• pagina_intestazione_Bg

L'ossigenu dissoltu hè una preoccupazione maiò in l'acquacoltura. Eccu perchè.

U prufessore Boyd discute una variabile critica, chì provoca stress, chì pò tumbà o causà una scarsa appetitu, una crescita lenta è una maggiore suscettibilità à e malatie.

https://www.alibaba.com/product-detail/RS485-WIFI-4G-GPRS-LORA-LORAWAN_62576765035.html?spm=a2747.product_manager.0.0.771371d2LOZoDB

Hè ben cunnisciutu trà l'acquacoltori chì a dispunibilità d'organismi alimentari naturali limita a pruduzzione di gamberi è di a maiò parte di e spezie di pesci in i stagni à circa 500 kg per ettaru per cultura (kg/ha/cultura). In a cultura semi-intensiva cù alimenti fabbricati è scambiu d'acqua cutidianu, ma senza aerazione, a pruduzzione pò di solitu ghjunghje à 1.500-2.000 kg/ha/cultura, ma à un rendimentu più grande, a quantità di alimentu necessaria provoca un risicu elevatu di bassa cuncentrazione di DO. Cusì, l'ossigenu dissoltu (DO) hè una variabile critica in l'intensificazione di u rendimentu di l'acquacoltura in stagni.

L'aerazione meccanica pò esse applicata per aumentà a quantità di alimentazione pussibule è permette un rendimentu più grande. Ogni cavallu di putenza per ettaru d'aerazione permetterà circa 10-12 kg/ha d'alimentazione ogni ghjornu per a maiò parte di e spezie cultivate. A pruduzzione di 10.000-12.000 kg/ha/cultura ùn hè micca insolita cù alti tassi d'aerazione. Rendimenti ancu più grandi ponu esse ottenuti in stagni è serbatoi rivestiti di plastica cù alti tassi d'aerazione.

Raramente si sente parlà di suffucazione o di stress ligatu à l'ossigenu in a pruduzzione di pollastri, porchi è bovini allevati à alta densità, ma questi fenomeni sò abbastanza cumuni in l'acquacoltura. Seranu spiegate e ragioni per chì l'ossigenu dissoltu hè cusì impurtante in l'acquacoltura.

L'aria vicinu à a superficia di a terra cuntene 20,95 per centu d'ossigenu, 78,08 per centu d'azotu è piccule percentuali di diossidu di carbonu è altri gasi. A quantità d'ossigenu moleculare necessaria per saturà l'acqua dolce à pressione atmosferica standard (760 millilitri di mercuriu) è 30 gradi C hè 7,54 mg per litru (mg/L). Benintesa, di ghjornu quandu a fotosintesi hè in corsu, l'acqua in un stagnu hè di solitu supersaturata cù DO (a cuncentrazione pò esse 10 mg/L o più in l'acqua superficiale), perchè a pruduzzione d'ossigenu per fotosintesi hè più grande di a perdita d'ossigenu per respirazione è diffusione in l'aria. Di notte quandu a fotosintesi si ferma, a cuncentrazione d'ossigenu dissoltu diminuisce - qualchì volta menu di 3 mg/L hè spessu cunsiderata a cuncentrazione minima accettabile per a maiò parte di e spezie acquatiche d'allevamentu.

L'animali terrestri respiranu l'aria per ottene l'ossigenu moleculare, chì hè assorbitu per via di l'alveoli in i so pulmoni. I pesci è i gamberetti devenu pompà acqua attraversu e so branchie per assorbe l'ossigenu moleculare attraversu e so lamelle branchiali. U sforzu di respirà o di pompà acqua attraversu e branchie richiede energia in proporzione à u pesu di l'aria o di l'acqua implicata.

I pesi di l'aria è di l'acqua chì devenu esse respirati o pompati per espone e superfici respiratorie à 1,0 mg d'ossigenu moleculare seranu calculati. Siccomu l'aria hè cumposta per 20,95 per centu d'ossigenu, circa 4,8 mg d'aria cunteneranu 1,0 mg d'ossigenu.

In un stagnu di gamberetti cù acqua chì cuntene 30 ppt di salinità à 30 gradi C (densità di l'acqua = 1,0180 g/L), a cuncentrazione di l'ossigenu dissoltu à saturazione cù l'atmosfera hè 6,39 mg/L. Un vulume di 0,156 L d'acqua cuntene 1,0 mg d'ossigenu, è pesa 159 grammi (159.000 mg). Questu hè 33.125 volte più grande chè u pesu di l'aria chì cuntene 1,0 mg d'ossigenu.

Più energia spesa da l'animali acquatichi
Una gamberetta o un pesciu deve spende assai più energia per ottene a stessa quantità d'ossigenu chè un animale terrestre. U prublema diventa ancu più grande quandu a cuncentrazione d'ossigenu dissoltu in l'acqua diminuisce perchè più acqua deve esse pompata attraversu e branchie per esponele à 1,0 mg d'ossigenu.

