In u cuntestu di l'intensificazione di u cambiamentu climaticu mundiale, u monitoraghju precisu di e precipitazioni hè diventatu sempre più impurtante per u cuntrollu di l'inundazioni è l'alleviamentu di a siccità, a gestione di e risorse idriche è a ricerca meteorologica. L'equipaggiu di monitoraghju di e precipitazioni, cum'è strumentu fundamentale per a raccolta di dati di precipitazioni, si hè evolutu da i pluviometri meccanichi tradiziunali à sistemi di sensori intelligenti chì integranu l'Internet di e Cose è e tecnulugie di l'intelligenza artificiale. Questu articulu presenterà in modu cumpletu e caratteristiche tecniche è i scenarii d'applicazione diversificati di i pluviometri è di i sensori di pioggia, è analizzerà u statu attuale di l'applicazione di a tecnulugia glubale di monitoraghju di u gas. Una attenzione particulare serà prestata à e tendenze di sviluppu in u campu di u monitoraghju di u gas in paesi cum'è a Cina è i Stati Uniti, presentendu à i lettori l'ultimi progressi è e tendenze future di a tecnulugia di monitoraghju di e precipitazioni.
L'evoluzione tecnologica è e caratteristiche principali di l'equipaggiu di monitoraghju di e precipitazioni
E precipitazioni, cum'è un ligame chjave in u ciclu di l'acqua, a so misurazione precisa hè di grande impurtanza per e previsioni meteorologiche, a ricerca idrologica è l'allerta precoce in casu di disastru. L'equipaggiu di monitoraghju di e precipitazioni, dopu à un seculu di sviluppu, hà furmatu un spettru tecnicu cumpletu da i dispositivi meccanichi tradiziunali à i sensori intelligenti high-tech, rispondendu à i bisogni di monitoraghju in diversi scenarii. L'attuale equipaggiu di monitoraghju di e precipitazioni include principalmente pluviometri tradiziunali, pluviometri à tazza ribaltabile è i sensori di pioggia piezoelettrici emergenti, ecc. Ognunu di elli hà e so caratteristiche è mostra caratteristiche differenziate evidenti in termini di precisione, affidabilità è ambienti applicabili.
U pluviometru tradiziunale rapprisenta u metudu u più fundamentale di misurazione di e precipitazioni. U so cuncepimentu hè simplice ma efficace. I pluviometri standard sò generalmente fatti d'acciaio inox, cù un diametru di ritenzione d'acqua di Ф200 ± 0,6 mm. Puderanu misurà a pioggia cù una intensità di ≤ 4 mm / min, cù una risoluzione di 0,2 mm (currispondente à 6,28 ml di vulume d'acqua). In cundizioni di prova statica interna, a so precisione pò ghjunghje à ± 4%. Stu dispositivu meccanicu ùn richiede micca una alimentazione esterna è funziona basatu annantu à principii fisichi puri. Hà una alta affidabilità è una manutenzione faciule. U disignu esteticu di u pluviometru hè ancu abbastanza meticulosu. L'uscita di a pioggia hè fatta di lamiera d'acciaio inox per via di stampaggio è trafilatura generale, cù un altu gradu di levigatezza, chì pò riduce efficacemente l'errore causatu da a ritenzione d'acqua. A bolla di regulazione orizzontale posta à l'internu aiuta l'utilizatori à adattà l'equipaggiu à u megliu statu di funziunamentu. Ancu se i pluviometri tradiziunali anu limitazioni in termini di automatizazione è scalabilità funzionale, l'autorità di i so dati di misurazione li rende sempre l'equipaggiu di riferimentu per i dipartimenti meteorologichi è idrologichi per realizà osservazioni è paragoni cummerciale finu à oghje.
