E forti precipitazioni sò unu di i periculi climatichi severi più frequenti è diffusi chì affettanu a Nova Zelanda. Hè definita cum'è precipitazioni superiori à 100 mm in 24 ore.
In Nova Zelanda, e forti precipitazioni sò relativamente cumuni. Spessu, una quantità significativa di precipitazioni si verifica in poche ore, ciò chì porta à gravi inundazioni è à risicu di frane.
Cause di forti precipitazioni
E forti precipitazioni si verificanu in Nova Zelanda principalmente per via di i seguenti sistemi climatichi cumuni:
cicloni ex-tropicali
E depressioni di u Mare di Tasmania di u Nordu si movenu versu a regione di a Nova Zelanda
depressione/minime da u sudu
fronti freddi.
E muntagne di a Nova Zelanda tendenu à mudificà è amplificà e precipitazioni, è questu hè spessu a causa di e frequenti forti piogge chì sperimentemu. E forti piogge tendenu à esse più cumuni in a regione custiera occidentale di l'Isula Sud è in a media è alta Isula Nord, è menu cumuni in u latu orientale di l'Isula Sud (per via di i venti occidentali prevalenti).
Pussibuli cunsequenze di e forti piogge
E forti piogge ponu purtà à numerosi periculi, per esempiu:
inundazioni, cumpresi u risicu per a vita umana, danni à l'edificii è à l'infrastrutture, è perdita di culturi è di bestiame
frane, chì ponu minaccià a vita umana, disturbà i trasporti è e cumunicazioni, è causà danni à l'edificii è à l'infrastrutture.
Quandu si verificanu forti precipitazioni cù venti forti, u risicu per e culture forestali hè altu.
Dunque, cumu pudemu riduce i danni causati da e precipitazioni aduprendu sensori chì monitoranu e precipitazioni in tempu reale è monitoranu i livelli di l'acqua è i tassi di flussu per riduce i danni causati da disastri naturali
Pluviometru
Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2024