Utilizendu i dati di precipitazioni di l'ultimi dui decennii, u sistema d'alerta à l'inundazioni identificherà e zone vulnerabili à l'inundazioni. Attualmente, più di 200 settori in India sò classificati cum'è "maggiori", "medii" è "minori". Queste zone rapprisentanu una minaccia per 12.525 pruprietà.
Per raccoglie infurmazioni nantu à l'intensità di e precipitazioni, a velocità di u ventu è altri dati chjave, u sistema d'alerta di inundazioni si baserà nantu à radar, dati satellitari è stazioni meteorologiche automatiche. Inoltre, i sensori idrologichi, cumpresi i pluviometri, i monitori di flussu è i sensori di prufundità, saranu installati in i nalas (fossa di scaricu) per monitorà u flussu d'acqua durante a stagione di i monsoni. E camere CCTV saranu ancu piazzate in e zone vulnerabili per valutà a situazione.
Cum'è parte di u prugettu, tutte e zone vulnerabili saranu codificate per culore per indicà u livellu di risicu, a probabilità d'esse inundate è u numeru di case o persone affettate. In casu d'alerta d'inundazione, u sistema mapperà e risorse vicine cum'è l'edificii guvernamentali, e squadre di salvamentu, l'uspidali, i cumissariati di pulizza è a forza lavoro necessaria per e misure di salvamentu.
Ci hè bisognu di sviluppà un sistema d'alerta precoce à l'inundazioni per migliurà a resilienza di e cità à l'inundazioni integrandu l'attori meteorologichi, idrologichi è altri.
Pudemu furnisce misuratori di flussu radar è pluviometri cù diversi parametri cum'è seguita:
Data di publicazione: 21 di maghju di u 2024