Shimla: U guvernu di Himachal Pradesh hà firmatu un accordu cù u Dipartimentu Meteorologicu Indianu (IMD) per installà 48 stazioni meteorologiche automatiche in tuttu u statu. E stazioni furniranu dati meteorologichi in tempu reale per aiutà à migliurà e previsioni è à preparassi megliu per i disastri naturali.
Attualmente, u statu hà 22 stazioni meteorologiche gestite da IMD. Nove stazioni saranu aghjunte in a prima fase, cù piani per espandeli à altre zone dopu. A rete serà particularmente utile per l'agricultura, l'orticultura è a gestione di i disastri, migliurendu l'alerta precoce è a risposta d'emergenza.
U Ministru Capu Sukhwinder Singh Sohu hà dettu chì a mossa rinfurzerà u sistema di gestione di disastri in u statu. Inoltre, Himachal Pradesh hà ricevutu 890 crore di rupie da l'Agenzia Francese di Sviluppu per sustene un prughjettu maiò destinatu à riduce i risichi di disastri naturali è di cambiamenti climatichi.
U prugettu permetterà dinù di migliurà e caserme di i pompieri, di custruisce strutture resistenti à i terremoti è di creà vivai per prevene e frane. Rinforzerà l'agenzie guvernamentali di gestione di i disastri è di migliurà e cumunicazioni satellitari per una migliore cumunicazione durante l'emergenze.
Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2024