Quandu l'animali terrestri eliminanu l'ossigenu da l'aria, l'ossigenu hè restauratu facilmente, perchè l'aria circula liberamente perchè hè assai menu densa chè l'acqua, per esempiu, a densità di l'aria à 25 gradi C hè 1,18 g/L paragunata à 995,65 g/L per l'acqua dolce à a listessa temperatura. In un sistema di acquacoltura, l'ossigenu dissolutu eliminatu da i pesci o i gamberetti deve esse rimpiazzatu da a diffusione di l'ossigenu atmosfericu in l'acqua, è a circulazione di l'acqua hè necessaria per spustà l'ossigenu dissolutu da a superficia di l'acqua in a colonna d'acqua per i pesci o in u fondu per i gamberetti. L'acqua hè più pesante chè l'aria è circula più lentamente chè l'aria, ancu quandu a circulazione hè aiutata da mezi meccanichi cum'è l'aeratori.

L'acqua cuntene una quantità assai più chjuca d'ossigenu paragunata à l'aria - à saturazione è 30 gradi C, l'acqua dolce hè 0,000754 per centu d'ossigenu (l'aria hè 20,95 per centu d'ossigenu). Ancu s'è l'ossigenu moleculare pò entre rapidamente in u stratu superficiale di una massa d'acqua, u muvimentu di l'ossigenu dissoltu attraversu tutta a massa dipende da a velocità à a quale l'acqua saturata d'ossigenu à a superficia hè mischiata in a massa d'acqua per cunvezione. Una biomassa di pesci o gamberetti di grande taglia in un stagnu pò impoverisce rapidamente l'ossigenu dissoltu.

Furnisce l'ossigenu hè difficiule
A difficultà di furnisce ossigenu à i pesci o à i gamberi pò esse illustrata cusì. E norme guvernamentali permettenu circa 4,7 umani per metru quadru à l'eventi all'apertu. Supponemu chì ogni persona pesa a media mundiale di 62 kg, allora ci saria 2.914.000 kg/ha di biomassa umana. I pesci è i gamberi anu tipicamente un bisognu d'ossigenu per a respirazione intornu à 300 mg d'ossigenu/kg di pesu corpu per ora. Stu pesu di biomassa di pesci puderia esaurisce l'ossigenu dissoltu in un stagnu d'acqua dolce di 10.000 metri cubi inizialmente saturatu cù ossigenu à 30 gradi C in circa 5 minuti, è l'animali di cultura suffucherebbenu. Quarantasette mila persone per ettaru à un avvenimentu all'apertu ùn averebbenu alcuna difficultà à respirà dopu à parechje ore.

L'ossigenu dissoltu hè una variabile critica perchè pò tumbà direttamente l'animali di l'acquacoltura, ma cronicamente, una bassa cuncentrazione di ossigenu dissoltu stressa l'animali acquatici chì porta à una scarsa appetitu, una crescita lenta è una maggiore suscettibilità à e malatie.

Equilibriu di a densità animale è di l'input alimentari
Un bassu livellu d'ossigenu dissoltu hè ancu assuciatu à a presenza di metaboliti potenzialmente tossichi in l'acqua. Queste tossine includenu diossidu di carbonu, ammonia, nitriti è sulfuri. In generale, in i stagni induve e caratteristiche basiche di a qualità di l'acqua di a fonte d'acqua sò adatte per a cultura di pesci è gamberetti, i prublemi di qualità di l'acqua saranu inusuali, basta chì sia assicurata una cuncentrazione adeguata d'ossigenu dissoltu. Questu richiede un equilibriu trà i tassi di stoccaggio è di alimentazione è a dispunibilità d'ossigenu dissoltu per via di fonti naturali o cum'è supplementatu cù l'aerazione in u sistema di cultura.

In a cultura d'acqua verde in i stagni, a cuncentrazione d'ossigenu dissoltu hè più critica di notte. Ma in i novi tipi di cultura più intensivi, a dumanda d'ossigenu dissoltu hè grande è a cuncentrazione d'ossigenu dissoltu deve esse mantenuta continuamente per via di l'aerazione meccanica.

:-Dhttps://www.alibaba.com/product-detail/RS485-WIFI-4G-GPRS-LORA-LORAWAN_62576765035.html?spm=a2747.product_manager.0.0.771371d2LOZoDB

Una varietà di sensori di qualità di l'acqua per a vostra riferenza, benvenuti à cunsultà

https://www.alibaba.com/product-detail/IOT-DIGITAL-MULTI-PARAMETER-WIRELESS-AUTOMATED_1600814923223.html?spm=a2747.product_manager.0.0.30db71d2XobAmt


Data di publicazione: 30 settembre 2024