Avemu lanciatu un novu sensore radar di velocità superficiale senza cuntattu chì migliora dramaticamente a simplicità è l'affidabilità di e misurazioni di corsi d'acqua, fiumi è canali aperti. Situatu in modu sicuru sopra u flussu di l'acqua, u strumentu hè prutettu da l'effetti dannosi di e timpeste è di l'inundazioni, è pò esse facilmente integratu in un sistema di monitoraghju remotu.
Dapoi più di 100 anni, a nostra sucietà hà sviluppatu è messu in u mercatu nuove tecnulugie di monitoraghju di l'acqua, dunque avemu amparatu assai nantu à i requisiti per strumenti affidabili chì ponu operà in lochi remoti è in una varietà di cundizioni di flussu.
Cù l'affidabilità cum'è ughjettivu principale, u strumentu impiega un radar assai precisu per un funziunamentu senza cuntattu è include sensori per rilevà potenziali fonti d'errore. Tuttavia, u strumentu hè ancu classificatu IP68, ciò chì significa chì hè estremamente robustu è sopravviverebbe ancu à l'immersione cumpleta.
U sensore radar usa l'effettu Doppler per misurà a velocità di a superficia da 0,02 à 15 m/s cù una precisione di ± 0,01 m/s. I filtri di dati automatichi sò applicati per eliminà l'effetti di u ventu, di l'onde, di e vibrazioni o di e precipitazioni.
In riassuntu, u principale vantaghju di hè a so capacità di misurà cù precisione è affidabilità in una vasta gamma di cundizioni, ma soprattuttu in incidenti climatichi severi induve ci hè un risicu d'inundazioni.
Da e precipitazioni à traversu l'acqua superficiale è sottuterranea à l'applicazioni di monitoraghju marinu, e tecnulugie di misurazione è di cumunicazione furniscenu un quadru cumpletu di u ciclu di l'acqua.
Data di publicazione: 16 di maghju 2024