Più di 200 fabbriche di chimichi in tuttu u paese - cumprese decine in Texas longu a costa di u Golfu - saranu tenute à riduce l'emissioni tossiche chì puderanu causà u cancheru per e persone chì vivenu vicinu à una nova regula di l'Agenzia di Prutezzione Ambientale annunziata marti.
Queste strutture utilizanu prudutti chimichi periculosi per fà plastiche, pitture, tessuti sintetici, pesticidi è altri prudutti petrochimichi. Una lista di l'EPA mostra chì circa 80, o u 40% di elle, sò situate in Texas, soprattuttu in cità custere cum'è Baytown, Channelview, Corpus Christi, Deer Park, La Porte, Pasadena è Port Arthur.
A nova regula si cuncentra nantu à a limitazione di sei sustanzi chimichi: ossidu d'etilene, cloroprene, benzene, 1,3-butadiene, dicloruru d'etilene è cloruru di vinile. Tutti sò cunnisciuti per aumentà u risicu di cancru è causà danni à i sistemi nervosu, cardiovasculare è immunitariu dopu una esposizione à longu andà.
Sicondu l'EPA, a nova regula riducerà più di 6.000 tunnellate di inquinanti atmosferichi tossichi ogni annu è riducerà u numeru di persone cun risicu elevatu di cancru di 96% in tuttu u paese.
A nova regula richiederà ancu à l'installazioni di installà dispositivi di monitoraghju di l'aria di e linee di recinzione chì misuranu e concentrazioni di una sustanza chimica specifica à u cunfine di pruprietà di un situ di fabricazione.
Pudemu furnisce sensori di gas multiparametri chì ponu monitorà una varietà di gasi
Harold Wimmer, presidente è CEO di l'American Lung Association, hà dettu in una dichjarazione chì i monitori di rilevamentu di l'aria "aiuteranu à prutege e cumunità vicine furnendu li informazioni più precise nantu à a qualità di l'aria chì respiranu".
I studii mostranu chì e cumunità di culore sò più propensi à esse esposte à l'inquinamentu da e fabbriche di prudutti chimichi.
Cynthia Palmer, analista senior per i prudutti petrochimichi cù l'urganizazione senza scopu di lucro ambientale Moms Clean Air Force, hà dettu in una dichjarazione scritta chì a nova regula hè "profondamente persunale per mè. A mo megliu amica hè cresciuta vicinu à nove di l'impianti di fabricazione chimica in Texas chì saranu cuparti da sta nova regulazione. Hè morta di cancru quandu i so figlioli eranu in a scola materna".
Palmer hà dettu chì a nova regula hè un passu impurtante in avanti per a ghjustizia ambientale.
L'annunziu di marti vene un mese dopu chì l'EPA hà appruvatu una regula per riduce l'emissioni di ossidu d'etilene da l'installazioni di sterilizazione cummerciale. In Laredo, i residenti dicenu chì tali impianti anu cuntribuitu à i tassi elevati di cancru in a cità.
Hector Rivero, presidente è CEO di u Texas Chemistry Council, hà dettu in un email chì a nova regula di l'EPA avarà un grande impattu nantu à a fabricazione di l'ossidu d'etilene, chì hà dettu hè impurtante per i prudutti cum'è e vitture elettriche è i chip di computer, è ancu per a sterilizazione di i prudutti medichi.
Rivero hà dettu chì u cunsigliu, chì rapprisenta più di 200 impianti in l'industria chimica, rispetterà e nuove regulazioni, ma crede chì u modu in cui l'EPA hà valutatu i risichi per a salute di l'ossidu d'etilene era scientificamente difettu.
«A fiducia di l'EPA in dati d'emissioni obsoleti hà purtatu à una regula finale basata annantu à risichi gonfiati è benefici speculativi», hà dettu Rivero.
A nova regula entra in vigore pocu dopu à a so publicazione in u Registru Federale. E più grande riduzioni di u risicu di cancru veneranu da a riduzione di l'emissioni di ossidu d'etilene è di cloroprene. L'installazioni devenu risponde à i requisiti per a riduzione di l'ossidu d'etilene in dui anni dopu à l'entrata in vigore di a regula è devenu risponde à i requisiti per u cloroprene in 90 ghjorni dopu à a data d'entrata in vigore.
Victoria Cann, una portavoce di l'agenzia ambientale di u statu, a Cummissione di u Texas per a Qualità Ambientale, hà dettu in una dichjarazione chì l'agenzia realizzerà investigazioni per valutà a conformità cù i requisiti di a nova regula cum'è parte di u so prugramma di cunfurmità è applicazione.
A regula riguarda l'equipaggiamenti in l'installazioni di fabricazione chimica chì liberanu inquinamentu atmosfericu cum'è i sistemi di scambiu di calore (dispositivi chì riscaldanu o raffreddanu liquidi), è prucessi cum'è a ventilazione è a fiamma chì liberanu gas in l'aria.
I flaring si verificanu spessu durante l'avvii, l'arresti è i malfunzionamenti. In Texas, l'imprese anu dichjaratu chì anu liberatu 1 milione di libbre d'inquinamentu in eccessu durante un'ondata di fretu di ghjennaghju. I difensori di l'ambiente anu chjamatu questi eventi scappatoie in l'applicazione di l'ambiente chì permettenu à l'installazioni di inquinà senza punizione o multe in certe cundizioni cum'è durante u clima estremu o disastri chimichi.
A regula impone à l'installazioni di fà rapporti di cunfurmità supplementari è valutazioni di e prestazioni dopu à tali eventi.
Data di publicazione: 11 d'aprile 2024