Per accelerà u sviluppu è l'utilizazione di l'energie rinnuvevuli, u guvernu indianu hà annunziatu pocu fà u spiegamentu di sensori di radiazione solare in parechji stati. Questa mossa hè un passu impurtante in l'impegnu di l'India per trasfurmassi in un capu mundiale in l'energie rinnuvevuli. Hà per scopu di monitorà è analizà a radiazione solare per ottimizà a pianificazione è l'implementazione di prughjetti di energia solare.
Sicondu u Ministeru Indianu di l'Energie Rinnuvevuli, i sensori di radiazione solare seranu prima implementati in e zone di generazione di energia solare à altu putenziale in u paese, cum'è Andhra Pradesh, Tamil Nadu, Jharkhand è Maharashtra. L'installazione di i sensori hè prevista per esse ufficialmente cumpletata in u primu trimestre di u 2024, dopu à quale cuminceranu à furnisce dati in tempu reale di alta qualità à i dipartimenti pertinenti.
L'India s'hè fissata l'obiettivu di ghjunghje à 450 gigawatt di capacità installata d'energia rinnuvevule da u 2030, è l'energia solare hè una cumpunente fundamentale per ghjunghje à questu scopu. Monitorizendu accuratamente i dati di a radiazione solare in varie regioni, u guvernu pò selezziunà più efficacemente i siti adatti per a custruzione di centrali solari, ottimizà a cuncepzione di prughjetti solari per e cundizioni lucali è migliurà l'efficienza di a generazione d'energia.
«Questi sensori appena installati furniranu dati chjave per u nostru pianu di energia solare, chì ci permetteranu di capisce megliu e risorse solari in varie regioni», hà dettu RK Singh, ministru di l'Energie Rinnuvevuli di l'India, in una cunferenza stampa. Hà sottolineatu chì questu aiuterà à attirà più investimenti privati è à prumove l'innuvazione tecnologica.
Attualmente, l'India hè diventata u terzu mercatu mundiale di l'energie rinnuvevuli, è a so capacità di generazione di energia solare hè in costante crescita. Cù u prugressu tecnologicu è u sustegnu puliticu, si prevede chì l'India cuntinuerà à espande l'applicazione di l'energia solare in l'anni à vene.
L'installazione di sensori di radiazione solare ùn riflette micca solu a determinazione di l'India di prumove l'energie rinnuvevuli, ma hè ancu vista cum'è una misura pusitiva per affruntà u cambiamentu climaticu è prutege l'ambiente. L'esperti anu dettu chì sti dati furniranu ancu un sustegnu impurtante per a ricerca climatica, a crescita di e culture è a gestione di e risorse idriche.
Cù l'avanzamentu di stu prughjettu, l'India hè prevista di ghjucà un rolu più impurtante in u prucessu di trasfurmazione energetica mundiale è di fà cuntribuzioni più impurtanti à u raggiungimentu di l'ubbiettivi di sviluppu sustenibile.
Per più infurmazioni nantu à u sensore di radiazione solare tutale,
Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 23 dicembre 2024