L'emissioni di l'inquinamentu atmosfericu sò diminuite in l'ultimi dui decennii, ciò chì hà purtatu à una migliore qualità di l'aria. Malgradu questu miglioramentu, l'inquinamentu atmosfericu ferma u più grande risicu per a salute ambientale in Europa. L'esposizione à e particule fini è à i livelli di diossidu d'azotu superiori à e raccomandazioni di l'Organizazione Mondiale di a Salute causa circa 253.000 è 52.000 morti premature, rispettivamente, in u 2021. Quessi inquinanti sò ligati à l'asma, à e malatie cardiache è à l'ictus.
L'inquinamentu atmosfericu provoca ancu morbidità. E persone vivenu cù malatie ligate à l'esposizione à l'inquinamentu atmosfericu; questu hè un pesu in termini di sofferenza persunale è ancu di costi significativi per u settore sanitariu.
I più vulnerabili di a sucietà sò più suscettibili à l'impatti di l'inquinamentu atmosfericu. I gruppi socioeconomichi più bassi tendenu à esse esposti à livelli più alti di inquinamentu atmosfericu, mentre chì e persone anziane, i zitelli è quelli chì anu prublemi di salute preesistenti sò più suscettibili. Si stima chì più di 1.200 morti in persone di menu di 18 anni sò causate da l'inquinamentu atmosfericu ogni annu in i paesi membri è collaboratori di l'EEA.
Oltre à i prublemi di salute, l'inquinamentu atmosfericu pò avè un impattu considerableu nant'à l'ecunumia europea per via di l'aumentu di i costi sanitari, di a riduzione di l'aspettativa di vita è di i ghjorni di travagliu persi in tutti i settori. Danneghja ancu a vegetazione è l'ecosistemi, a qualità di l'acqua è di u terrenu, è l'ecosistemi lucali.
Pudemu furnisce sensori di qualità di l'aria adatti per monitorà una varietà di gas in una varietà di ambienti, benvenuti à dumandà.
Data di publicazione: 18 d'aprile di u 2024