HAWAII – E stazioni meteorologiche furniranu dati per aiutà e cumpagnie elettriche à decide se attivà o disattivà l'interruzioni per scopi di sicurezza publica.
(BIVN) – Hawaiian Electric installa una rete di 52 stazioni meteorologiche in zone propensi à incendi in tutte e quattru Isule Hawaii.
Una stazione meteorologica aiuterà l'imprese à preparassi per e cundizioni climatiche di u focu furnendu informazioni impurtanti nantu à u ventu, a temperatura è l'umidità.
L'infurmazione aiuterà ancu l'utilità à decide se inizià chjusure proattive, hà dettu a cumpagnia.
U prugettu include l'installazione di 52 stazioni meteorologiche annantu à quattru isule. E stazioni meteorologiche installate annantu à i pali di Hawaiian Electric furniranu dati meteorologichi chì aiuteranu a cumpagnia à decide se attivà o disattivà u sistema di spegnimentu di l'energia per a sicurezza publica (PSPS). In u quadru di u prugramma PSPS, lanciatu u 1u di lugliu, Hawaiian Electric pò spegne in modu proattivu l'energia in e zone cù un risicu elevatu d'incendii durante e previsioni di tempu ventu è seccu.
U prugettu di 1,7 milioni di dollari hè unu di quasi duie decine di misure di sicurezza à cortu termine chì Hawaiian Electric implementa per riduce a probabilità d'incendii assuciati à l'infrastruttura di a cumpagnia in e zone à altu risicu. Circa u 50% di i costi di u prugettu seranu cuparti da fondi federali IIJA, chì rapprisentanu circa 95 milioni di dollari in sussidi chì coprenu diversi costi ligati à i sforzi di sustenibilità di Hawaiian Electric è i sforzi per mitigà l'effetti di l'incendii.
«Queste stazioni meteorologiche ghjucheranu un rolu cruciale mentre cuntinuemu à affruntà u risicu crescente d'incendii», hà dettu Jim Alberts, vicepresidente senior è direttore generale di Hawaiian Electric Co. «L'infurmazioni dettagliate ch'elli furniscenu ci permetteranu di piglià più rapidamente azzioni preventive per prutege a sicurezza publica».
L'impresa hà finitu l'installazione di stazioni meteorologiche in 31 lochi chjave in a prima fase di u prugettu. Altre 21 unità sò previste per esse installate à a fine di lugliu. Quandu saranu cumpletate, ci saranu un totale di 52 stazioni meteorologiche: 23 in Maui, 15 in l'isula di Hawaii, 12 in Oahu è 2 in l'isula di Moloka.
A stazione meteorologica hè alimentata da energia solare è registra a temperatura, l'umidità relativa, a velocità è a direzzione di u ventu. Western Weather Group hè un fornitore principale di servizii meteorologichi PSPS à l'industria energetica, aiutendu i servizii publichi in tutti i Stati Uniti à risponde à i risichi d'incendii.
Hawaiian Electric sparte ancu i dati di e stazioni meteo cù u Serviziu Meteo Naziunale (NWS), l'istituzioni accademiche è altri servizii di previsione meteo per aiutà à migliurà a capacità di prevede accuratamente e cundizioni meteo potenziali di u focu in tuttu u statu.
A stazione meteorologica hè solu una cumpunente di a strategia multiforme di sicurezza contr'à l'incendii di Hawaiian Electric. L'impresa hà messu in opera una quantità di cambiamenti in e zone à altu risicu, cumprese u lanciu di u prugramma PSPS u 1u di lugliu, l'installazione di camere di rilevazione d'incendii à alta risoluzione dotate d'intelligenza artificiale, u spiegamentu di osservatori in e zone à risicu è l'implementazione di impostazioni di viaghju rapidu per rilevà automaticamente i circuiti quandu si verificanu. Se si rilevanu interferenze, spegnete l'alimentazione di i circuiti di e zone periculose.
Data di publicazione: 05 di settembre di u 2024