Hawaiian Electric installa una rete di 52 stazioni meteorologiche in zone propensi à incendi in quattru isule hawaiane.
E stazioni meteorologiche aiutanu l'impresa à risponde à e cundizioni climatiche di u focu furnendu informazioni chjave nantu à u ventu, a temperatura è l'umidità.
L'impresa dice chì l'infurmazioni aiuteranu ancu l'azienda di utilità à decide se inizià una chjusura preventiva di l'alimentazione.
Da u comunicatu stampa di Hawaiian Electric:
U prugettu include l'installazione di 52 stazioni meteorologiche annantu à quattru isule. E stazioni meteorologiche, muntate annantu à i pali di utilità di Hawaiian Electric, furniranu dati meteorologichi chì aiuteranu a cumpagnia à decide se attivà o disattivà un shutoff di sicurezza publica, o PSPS. In u quadru di u prugramma PSPS lanciatu u 1u di lugliu, Hawaiian Electric pò interrompe preventivamente l'alimentazione in e zone à altu risicu d'incendii durante i periodi di previsione di venti forti è cundizioni secche.
U prugettu di 1,7 milioni di dollari hè unu di quasi duie decine di misure di sicurezza à cortu termine chì Hawaiian Electric mette in opera per riduce u putenziale d'incendii assuciati à l'infrastrutture di l'impresa in e zone identificate cum'è à risicu più altu. Circa u 50% di i costi di u prugettu seranu cuparti da fondi federali attribuiti in u quadru di a Legge federale nantu à l'investimenti è l'impieghi in l'infrastrutture (IIJA), stimata à 95 milioni di dollari in finanziamenti di sussidi chì coprenu diversi costi ligati à a resilienza è à u travagliu di mitigazione di l'incendii di Hawaiian Electric.
«Queste stazioni meteorologiche ghjucheranu un rolu cruciale mentre cuntinuemu à piglià azzioni per affruntà u risicu crescente d'incendii», hà dettu Jim Alberts, vicepresidente senior è direttore di l'operazioni di Hawaiian Electric. «L'infurmazioni dettagliate ch'elli furniscenu ci permetteranu di piglià azzioni preventive più rapidamente per prutege a sicurezza publica».
L'impresa hà digià finitu l'installazione di stazioni meteorologiche in 31 lochi di alta priorità in a prima fase di u prugettu. Altre 21 sò previste per l'installazione à a fine di lugliu. Quandu serà cumpletata, ci saranu un totale di 52 stazioni meteorologiche: 23 in Maui, 15 in l'isula di Hawai'i, 12 in Oahu è duie in Moloka'i.
Hawaiian Electric hà stipulatu un cuntrattu cù Western Weather Group, basatu in California, per l'equipaggiu è i servizii di supportu di a stazione meteorologica. E stazioni meteorologiche sò alimentate da energia solare è registranu a temperatura, l'umidità relativa, a velocità è a direzzione di u ventu. Western Weather Group hè u principale fornitore di servizii meteorologichi PSPS in l'industria di i servizii elettrici chì aiuta i servizii publichi in tutti i Stati Uniti à affrontà u risicu d'incendii.
Hawaiian Electric sparte ancu i dati di e stazioni meteo cù u Serviziu Meteo Naziunale (NWS), l'istituzioni accademiche è altri servizii di previsione meteo per aiutà à migliurà a capacità generale di u statu di prevede accuratamente e cundizioni climatiche potenziali di l'incendiu.
E stazioni meteo sò solu una cumpunente di a strategia di sicurezza contr'à l'incendii à più livelli di Hawaiian Electric. L'impresa hà digià messu in opera parechji cambiamenti in e zone à altu risicu, cumprese u lanciu di u prugramma PSPS u 1u di lugliu, l'installazione di camere di rilevazione d'incendii à alta risoluzione migliorate da l'IA, u spiegamentu di osservatori in e zone à risicu è l'implementazione di impostazioni di scattu rapidu per spegne automaticamente l'alimentazione di un circuitu in una zona à risicu quandu si detecta un disturbu nantu à u circuitu.
Data di publicazione: 19 di settembre di u 2024