunghjenu u cloud computing per automatizà questi prucessi per rende a tecnulugia più faciule da aduprà. E nuove tendenze in i dati di i sensori di e turbine eoliche si estendenu oltre i prublemi ligati à u prucessu. I dati raccolti da e turbine eoliche sò avà aduprati per creà gemelli digitali di turbine è altri cumpunenti di parchi eolici. I gemelli digitali ponu esse aduprati per creà simulazioni è aiutà in u prucessu decisionale. Sta tecnulugia hè preziosa in a pianificazione di i parchi eolici, a cuncepimentu di e turbine, a forense, a sustenibilità è più. Questu hè particularmente preziosu per i circadori, i pruduttori è i tecnichi di serviziu.
Data di publicazione: 26 di marzu di u 2024