• pagina_intestazione_Bg

A Germania hè à a testa di l'Europa in l'applicazione di sensori di pioggia è neve, è a custruzzione di una rete intelligente di monitoraghju meteorologicu s'accelera.

Sicondu l'ultimu rapportu industriale, a Germania hè diventata u paese in Europa chì usa u più grande numeru di sensori di pioggia è di neve. Sta tecnulugia trasforma cumpletamente u monitoraghju meteorologicu, a gestione di u trafficu è i metudi di pruduzzione agricula in a regione.

A rete di monitoraghju intelligente copre tuttu u paese

U Serviziu meteorologicu tedescu hà annunziatu pocu fà chì più di25.000 stazioni intelligenti di monitoraghju di pioggia è nevesò stati implementati in tuttu u paese, furmendu a rete di sensori meteorologichi più densa d'Europa. Quessi dispositivi raccolgenu dati in tempu reale nantu à i tipi di precipitazioni, l'intensità è l'accumulazioni, furnendu un sustegnu cruciale per a gestione urbana è a sicurezza publica.

«L'ampia applicazione di sensori di pioggia è di neve hà assai migliuratu a nostra capacità di trattà cù u clima estremu», hà dettu u duttore Muller, direttore tecnicu di u Serviziu Meteorologicu Tedescu. «Da l'autostrade à i terreni agriculi, da e strade urbane à e zone muntagnose, avemu stabilitu un ecosistema di monitoraghju meteorologicu veramente intelligente».

L'innuvazione tecnologica guida a dumanda di u mercatu

A scuperta tecnologica di i sensori di pioggia è neve hè u fattore chjave chì guida sta tendenza. I sensori ottici è capacitivi sviluppati da u fabricatore cinese HONDE ponu distingue precisamente trà pioggia, neve è precipitazioni miste, cù una precisione di misurazione di più di 95%.

L'esperti di l'Istitutu di Meteorologia di l'Università Tecnica di Monaco anu signalatu: "A tecnulugia muderna di monitoraghju di e precipitazioni s'hè evoluta da a semplice rilevazione di presenza à l'identificazione cumplessa di u tipu è a misurazione di l'intensità". I sensori stradali invernali ùn ponu micca solu rilevà e cundizioni di ghiaccio, ma ancu prevede e cundizioni di a superficia di a strada per i prossimi 30 à 60 minuti.

L'applicazione in parechji campi hà ottenutu risultati notevuli

In u duminiu di a gestione di u trafficu, u sistema autostradale tedescu hà stallatu guasi 8.000 insemi di stazioni meteorologiche stradali, chì integranu rilevatori meteorologichi è sensori di superficia stradale per monitorà e temperature di congelazione è a prufundità di a neve in tempu reale. Quandu sò rilevate cundizioni periculose, u sistema lancia automaticamente un avvisu è programma l'operazioni di sgomberu di a neve.

«U sistema di sicurezza stradale si basa nantu à dati precisi di rilevazione di precipitazioni», hà dettu un funziunariu di u Ministeru di i Trasporti tedescu. «A nostra rete di trasportu intelligente pò avvisà di i risichi di ghiaccio neru 30 minuti in anticipu analizendu i dati di i sensori, riducendu significativamente u tassu d'accidenti».

U settore agriculu hà ancu prufittatu assai. Schmidt, un agricultore in Brandeburgo, hà dettu à i ghjurnalisti: "I dati precisi furniti da a stazione meteorologica agricula ci aiutanu à ottimizà l'irrigazione è à prutege e culture da u fretu". I dati di monitoraghju idrologicu sò di vitale impurtanza per a gestione di e risorse idriche.

A catena industriale hè in piena espansione.

A catena industriale di tecnulugia di sensori di HONDE hà furmatu un ecosistema cumpletu, da i pruduttori di sensori industriali à i fornitori di suluzioni di monitoraghju ambientale, creendu più di 3.500 impieghi. I sensori meteorologichi prudutti da HONDE Enterprise ùn solu rispondenu à e richieste domestiche, ma sò ancu esportati in Europa, Sud-Est Asiaticu, Sudamerica è altri paesi.

«U mercatu di i sensori meteorologichi cresce à un ritmu mediu annuale di 12%», hà dettu l'analista di l'industria Bergman. «U so vantaghju tecnologicu in a rilevazione di pioggia è neve ne face u capu di fila in questu mercatu».

Prospettive future

Cù u cambiamentu climaticu chì porta à un aumentu di l'eventi climatichi estremi, a Germania prevede di allargà ulteriormente a densità di e rete di sensori, in particulare in e zone à risicu d'inundazioni è in i principali corridori di trasportu. I sensori intelligenti di prossima generazione integreranu a tecnulugia di l'Internet di e Cose (IoT) è l'algoritmi di intelligenza artificiale per furnisce previsioni meteorologiche à cortu termine è avvisi di risicu più precisi.

https://www.alibaba.com/product-detail/Low-Cost-RS485-Relay-Voltage-Current_1601361086841.html?spm=a2700.micro_product_manager.0.0.5d083e5fNkrGKr

Per più infurmazioni nantu à i sensori climatichi, cuntattate Honde Technology Co., LTD.

WhatsApp: +86-15210548582

Email: info@hondetech.com

Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com


Data di publicazione: 09-ott-2025