Un studiu idrologicu per cartografà u fondu marinu di a Baia di Plenty di Nova Zelanda hè cuminciatu stu mese, raccogliendu dati destinati à migliurà a sicurezza di a navigazione in i porti è i terminali. A Baia di Plenty hè una grande baia longu a costa settentrionale di l'Isula Nord di a Nova Zelanda è hè una zona chjave per l'attività offshore.
L'Agenzia d'Infurmazione Terrestre di Nova Zelanda (LINZ) surveglia i rilevamenti è l'aghjurnamenti di e carte in l'acque neozelandesi per migliurà a sicurezza marittima. Sicondu u Topografu Idrograficu Senior, u rilevamentu in a Baia di Plenty serà realizatu da l'appaltatore in duie fasi. L'imagine cuminceranu a cartografia marina in a vicinanza di Tauranga è Whakatne. A ghjente lucale pò nutà a nave di rilevamentu, chì pò fà investigazioni 24 ore à ghjornu.
Naufragi è tumuli sottumarini
L'indagine usa ecoscandagli multi-fascio muntati nantu à e navi per creà immagini 3D dettagliate di u fondu marinu. Quessi mudelli à alta risoluzione rivelanu caratteristiche sottumarine cum'è naufragii è tumuli sottumarini. L'indagine esplorerà i periculi di u fondu marinu. L'indagine investigherà una quantità di detriti di u fondu marinu, rocce è altre caratteristiche naturali chì rapprisentanu una minaccia per a navigazione.
À u principiu di u 2025, una nave più chjuca, Tupaia, cartograferà l'acque menu prufonde intornu à Poptiki cum'è parte di a seconda fase. Wilkinson hà insistitu nantu à l'impurtanza di carte aggiornate per tutti i marinari: "Ogni zona di l'acque neozelandesi chì survegliemu hè aggiornata per aiutà à assicurà chì i neozelandesi, e cumpagnie di navigazione è altri marinari abbianu l'infurmazioni più recenti per navigà in modu sicuru".
Una volta trattati durante l'annu prossimu, i mudelli 3D di i dati raccolti saranu dispunibili gratuitamente nantu à u serviziu di dati LINZ. L'indagine cumplementerà i dati batimetrichi raccolti prima in a Baia di Plenty, cumpresi i dati custieri da e prove tecnologiche di prima di quest'annu. "Questa indagine riempie e lacune in i dati è furnisce una maghjina assai più chjara di e zone chì sapemu chì i marinari naviganu", hà nutatu Wilkinson.
Oltre à a navigazione, i dati anu un putenziale significativu per l'applicazioni scientifiche. I circadori è i pianificatori ponu aduprà i mudelli per a modellistica di tsunami, a gestione di e risorse marine è a comprensione di a cumpusizione è di a struttura di u fondu marinu. hà messu in risaltu a so rilevanza più larga, dichjarendu: "Questi dati ci aiuteranu ancu à capisce a forma è u tipu di u fondu marinu, ciò chì hè veramente utile per i circadori è i pianificatori".
Pudemu furnisce sensori radar idrografici di alta qualità per voi da sceglie
Data di publicazione: 27 di nuvembre di u 2024