E nove cunniscenze nantu à l'effetti nantu à a salute di l'inquinanti gassosi o volatili cuntinueghjanu à sottolineare a necessità di monitorà a qualità di l'aria interna è esterna. Parechji sustanzi volatili, ancu à livelli di traccia, ponu ancu esse dannosi per a salute umana dopu un cortu periodu di esposizione. Un numeru crescente di prudutti di cunsumu è industriali anu u putenziale di emette sustanzi volatili dannosi cunnisciuti, cumpresi mobili, vitture è camion industriali. A ghjente presta sempre più attenzione à a rilevazione di inquinanti gassosi, sperendu di riduce o eliminà stu risicu per a salute stabilendu meccanismi di risposta pertinenti è efficaci.
Parechje urganisazione naziunali è internaziunali anu travagliatu per sviluppà linee guida, regulamenti è norme per monitorà a qualità di l'aria in ambienti industriali, medichi, esterni, interni è residenziali. Queste linee guida permettenu à i pruduttori di certificà i so prudutti è ancu di informà l'utilizatori di i livelli minimamente accettabili di contaminanti gassosi.
Per esempiu, l'Agenzia di Prutezzione Ambientale di i Stati Uniti (EPA) usa a scienza d'avanguardia per sviluppà regulamenti chì riducenu è cuntrolanu l'inquinamentu atmosfericu in modu efficace in termini di costi. Per i contaminanti più cumuni, l'EPA compila dati ogni cinque anni per rivalutà l'adeguatezza di i regulamenti di l'aria. L'agenzia hà ancu identificatu sustanzi chimichi specifichi chì puderanu influenzà a qualità di l'aria è e so fonti, cum'è e vitture, i camion è e centrale elettriche. Unu di l'ubbiettivi principali di l'EPA hè di ligà i contaminanti à e fonti principali chì presentanu risichi per a salute.
I quattru principali inquinanti atmosferichi esterni sò O3, NO2, SO2 è CO. Quessi gasi ponu esse monitorati cù strumenti appruvati da l'EPA. Cumbinati cù i dati di i rilevatori di particelle, e misurazioni sò aduprate ancu per calculà l'Indice di Qualità di l'Aria (AQ). I volatili in l'aria interna sò più specifichi è dipendenu da s'ellu si tratta di un edifiziu residenziale o d'uffizii, u numeru di persone, u tipu di mobili, u sistema di ventilazione è altri fattori. I principali volatili includenu CO2, formaldeide è benzene. U monitoraghju di l'inquinanti atmosferichi hè sempre più impurtante, ma e soluzioni tecnologiche esistenti ùn rispondenu ancu à l'aspettative muderne di l'utilizatori in termini di qualità di i dati è di rentabilità.
In l'ultimi anni, i pruduttori di sensori di gas anu aduttatu una quantità di nuove tecnulugie è specifiche di fabricazione, cumprese l'elettroliti non acquosi in i sensori elettrochimici. Quessi progressi tecnologichi anu purtatu à l'ottimisazione di a putenza, di u costu è di e dimensioni.
A rivoluzione è u decollo di i sensori di gas richiedenu ancu una precisione migliorata. L'approcci interdisciplinari cuntempuranii stanu ancu stimulendu u sviluppu di nuove capacità di sensori di gas è a crescita di u mercatu. I progressi in l'elettronica, i filtri di gas, l'imballaggio è l'analisi di dati à bordu ponu in effetti migliurà a stabilità è a precisione di i sensori. I mudelli di previsione è l'algoritmi chì applicanu a tecnulugia di l'intelligenza artificiale è l'analisi di dati à bordu sò ancu più putenti, ciò chì hè di grande impurtanza per migliurà e prestazioni di i sensori.
Data di publicazione: 10 di ghjennaghju di u 2024