U sensore di pluviometru à tazza ribaltabile hà ottenutu un saltu in a misurazione automatizata è in a pruduzzione di dati basata annantu à u cilindru tradiziunale di u pluviometru. Stu tipu di sensore cunverte e precipitazioni in un signale elettricu attraversu un mecanismu di tazza ribaltabile doppiu attentamente cuncipitu - quandu una di e tazze riceve acqua à un valore predeterminatu (di solitu 0,1 mm o 0,2 mm di precipitazioni), si ribalta da per ellu per via di a gravità, è à u listessu tempu genera un signale d'impulsu 710 attraversu u mecanismu magneticu in acciaio è interruttore reed. U sensore di pluviometru FF-YL pruduttu da Hebei Feimeng Electronic Technology Co., Ltd. hè un rappresentante tipicu. Stu dispusitivu adotta u cumpunente di tazza ribaltabile furmatu da u stampaggio à iniezione di plastiche ingegneristiche. U sistema di supportu hè ben fabbricatu è hà un picculu mumentu di resistenza à attritu. Dunque, hè sensibile à u ribaltamentu è hà prestazioni stabili. U sensore di pluviometru à tazza ribaltabile hà una bona linearità è una forte capacità anti-interferenza. Inoltre, l'imbutu hè cuncipitu cù fori di maglia per impedisce à e foglie è altri detriti di bluccà l'acqua piovana chì scorri in ghjò, ciò chì migliora assai l'affidabilità di u travagliu in ambienti esterni. U pluviometru à tazza ribaltabile di a serie TE525MM di Campbell Scientific Company in i Stati Uniti hà migliuratu a precisione di misurazione di ogni tazza à 0,1 mm. Inoltre, l'influenza di u ventu forte nantu à a precisione di misurazione pò esse ridutta scegliendu un parabrisa, o una interfaccia wireless pò esse equipata per ottene a trasmissione di dati remota 10.
U sensore di pioggia piezoelettricu rapprisenta u più altu livellu di a tecnulugia attuale di monitoraghju di a pioggia. Scarta cumpletamente e parti mobili meccaniche è usa una pellicola piezoelettrica PVDF cum'è dispositivu di rilevamentu di a pioggia. Misura e precipitazioni analizendu u segnale di energia cinetica generatu da l'impattu di e gocce di pioggia. U sensore di pioggia piezoelettricu FT-Y1 sviluppatu da Shandong Fengtu Internet of Things Technology Co., Ltd. hè un pruduttu tipicu di sta tecnulugia. Utilizza una rete neurale AI integrata per distingue i segnali di e gocce di pioggia è pò evità efficacemente falsi trigger causati da interferenze cum'è sabbia, polvere è vibrazioni 25. Stu sensore hà parechji vantaghji rivoluzionarii: un design integratu senza cumpunenti esposti è a capacità di filtrà i segnali di interferenza ambientale; L'intervallu di misurazione hè largu (0-4 mm / min), è a risoluzione hè alta cum'è 0,01 mm. A frequenza di campionamentu hè rapida (<1 secondu), è pò monitorà a durata di a pioggia accuratamente à u secondu. È adotta un design di superficia di cuntattu in forma d'arcu, ùn immagazzina micca acqua di pioggia, è ottene veramente senza manutenzione. L'intervallu di temperatura di funziunamentu di i sensori piezoelettrici hè estremamente largu (da -40 à 85 ℃), cù un cunsumu energeticu di solu 0,12 W. A cumunicazione di dati hè ottenuta per mezu di l'interfaccia RS485 è di u protocolu MODBUS, ciò chì a rende assai adatta per a custruzione di una rete di monitoraghju intelligente distribuita.
Tavula: Cunfrontu di e prestazioni di l'attrezzatura di monitoraghju di e precipitazioni principali
Tipu d'equipaggiu, principiu di funziunamentu, vantaghji è svantaghji, precisione tipica, scenarii applicabili
U pluviometru tradiziunale raccoglie direttamente l'acqua piovana per a misurazione, cù una struttura simplice, alta affidabilità, senza bisognu di alimentazione è lettura manuale, è una sola funzione di stazioni di riferimentu meteorologicu ±4% è punti d'osservazione manuali.
U mecanismu di u pluviometru à tazza basculante cunverte a pioggia in signali elettrichi per a misurazione automatica. I dati sò faciuli da trasmette. I cumpunenti meccanichi si ponu usà è necessitanu una manutenzione regulare. Stazione meteorologica automatica di ±3% (2 mm/min intensità di pioggia), punti di monitoraghju idrologicu
U sensore di pluviometru piezoelettricu genera signali elettrici da l'energia cinetica di e gocce di pioggia per l'analisi. Ùn hà micca parti mobili, alta risoluzione, costu anti-interferenza relativamente altu, è richiede un algoritmu di elaborazione di u signale di ≤±4% per a meteorologia di u trafficu, stazioni automatiche in u campu è cità intelligenti.
