In u trattamentu di l'acque reflue, u monitoraghju di i carichi organichi, in particulare u Carbone Organicu Totale (TOC), hè diventatu cruciale per mantene operazioni efficienti è efficaci. Questu hè particularmente veru in l'industrie cù flussi di rifiuti assai variabili, cum'è u settore alimentariu è di e bevande (F&B).
In questa entrevista, Jens Neubauer è Christian Kuijlaars di Veolia Water Technologies & Solutions parlanu cù AZoMaterials di l'impurtanza di u monitoraghju di u COT è di cumu i progressi in a tecnulugia COT stanu trasfurmendu i prucessi di trattamentu di l'acque reflue.
Perchè u monitoraghju di e cariche organiche, in particulare u Carbone Organicu Totale (COT), hè cruciale in u trattamentu di l'acque reflue ?
Jens: In a maiò parte di l'acque reflue, a maiò parte di i contaminanti sò organichi, è questu hè particularmente veru per u settore F&B. Dunque, u compitu principale di una stazione di trattamentu di l'acque reflue hè di scumpone queste sustanze organiche è di caccià li da l'acque reflue. L'intensificazione di u prucessu rende u trattamentu di l'acque reflue più veloce è più efficiente. Questu richiede un monitoraghju custante di a cumpusizione di l'acque reflue per affruntà rapidamente qualsiasi fluttuazione, assicurendu una pulizia efficace malgradu tempi di trattamentu più brevi.
I metudi tradiziunali per a misurazione di i rifiuti organici in l'acqua, cum'è i testi di dumanda chimica d'ossigenu (COD) è di dumanda biochimica d'ossigenu (BOD), sò troppu lenti - ci vole ore finu à ghjorni - rendenduli inadatti per i prucessi di trattamentu muderni è più veloci. U COD richiede ancu reagenti tossichi, ciò chì ùn hè micca desiderabile. In paragone, u monitoraghju di u caricu organicu cù l'analisi TOC richiede solu uni pochi di minuti è ùn implica micca reagenti tossichi. Hè assai adattatu per l'analisi di u prucessu è furnisce ancu risultati più precisi. Sta transizione versu a misurazione di u TOC si riflette ancu in l'ultime norme di l'UE riguardanti u cuntrollu di i scarichi, in quale a misurazione di u TOC hè u metudu preferitu. A Decisione d'Implementazione (UE) 2016/902 di a Cummissione hà stabilitu e cunclusioni nantu à e migliori tecniche dispunibili (BAT) in virtù di a Direttiva 2010/75/UE per i sistemi cumuni di trattamentu/gestione di l'acque reflue in u settore chimicu. Si pò ancu fà riferimentu à e decisioni BAT successive nantu à questu tema.
Chì rolu ghjoca u monitoraghju di u COT in u mantenimentu di l'efficienza è di l'efficacità di i sistemi di trattamentu di l'acque residuali ?
Jens: U monitoraghju di u TOC furnisce informazioni preziose nantu à u caricu di carbone in diversi punti di u prucessu.
U monitoraghju di u COT prima di u trattamentu biologicu permette di rilevà i disturbi in u caricamentu di carbone è di ridirigelu versu i serbatoi tampone secondu i bisogni. Questu pò evità di sovraccaricà a biologia è di restituisce la à u prucessu in una fase successiva, permettendu un funziunamentu sicuru è stabile di l'impianto. A misurazione di u COT prima è dopu a fase di sedimentazione permette ancu à l'operatori di cuntrullà a dosa di coagulante ottimizendu l'aggiunta di carbone per ùn affamà o sovraalimentà i batteri in i serbatoi di aerazione è/o durante e fasi anossiche.
U monitoraghju di u COT furnisce informazioni nantu à i livelli di carbone à u puntu di scarica è l'efficienza di rimuzione. U monitoraghju di u COT dopu a sedimentazione secundaria furnisce misurazioni in tempu reale di u carbone liberatu in l'ambiente è prova chì i limiti sò rispettati. Inoltre, u monitoraghju di l'organici furnisce informazioni nantu à i livelli di carbone per ottimizà u trattamentu terziariu per scopi di riutilizazione è pò aiutà à ottimizà a dosa chimica, u pretrattamentu di a membrana è a dosa di l'ozonu è di l'UV.
Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2024