MANKATO, Minn. (KEYC) – Ci sò duie stagioni in Minnesota: l'inguernu è a custruzzione di strade. Una varietà di prughjetti stradali sò in corsu in u centru-sud è in u suduveste di Minnesota quest'annu, ma un prughjettu hà attiratu l'attenzione di i meteorologi. À partesi da u 21 di ghjugnu, sei novi Sistemi d'Infurmazione Meteo Stradale (RWIS) saranu installati in i contee di Blue Earth, Brown, Cottonwood, Faribault, Martin è Rock. E stazioni RWIS ponu furnisce trè tippi d'infurmazioni meteo stradali: dati atmosferichi, dati di a superficia stradale è dati di u livellu di l'acqua.
E stazioni di monitoraghju atmosfericu ponu leghje a temperatura è l'umidità di l'aria, a visibilità, a velocità è a direzzione di u ventu, è u tipu è l'intensità di e precipitazioni. Quessi sò i sistemi RWIS più cumuni in Minnesota, ma secondu l'Amministrazione Federale di l'Autostrade di u Dipartimentu di i Trasporti di i Stati Uniti, sti sistemi sò capaci di identificà nuvole, tornadi è/o trombe d'acqua, fulmini, cellule è tracce di temporali, è a qualità di l'aria.
In termini di dati stradali, i sensori ponu rilevà a temperatura di a strada, u puntu di ghiaccio di a strada, e cundizioni di a superficia di a strada è e cundizioni di u terrenu. S'ellu ci hè un fiume o un lagu vicinu, u sistema pò ancu raccoglie dati di u livellu di l'acqua.
Ogni situ serà ancu dotatu di un inseme di camere per furnisce un feedback visuale nantu à e cundizioni climatiche attuali è e cundizioni stradali attuali. Sei nuove stazioni permetteranu à i meteorologi di monitorà e cundizioni climatiche di ogni ghjornu è ancu di monitorà e cundizioni climatiche periculose chì puderanu influenzà i viaghji è a vita di i residenti in u sud di u Minnesota.
Data di publicazione: 25 di settembre di u 2024