In più di l'equipaggiu di monitoraghju fissu basatu in terra, a tecnulugia di misurazione di e precipitazioni si sviluppa ancu versu u monitoraghju di a teledetezione spaziale è aerea. U radar di pioggia basatu in terra deduce l'intensità di e precipitazioni emettendu onde elettromagnetiche è analizendu l'echi sparsi di e particelle di nuvole è di pioggia. Pò ottene un monitoraghju continuu à grande scala, ma hè assai influenzatu da l'occlusione di u terrenu è da l'edificii urbani. A tecnulugia di teledetezione satellitare "trascura" e precipitazioni di a Terra da u spaziu. Trà elle, a teledetezione à microonde passive utilizza l'interferenza di e particelle di precipitazione nantu à a radiazione di fondu per l'inversione, mentre chì a teledetezione à microonde attiva (cum'è u radar DPR di u satellitu GPM) emette direttamente segnali è riceve echi, è calcula l'intensità di e precipitazioni 49 attraversu a relazione ZR (Z = aR ^ b). Ancu se a tecnulugia di teledetezione hà una larga copertura, a so precisione dipende sempre da a calibrazione di i dati di u pluviometru terrestre. Per esempiu, a valutazione in u bacinu di u fiume Laoha in Cina mostra chì a deviazione trà u pruduttu di precipitazioni satellitari 3B42V6 è l'osservazioni terrestri hè di 21%, mentre chì a deviazione di u pruduttu in tempu reale 3B42RT hè alta cum'è 81%.
A selezzione di l'equipaggiu di monitoraghju di e precipitazioni deve cunsiderà cumpletamente fattori cum'è a precisione di a misurazione, l'adattabilità ambientale, i requisiti di manutenzione è u costu. I pluviometri tradiziunali sò adatti cum'è equipaggiu di riferimentu per a verificazione di i dati. U pluviometru à tazza ribaltabile trova un equilibriu trà costu è prestazioni è hè una cunfigurazione standard in e stazioni meteorologiche automatiche. I sensori piezoelettrici, cù a so eccezziunale adattabilità ambientale è u so livellu intelligente, stanu gradualmente allargendu a so applicazione in u campu di u monitoraghju speciale. Cù u sviluppu di l'Internet di e Cose è di e tecnulugie di l'intelligenza artificiale, una rete di monitoraghju integrata multitecnologica diventerà a tendenza futura, ottenendu un sistema cumpletu di monitoraghju di e precipitazioni chì combina punti è superfici è integra aria è terra.
Scenarii d'applicazione diversificati di l'equipaggiu di monitoraghju di e precipitazioni
I dati di precipitazione, cum'è parametru meteorologicu è idrologicu fundamentale, anu allargatu i so campi d'applicazione da l'osservazione meteorologica tradiziunale à parechji aspetti cum'è u cuntrollu di l'inundazioni urbane, a pruduzzione agricula è a gestione di u trafficu, furmendu un mudellu d'applicazione cumpletu chì copre industrie impurtanti di l'ecunumia naziunale. Cù l'avanzamentu di a tecnulugia di monitoraghju è u miglioramentu di e capacità d'analisi di i dati, l'equipaggiu di monitoraghju di e precipitazioni ghjoca un rolu chjave in più scenarii, furnendu una basa scientifica per a sucietà umana per affruntà e sfide di u cambiamentu climaticu è di e risorse idriche.
Monitoraghju meteorologicu è idrologicu è alerta precoce di catastrofi
U monitoraghju meteorologicu è idrologicu hè u campu d'applicazione u più tradiziunale è impurtante di l'equipaggiu di precipitazioni. In a rete naziunale di stazioni d'osservazione meteorologica, i pluviometri è i pluviometri à tazzi ribaltabili custituiscenu l'infrastruttura per a raccolta di dati di precipitazioni. Quessi dati ùn sò micca solu parametri d'input impurtanti per e previsioni meteorologiche, ma ancu dati basi per a ricerca climatica. A rete di pluviometri à scala MESO (MESONET) stabilita in Mumbai hà dimustratu u valore di una rete di monitoraghju à alta densità - analizendu i dati di a stagione di i monsoni da u 2020 à u 2022, i circadori anu calculatu cù successu chì a velocità media di muvimentu di e forti piogge era di 10,3-17,4 chilometri à l'ora, è a direzzione era trà 253-260 gradi. Queste scuperte sò di grande impurtanza per migliurà u mudellu di previsione di e timpeste urbane. In Cina, u "14esimu Pianu Quinquennale per u Sviluppu Idrologicu" afferma chjaramente chì hè necessariu migliurà a rete di monitoraghju idrologicu, aumentà a densità è a precisione di u monitoraghju di e precipitazioni, è furnisce supportu per u cuntrollu di l'inundazioni è a presa di decisioni in casu di siccità.
