Chandigarh: In un sforzu per migliurà a precisione di i dati meteorologichi è migliurà a risposta à e sfide legate à u clima, 48 stazioni meteorologiche saranu installate in Himachal Pradesh per furnisce un avvisu precoce di precipitazioni è forti precipitazioni.
U statu hà ancu accunsentutu cù l'Agenzia Francese di Sviluppu (AFD) per assignà 8,9 miliardi di rupie per prughjetti cumpleti di riduzione di i risichi climatichi è di disastri.
Sicondu u Memorandum d'Intesa firmatu cù IMD, inizialmente 48 stazioni meteorologiche automatiche saranu installate in tuttu u statu per furnisce dati in tempu reale per una migliore previsione è preparazione, in particulare in settori cum'è l'agricultura è l'orticultura.
Più tardi, a rete serà allargata gradualmente finu à u livellu di u bloccu. Attualmente, l'IMD hà installatu 22 stazioni meteorologiche automatiche è hè operativa.
U ministru capu Sukhwinder Singh Sohu hà dettu chì a rete di stazioni meteorologiche migliurà significativamente a gestione di disastri naturali cum'è precipitazioni eccessive, inondazioni improvvise, nevicate è forti precipitazioni migliurendu i sistemi di alerta precoce è e capacità di risposta d'emergenza.
«U prugettu AFD aiuterà u statu à avanzà versu un sistema di gestione di disastri più resistente, cù un focus nantu à u rinfurzamentu di l'infrastrutture, a guvernanza è a capacità istituziunale», hà dettu Suhu.
I fondi seranu aduprati per rinfurzà l'Autorità di Gestione di Disastri di u Statu di Himachal Pradesh (HPSDMA), l'Autorità di Gestione di Disastri di u Distrettu (DDMA) è i centri di operazioni d'emergenza (EOC) statali è distrettuali, hà dettu.
U pianu allargarà ancu e capacità di risposta à l'incendii creendu nuove caserme di pompieri in zone sottuservite è aghjurnendu e caserme di pompieri esistenti per risponde à l'emergenze di materiali periculosi.
Data di publicazione: 15 d'ottobre di u 2024