National Highways investe 15,4 milioni di sterline in nuove stazioni meteorologiche mentre si prepara per a stagione invernale. Cù l'avvicinamentu di l'inguernu, National Highways investe 15,4 milioni di sterline in una nova rete ultramoderna di stazioni meteorologiche, cumprese l'infrastrutture di supportu, chì furniranu dati in tempu reale di e cundizioni stradali.
L'urganizazione hè pronta per a stagione invernale cù più di 530 gritters da chjamà in cundizioni sfavurevuli è circa 280 000 tunnellate di sale in 128 depositi in tutta a so rete.
Darren Clark, Manager di Resilienza à e Controversie Meteo à National Highways, hà dettu: "U nostru investimentu in l'aghjurnamentu di e nostre stazioni meteo hè solu l'ultimu modu in cui stemu sviluppendu a nostra capacità di previsione meteo.
"Semu pronti per a stagione invernale è seremu fora di ghjornu o di notte quandu e strade anu bisognu di sale. Avemu e persone, i sistemi è a tecnulugia in piazza per sapè induve è quandu sparghje a sabbia è travagliaremu per chì e persone si movenu in modu sicuru nantu à e nostre strade, qualunque sianu e cundizioni climatiche."
E stazioni meteorologiche sò dotate di sensori atmosferichi è sensori stradali cablati da a stazione meteorologica à a strada. Misureranu a neve è u ghjacciu, a visibilità in a nebbia, i venti forti, l'inundazioni, a temperatura di l'aria, l'umidità è e precipitazioni per u periculu di aquaplaning.
E stazioni meteorologiche furniscenu informazioni meteorologiche precise è in tempu reale per una previsione efficace à cortu è longu andà è u monitoraghju di e cundizioni climatiche severe.
Per mantene e strade sicure è praticabili, a superficia di a strada è u clima atmosfericu devenu esse monitorati continuamente. E cundizioni climatiche cum'è a neve è u ghjacciu, a pioggia forte, a nebbia è i venti forti ponu influenzà a sicurezza stradale in parechji modi diversi. Furnisce informazioni affidabili hè vitale per l'operazioni di manutenzione invernale.
A prima stazione meteorologica serà introdutta nant'à l'A56 vicinu à Accrington u 24 d'ottobre è si prevede ch'ella serà in funzione u ghjornu dopu.
L'Autostrade Naziunali ricorda ancu à l'automobilisti di tene à mente u VIAghju prima di i viaghji questu invernu - Rabboccu: oliu, acqua, lavavetri; Riposu: riposu ogni duie ore; Ispezione: Ispezionate i pneumatici è e luci è Preparazione: verificate u vostru itinerariu è e previsioni meteo.
E nove stazioni meteorologiche, cunnisciute ancu cum'è Stazioni di Sensori Ambientali (ESS), stanu passendu da dati basati nantu à u duminiu chì leghjenu e cundizioni meteorologiche in a zona circundante à dati basati nantu à a strada chì leghjenu e cundizioni meteorologiche nantu à una strada particulare.
U monitoru meteo stessu hà una batteria di salvezza in casu di perdita di corrente, una suite cumpleta di sensori è duie camere rivolte in su è in ghjò per vede a cundizione di a strada. L'infurmazioni sò trasmesse à u Serviziu d'Infurmazione Meteo Severa di e Strade Naziunali chì à u so tornu informa e so sale di cuntrollu in tuttu u paese.
Sensori di a superficia stradale - integrati in a superficia stradale, installati à livellu di a superficia, i sensori piglianu una varietà di misurazioni è osservazioni di a superficia stradale. Sò aduprati in una stazione meteorologica stradale per furnisce informazioni precise è affidabili nantu à u statu di a superficia (bagnata, secca, ghiacciata, brina, neve, presenza di chimichi / sale) è a temperatura di a superficia.
I sensori atmosferichi (temperatura di l'aria, umidità relativa, precipitazioni, velocità di u ventu, direzzione di u ventu, visibilità) furniscenu informazioni chì ponu esse critiche per l'ambiente generale di viaghju.
E stazioni meteorologiche esistenti di National Highways funzionanu nantu à linee fisse o modem, mentre chì e nuove stazioni meteorologiche funzioneranu nantu à NRTS (National Roadside Telecommunications Service).
Data di publicazione: 23 di maghju di u 2024