In u sistema d'alerta precoce di l'inundazioni, i dati di monitoraghju di e precipitazioni in tempu reale ghjocanu un rolu insustituibile. I sensori di precipitazioni sò largamente usati in i sistemi di monitoraghju è di segnalazione automatichi idrologichi destinati à u cuntrollu di l'inundazioni, a distribuzione di l'approvvigionamentu d'acqua è a gestione di e cundizioni idriche di e centrale elettriche è di i bacini idrici. Quandu l'intensità di e precipitazioni supera a soglia preimpostata, u sistema pò attivà automaticamente un avvisu per ricurdà à e zone à valle di fà preparativi per u cuntrollu di l'inundazioni. Per esempiu, u sensore di precipitazioni à benna ribaltabile FF-YL hà una funzione d'allarme gerarchicu di precipitazioni à trè periodi. Pò emette diversi livelli d'allarmi sonori, luminosi è vocali basati nantu à e precipitazioni accumulate, cumprendu cusì tempu preziosu per a prevenzione è a mitigazione di i disastri. A suluzione di monitoraghju wireless di e precipitazioni di Campbell Scientific Company in i Stati Uniti realizza a trasmissione di dati in tempu reale attraversu l'interfaccia di a serie CWS900, migliurendu assai l'efficienza di u monitoraghju di 10 volte.
Applicazioni di gestione urbana è di trasportu
A custruzzione di cità intelligenti hà purtatu novi scenarii d'applicazione à a tecnulugia di monitoraghju di e precipitazioni. In u monitoraghju di i sistemi di drenaggiu urbanu, i sensori di pioggia distribuiti ponu capisce l'intensità di e precipitazioni in ogni zona in tempu reale. Cumbinati cù u mudellu di a rete di drenaggiu, ponu prevede u risicu d'inundazioni urbane è ottimizà u dispacciu di e stazioni di pompaggio. I sensori di pioggia piezoelettrici, cù e so dimensioni compatte (cum'è FT-Y1) è a forte adattabilità ambientale, sò particularmente adatti per l'installazione nascosta in ambienti urbani 25. I dipartimenti di cuntrollu di l'inundazioni in megalopoli cum'è Pechino anu cuminciatu à pilotà reti intelligenti di monitoraghju di e precipitazioni basate nantu à l'Internet di e Cose. Attraversu a fusione di dati multi-sensore, miranu à ottene una previsione precisa è una risposta rapida à l'inundazioni urbane.
In u campu di a gestione di u trafficu, i sensori di pioggia sò diventati una cumpunente impurtante di i sistemi di trasportu intelligenti. I dispositivi di pioggia installati longu à l'autostrade è e strade urbane ponu monitorà l'intensità di e precipitazioni in tempu reale. Quandu si detectanu forti precipitazioni, attivanu automaticamente segnali à missaghji variabili per emette avvisi di limite di velocità o attivà u sistema di drenaggiu di a galleria. Ciò chì hè ancu più rimarchevule hè a pupularità di i sensori di pioggia per l'auto - questi sensori ottici o capacitivi, di solitu nascosti daretu à u parabrezza anteriore, ponu adattà automaticamente a velocità di u tergicristallu secondu a quantità di pioggia chì cade nantu à u vetru, aumentendu assai a sicurezza di guida in tempu piovosu. U mercatu mundiale di i sensori di pioggia per l'automobile hè principalmente duminatu da fornitori cum'è Kostar, Bosch è Denso. Questi dispositivi di precisione rapprisentanu u livellu d'avanguardia di a tecnulugia di rilevamentu di a pioggia.
