• pagina_intestazione_Bg

Monitoraghju di a salute di l'oceanu cù un sensore fotochimicu

L'ossigenu hè essenziale per a sopravvivenza di l'omu è di a vita marina. Avemu sviluppatu un novu tipu di sensore di luce chì pò monitorà efficacemente e concentrazioni d'ossigenu in l'acqua di mare è riduce i costi di monitoraghju. I sensori sò stati testati in cinque o sei zone oceaniche, cù l'ubbiettivu di sviluppà una rete di monitoraghju oceanicu - "Ocean Nerve" - dopu a pruduzzione di massa di i sensori. Questu si prevede chì porterà à scoperte in u monitoraghju ambientale marinu sustenibile è in a gestione di a pruduzzione di a pesca.
Imagine è dettagli di i sensori

https://www.alibaba.com/product-detail/Maintenance-Free-Fluorescence-Optical-Water-Dissolved_1600257132247.html?spm=a2747.product_manager.0.0.3da471d2DJp659

https://www.alibaba.com/product-detail/Maintenance-Free-Fluorescence-Optical-Water-Dissolved_1600257132247.html?spm=a2747.product_manager.0.0.3da471d2DJp659

A causa di fattori cum'è a crescita di a pupulazione, u cambiamentu climaticu è l'inquinamentu ambientale, a cuncentrazione di l'ossigenu (cunnisciutu cum'è "ossigenu dissoltu" o "DO") in l'acqua di mare diminuisce, risultendu in malfurmazioni, sterilità è ancu a morte di parechje spezie marine. Questu rapprisenta una grande minaccia per tuttu l'ecosistema è a catena alimentaria. I scientifichi anu studiatu i livelli di ossigenu in l'oceani. Ma per via di i rapidi cambiamenti in DO in diversi lochi è in brevi periodi di tempu, questu richiede parechji sensori. Inoltre, l'incrostazioni biologiche aumentanu significativamente u costu di manutenzione di u sensore. Questu rapprisenta una sfida enorme per u monitoraghju di DO di l'acqua di mare à longu andà è à grande scala.

Derivatu da "Ocean Nerve", hà l'intenzione di custruisce un sistema di monitoraghju oceanicu efficiente è à bassu costu cù "sensori DO". A fonte di luce ultravioletta di u sensore provoca una reazione fotochimica trà u materiale di rilevamentu nantu à u filmu è u DO in l'acqua di mare. I dati sò stati poi trasmessi à l'equipaggiu terrestre di a squadra, chì hà registratu i cambiamenti in i livelli di ossigenu in l'acqua di mare in tempu reale. Una nova generazione di sensori di ossigenu dissoltu permette un monitoraghju in tempu reale è à longu andà di i livelli di ossigenu in l'acqua di mare. Riduce i costi di manutenzione.


Data di publicazione: 15 d'aostu 2024