Questa carta, creata cù e nuove osservazioni COWVR, mostra e frequenze di microonde di a Terra, chì furniscenu informazioni nantu à a forza di i venti di a superficia di l'oceanu, a quantità d'acqua in e nuvole è a quantità di vapore acqueo in l'atmosfera.
Un mini-strumentu innovativu à bordu di a Stazione Spaziale Internaziunale hà creatu a prima mappa glubale di l'umidità è di e brise marine.
Dopu à l'installazione nant'à a Stazione Spaziale Internaziunale, dui picculi strumenti cuncipiti è custruiti da u Jet Propulsion Laboratory di a NASA in u Sud di a California sò stati lanciati u 7 di ghjennaghju per cumincià à raccoglie dati nant'à i venti oceanichi di a Terra è u vapore acqueo atmosfericu chì sò aduprati per e previsioni meteo è oceaniche. Infurmazioni chjave necessarie. In dui ghjorni, u Compact Ocean Wind Vector Radiometer (COWVR) è u Temporal Space Experiment in Storms and Tropical Systems (TEMPEST) avianu raccoltu abbastanza dati per cumincià à creà a carta.
COWVR è TEMPEST sò stati lanciati u 21 di dicembre di u 2021, cum'è parte di a 24a missione di rifornimentu cummerciale di SpaceX à a NASA. Tramindui i strumenti sò radiometri à microonde chì misuranu i cambiamenti in a radiazione naturale à microonde di a Terra. I strumenti facenu parte di u Programma di Test Spaziale Houston-8 (STP-H8) di a Forza Spaziale di i Stati Uniti, chì hà per scopu di dimustrà ch'elli ponu raccoglie dati di qualità paragunabile à strumenti più grandi chì operanu attualmente in orbita.
Sta nova carta di COWVR mostra e microonde di 34 GHz emesse da a Terra à tutte e latitudini visibili da a stazione spaziale (da 52 gradi di latitudine nord à 52 gradi di latitudine sud). Sta frequenza speciale di microonde furnisce à i previsori meteorologichi informazioni nantu à a forza di i venti à a superficia di l'oceanu, a quantità d'acqua in e nuvole è a quantità di vapore acqueo in l'atmosfera.
I culori verdi è bianchi nantu à a carta indicanu livelli più alti di vapore acqueo è nuvole, mentre chì u culore turchinu scuru di l'oceanu indica aria secca è celi chjari. L'imagine cattura e cundizioni climatiche tipiche cum'è l'umidità tropicale è e precipitazioni (striscia verde in u centru di a carta) è e timpeste di medie latitudini sopra l'oceanu.
I radiometri necessitanu un'antenna rotante per pudè osservà vaste zone di a superficia di a Terra invece di solu una linea stretta. In tutti l'altri radiometri à microonde spaziali, micca solu l'antenna, ma ancu u radiometru stessu è l'elettronica assuciata giranu circa 30 volte à u minutu. Ci sò bone ragioni scientifiche è ingegneristiche per un cuncepimentu cù tante parti rotanti, ma mantene una nave spaziale stabile cù tanta massa in muvimentu hè una sfida. Inoltre, i meccanismi per u trasferimentu di energia è dati trà i lati rotanti è stazionarii di u strumentu si sò rivelati esse laboriosi è difficiuli da fabricà.
L'istrumentu cumplementariu di COWVR, TEMPEST, hè u risultatu di decennii d'investimenti di a NASA in tecnulugia per rende l'elettronica spaziale più compatta. À a mità di l'anni 2010, l'ingegnere di u JPL Sharmila Padmanabhan hà cuminciatu à pensà à quali obiettivi scientifichi si pudianu ottene piazzendu sensori compatti nantu à i CubeSats, satelliti assai chjuchi chì sò spessu usati per testà à bon pattu novi cuncetti di cuncepimentu.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e piccule stazioni meteorologiche, pudete cuntattà ci.
Data di publicazione: 21 di marzu di u 2024