Pruduzzione agricula è ricerca ecologica
U sviluppu di l'agricultura di precisione hè inseparabile da u monitoraghju di e precipitazioni à scala di campu. I dati di e precipitazioni aiutanu l'agricultori à ottimizà i piani d'irrigazione, evitendu u sprecu d'acqua mentre assicurendu chì i bisogni idrici di e culture sianu soddisfatti. I sensori di pioggia (cum'è i pluviometri in acciaio inox) equipati in e stazioni meteorologiche agricule è forestali anu e caratteristiche di una forte capacità antiruggine è di una eccellente qualità estetica, è ponu funziunà stabilmente in l'ambiente salvaticu per un bellu pezzu. In e zone collinari è muntagnose, una rete distribuita di monitoraghju di e precipitazioni pò catturà e differenze spaziali in e precipitazioni è furnisce cunsiglii agriculi persunalizati per diverse parcelle. Alcune aziende agricole avanzate anu cuminciatu à pruvà à ligà i dati di e precipitazioni cù i sistemi d'irrigazione automatichi per ottene una vera gestione intelligente di l'acqua.
A ricerca in ecoidrologia si basa ancu nantu à osservazioni di precipitazioni di alta qualità. In u studiu di l'ecosistemi forestali, u monitoraghju di e precipitazioni intra-forestali pò analizà l'effettu d'intercettazione di a chioma nantu à e precipitazioni. In a prutezzione di e zone umide, i dati di precipitazioni sò un input chjave per u calculu di u bilanciu idricu; In u campu di a cunservazione di u terrenu è di l'acqua, l'infurmazioni nantu à l'intensità di a pioggia sò direttamente ligate à a precisione di i mudelli d'erosione di u terrenu 17. I circadori in u bacinu di u fiume Old Ha in Cina anu utilizatu dati di pluviometria terrestre per valutà a precisione di i prudutti di precipitazioni satellitari cum'è TRMM è CMORPH, furnendu una basa preziosa per migliurà l'algoritmi di telerilevamentu. Stu tipu di metudu di monitoraghju "cumminatu spaziu-terra" hè diventendu un novu paradigma in a ricerca ecoidrologica.
Campi speciali è applicazioni emergenti
L'industria energetica hà ancu cuminciatu à dà impurtanza à u valore di u monitoraghju di e precipitazioni. I parchi eolici utilizanu i dati di e precipitazioni per valutà u risicu di ghiacciu di e pale, mentre chì e centrale idroelettriche ottimizanu i so piani di generazione di energia basendu si nantu à e previsioni di precipitazioni di u bacinu. U sensore di pluviometru piezoelettricu FT-Y1 hè statu applicatu in u sistema di monitoraghju ambientale di i parchi eolici. A so larga gamma di temperature di funziunamentu da -40 à 85 ℃ hè particularmente adatta per u monitoraghju à longu andà in cundizioni climatiche difficili.
U duminiu aerospaziale hà esigenze particulari per u monitoraghju di e precipitazioni. A rete di monitoraghju di e precipitazioni intornu à a pista di l'aeroportu furnisce una garanzia per a sicurezza aerea, mentre chì u situ di lanciu di u razzi hà bisognu di capisce accuratamente a situazione di e precipitazioni per assicurà a sicurezza di u lanciu. Trà queste applicazioni chjave, i pluviometri à tazza ribaltabile altamente affidabili (cum'è Campbell TE525MM) sò spessu scelti cum'è sensori principali. A so precisione di ± 1% (sottu intensità di pioggia di ≤ 10 mm / ora) è u disignu chì pò esse equipatu cù anelli antiventu rispondenu à i standard industriali rigorosi 10.
I campi di a ricerca scientifica è di l'educazione stanu ancu allargendu l'applicazione di l'equipaggiu di monitoraghju di e precipitazioni. I sensori di precipitazioni sò aduprati cum'è equipaggiu d'insignamentu è sperimentale in e specializzazioni di meteorologia, idrologia è scienze ambientali in i culleghji è e scole secondarie tecniche per aiutà i studienti à capisce u principiu di a misurazione di e precipitazioni. I prughjetti di scienza cittadina incuraghjenu a participazione publica à l'osservazione di e precipitazioni è allargiscenu a cupertura di a rete di monitoraghju aduprendu pluviometri à bassu costu. U prugramma educativu GPM (Global Precipitation Measurement) in i Stati Uniti dimostra vividamente i principii è l'applicazioni di a tecnulugia di teledetezione à i studienti per mezu di l'analisi cumparativa di i dati di precipitazioni satellitari è terrestri.
