A cumpagnia di tecnulugia di monitoraghju ambientale HONDE hà publicatu un sensore di velocità è direzzione di u ventu à micro ultrasoni. Stu pruduttu innovativu, cù u so design miniaturizatu eccezziunale è e so capacità di misurazione precise, ridefine u paisaghju di u mercatu di l'apparecchiature di monitoraghju meteorologicu portatili.
Cuncepimentu miniaturizatu rivoluzionariu
U sensore adotta una tecnulugia avanzata, cù una dimensione generale ridotta è un pesu ligeru. Stu pruduttu adotta u principiu di misurazione di a differenza di tempu à ultrasoni è ottene una misurazione tridimensionale di a velocità è di a direzzione di u ventu attraversu quattru trasduttori precisi. U so design di parti mobili cumpletamente libere garantisce un funziunamentu stabile à longu andà ancu in ambienti difficili.
Parametri di prestazione precisi
I testi di laburatoriu anu dimustratu chì in u range di misurazione da 0 à 45 metri per seconda, a precisione di a velocità di u ventu righjunghje ± (0,5 + 0,02 V) m/s, è a precisione di a misurazione di a direzzione di u ventu hè ± 3°. L'indicatori di prestazione sò paragunabili à quelli di i grandi equipaghji prufessiunali. U so algoritmu unicu di compensazione termica supera efficacemente l'influenza di e fluttuazioni di temperatura nantu à a misurazione, permettendu à u pruduttu di mantene prestazioni eccellenti in un largu range di temperatura da -40 ℃ à + 70 ℃.
Scenarii d'applicazione diversificati
In u prugettu San Francisco Smart City, l'ingegneri l'anu integratu in u sistema di illuminazione stradale, furnendu un supportu di dati precisu per a pianificazione di i curridori di ventilazione urbana. U capu di u prugettu hà dettu: "A flessibilità di implementazione di i microsensori di HONDE ci permette di ottene dati meteorologichi preziosi in lochi induve l'equipaggiamenti tradiziunali ùn ponu esse installati".
U duminiu di i veiculi aerei senza pilotu hà ancu prufittatu assai. Dopu avè stallatu sensori ultrasonici di velocità è direzzione di u ventu in e so flotte di droni, l'operatori di droni anu migliuratu a sicurezza di u volu di 35%. "I dati di u campu di u ventu in tempu reale sò cruciali per u cuntrollu precisu di i droni", hà cummentatu u direttore tecnicu. "U disignu ligeru di i prudutti HONDE risponde perfettamente à i nostri requisiti di carica".
Punti culminanti di l'innuvazione tecnologica
U sensore di velocità è direzzione di u ventu à ultrasoni adotta un'architettura innovativa à bassa putenza, cù un cunsumu energeticu in standby inferiore à 0,1 watt è supporta i sistemi di alimentazione solare, ciò chì u rende particularmente adattatu per u monitoraghju à longu andà in zone remote. U pruduttu offre parechje opzioni d'interfaccia di cumunicazione simultaneamente, cumprese l'uscita RS-485 è 4-20mA, chì facilitanu una rapida integrazione cù e piattaforme IoT esistenti.
Influenza è ricunniscenza di l'industria
L'esperti di l'industria prevedenu chì cù u rapidu sviluppu di e cità intelligenti è di l'industria di i droni, a dimensione di u mercatu di i sensori di velocità di u ventu à ultrasoni micro righjungerà 870 milioni di dollari americani da u 2025.
U capu di l'IoT in Google Cloud Platform hà dichjaratu in un recente seminariu tecnologicu: "I prudutti innovativi offrenu à i nostri clienti una flessibilità di implementazione senza precedenti, è questi dati ambientali di alta qualità migliuraranu significativamente e capacità predittive di i mudelli di IA".
Fornitura è supportu tecnicu
Attualmente, stu sensore hè statu ufficialmente lanciatu attraversu a rete di distribuzione glubale di HONDE. A cumpagnia furnisce ancu un kit di sviluppu cumpletu è una documentazione di l'interfaccia API per aiutà i clienti à cumpletà rapidamente l'integrazione di u sistema. Cù a pupularizazione di a tecnulugia di cumunicazione mobile di quinta generazione, HONDE prevede chì stu tipu di microsensore ghjucherà un rolu chjave in più campi cum'è l'agricultura intelligente, u monitoraghju ambientale è l'energie rinnuvevuli.
Sta tecnulugia innovativa ùn solu dimostra a forza di punta di HONDE in u campu di a miniaturizazione di i sensori, ma furnisce ancu un impurtante supportu d'infrastruttura per l'applicazioni mundiali di l'Internet di e Cose. Cù l'accelerazione di u prucessu di digitalizazione, i dispositivi di percezione ambientale precisi è affidabili diventeranu l'elementi principali chì guidanu a trasfurmazione intelligente di varie industrie.
Per più infurmazioni nantu à i sensori climatichi, cuntattate Honde Technology Co., LTD.
WhatsApp: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 13 di nuvembre di u 2025
