A sovvenzione di a Fundazione di l'Aviazione Ricreativa finanzia una stazione meteorologica remota à energia solare à l'aeroportu di Salt Valley Springs in a remota Salt Valley di u Parcu Naziunale di Death Valley, comunemente cunnisciuta cum'è Chicken Belt.
L'ufficiale di cumunicazioni di l'Aeronautica Militare di California, Katerina Barilova, hè preoccupata per u clima chì vene in Tonopah, Nevada, à 82 miglia nautiche da l'aeroportu di ghiaia.
Per furnisce à i piloti informazioni precise per pudè piglià decisioni più infurmate, Barilov hà ricevutu una borsa di studiu per installà una stazione radio meteo remota APRS alimentata da energia solare nantu à Chicken Strip.
«Sta stazione meteorologica sperimentale trasmetterà dati nantu à u puntu di rugiada, a velocità è a direzzione di u ventu, a pressione barometrica è a temperatura via radio VHF à Internet in tempu reale, senza affidà si à i telefoni cellulari, i satelliti o e cunnessione Wi-Fi», hà dettu Barilov.
Barilov hà dettu chì a geologia estrema di a zona, cù cime di 12.000 piedi à punente chì s'alzanu à 1.360 piedi sopra u livellu di u mare, hà creatu cundizioni climatiche severe chì puderanu causà maltempu. I cambiamenti estremi di temperatura causati da u calore di u ghjornu ponu causà raffiche di ventu chì superanu i 25 nodi, hà dettu.
Dopu avè ricevutu l'approvazione di u superintendente di u parcu Mike Reynolds, Barilov è u portavoce di a Forza Aerea di California Rick Lach accoglieranu u campu durante a prima settimana di ghjugnu. Cù l'assistenza, cumincieranu à installà una stazione meteorologica.
Cù u tempu per e prove è e licenze, Barilov aspetta chì u sistema sia cumpletamente operativu à a fine di u 2024.
Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2024