Cù u sviluppu di l'Internet di e Cose, di i big data è di e tecnulugie d'intelligenza artificiale, u monitoraghju di e precipitazioni si evolve da a misurazione di e precipitazioni à a percezione collaborativa multiparametrica è à u supportu à e decisioni intelligenti. U futuru sistema di monitoraghju di e precipitazioni serà integratu più strettamente cù altri sensori ambientali (cum'è l'umidità, a velocità di u ventu, l'umidità di u terrenu, ecc.) per furmà una rete cumpleta di percezione ambientale, furnendu un supportu di dati più cumpletu è precisu per a sucietà umana per affruntà e sfide di u cambiamentu climaticu è di e risorse idriche.
Paragone di u statu attuale di l'applicazione di a tecnulugia mundiale di monitoraghju di u gasu cù i paesi
A tecnulugia di monitoraghju di u gasu, cum'è u monitoraghju di e precipitazioni, hè una cumpunente impurtante in u campu di a percezione ambientale è ghjoca un rolu chjave in u cambiamentu climaticu glubale, a sicurezza industriale, a salute publica è altri aspetti. Basatu annantu à e so strutture industriali, e pulitiche ambientali è i livelli tecnologichi, diversi paesi è regioni presentanu mudelli di sviluppu distintivi in a ricerca è l'applicazione di e tecnulugie di monitoraghju di u gasu. Cum'è un paese manifatturiero maiò è un centru d'innuvazione tecnologica in rapida crescita, a Cina hà fattu progressi notevuli in a ricerca è u sviluppu è l'applicazione di sensori di gasu. I Stati Uniti, basendu si nantu à a so forte forza tecnologica è u so sistema standard cumpletu, mantenenu una pusizione di punta in a tecnulugia di monitoraghju di u gasu è in i campi d'applicazione di altu valore. I paesi europei stanu prumove l'innuvazione di e tecnulugie di monitoraghju cù regulamenti stretti di prutezzione ambientale. U Giappone è a Corea di u Sud occupanu pusizioni impurtanti in i campi di l'elettronica di cunsumu è di i sensori di gasu automobilistici.
U Sviluppu è l'Applicazione di a Tecnulugia di Monitoraghju di u Gasu in Cina
A tecnulugia di monitoraghju di u gasu in Cina hà mostratu una tendenza di sviluppu accelerata in l'ultimi anni è hà fattu progressi rimarchevuli in parechji campi cum'è a sicurezza industriale, u monitoraghju ambientale è a salute medica. L'orientazione pulitica hè una forza motrice impurtante per a rapida espansione di u mercatu di u monitoraghju di u gasu in Cina. U "14esimu Pianu Quinquennale per a Produzione Sicura di Sostanze Chimiche Periculose" richiede chjaramente à i parchi industriali chimichi di stabilisce un sistema di monitoraghju è d'alerta precoce di gasi tossichi è dannosi à copertura cumpleta è di prumove a custruzzione di una piattaforma intelligente di cuntrollu di u risicu. In questu cuntestu puliticu, l'equipaggiu domesticu di monitoraghju di u gasu hè statu largamente applicatu in industrie à altu risicu cum'è a petrolchimica è e miniere di carbone. Per esempiu, i rilevatori di gasi tossichi elettrochimichi è i rilevatori di gasi combustibili à infrarossi sò diventati cunfigurazioni standard per a sicurezza industriale.
In u duminiu di u monitoraghju ambientale, a Cina hà stabilitu a più grande rete di monitoraghju di a qualità di l'aria in u mondu, chì copre 338 cità à livellu di prefettura è superiore in tuttu u paese. Sta rete monitorizza principalmente sei parametri, vale à dì SO₂, NO₂, CO, O₃, PM₂.₅ è PM₁₀, frà i quali i primi quattru sò tutti inquinanti gassosi. I dati di u Centru Naziunale di Monitoraghju Ambientale di a Cina mostranu chì à partesi da u 2024, ci sò più di 1.400 stazioni di monitoraghju di a qualità di l'aria à livellu naziunale, tutte dotate di analizzatori automatichi di gas. I dati in tempu reale sò messi à dispusizione di u publicu attraversu a "Piattaforma Naziunale di Rilasciu in Tempu Reale di a Qualità di l'Aria Urbana". Sta capacità di monitoraghju à grande scala è alta densità furnisce una basa scientifica per l'azzioni di a Cina per prevene è cuntrullà l'inquinamentu atmosfericu.
Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Tel: +86-15210548582
Data di publicazione: 11 di ghjugnu 2025