• pagina_intestazione_Bg

U Kenya introduce una rete di sensori intelligenti di u terrenu per aiutà i picculi agricultori à affruntà u cambiamentu climaticu

In risposta à i prublemi sempre più severi di siccità è di degradazione di a terra, u Ministeru di l'Agricultura kenianu, in cullaburazione cù istituzioni internaziunali di ricerca agricula è a cumpagnia tecnologica di Pechino Honde Technology Co., LTD., hà implementatu una rete di sensori intelligenti di u terrenu in e principali zone di pruduzzione di granu di a Pruvincia di a Valle di u Rift in Kenya. U prugettu aiuta i picculi agricultori lucali à ottimizà l'irrigazione è a fertilizazione, à aumentà a pruduzzione alimentaria è à riduce u sprecu di risorse per mezu di u monitoraghju in tempu reale di l'umidità di u terrenu, di a temperatura è di u cuntenutu di nutrienti.

Implementazione di a tecnulugia: da u laburatoriu à u campu
I sensori di u terrenu alimentati da l'energia solare installati sta volta sò alimentati da a tecnulugia IoT à bassa putenza è ponu esse intarrati à 30 cm sottu terra per raccoglie continuamente dati chjave di u terrenu. I sensori trasmettenu informazioni à a piattaforma cloud in tempu reale via e rete mobili, è combinanu algoritmi di intelligenza artificiale per generà "suggerimenti di agricultura di precisione" (cum'è u megliu tempu di irrigazione, u tipu è a quantità di fertilizante). L'agricultori ponu riceve promemoria via missaghji di testu di telefuninu mobile o semplici APP, è ponu operà senza equipaggiamenti supplementari.

In u paese pilotu di Kaptembwa in a contea di Nakuru, un cultivatore di granu chì participava à u prugettu hà dettu: "In u passatu, ci basavamu nantu à l'esperienza è a pioggia per cultivà e culture. Avà u mo telefuninu mi dice quandu innaffià è quantu fertilizante applicà ogni ghjornu. A siccità di quest'annu hè severa, ma a mo resa di granu hè aumentata di 20%". E cooperative agricule lucali anu dettu chì l'agricultori chì utilizanu sensori risparmianu in media u 40% d'acqua, riducenu l'usu di fertilizante di 25% è migliuranu significativamente a resistenza à e malatie di e culture.

Perspettiva di l'espertu: Rivuluzione agricula basata nantu à i dati
I funzionari di u Ministeru di l'Agricultura è di l'Irrigazione di u Kenya anu signalatu: "U 60% di a terra arabile di l'Africa hè sottumessa à a degradazione di u terrenu, è i metudi agriculi tradiziunali ùn sò micca sustenibili. I sensori intelligenti ùn solu migliuranu l'efficienza, ma aiutanu ancu à formulà pulitiche regiunali di restaurazione di u terrenu". Un scientistu di u terrenu di l'Istitutu Internaziunale di l'Agricultura Tropicale hà aghjustatu: "Questi dati seranu aduprati per disegnà a prima carta digitale di a salute di u terrenu à alta risoluzione di u Kenya, furnendu una basa scientifica per l'agricultura resistente à u clima".

Sfide è piani futuri
Malgradu e vaste prospettive, u prugettu scontra sempre sfide: a cupertura di a rete in certe zone remote hè instabile, è l'agricultori anziani anu una bassa accettazione di l'arnesi digitali. À questu scopu, i partenarii anu sviluppatu funzioni di almacenamentu di dati offline è anu cooperatu cù ghjovani imprenditori lucali per realizà una furmazione in u campu. In i prossimi dui anni, a rete prevede di espansione à 10 contee in u Kenya occidentale è orientale, è di stende gradualmente in Uganda, Tanzania è altri paesi di l'Africa orientale.

/pannellu solare-alimentatore-tubu-sensore-di-umidità-di-temperatura-di-u-terrenu-produttu/


Data di publicazione: 14 di ferraghju 2025