• pagina_intestazione_Bg

Cumprà un sensore di umidità di u terrenu più accessibile

Colleen Josephson, assistente prufessore d'ingegneria elettrica è informatica à l'Università di California, Santa Cruz, hà custruitu un prototipu di un tag di radiofrequenza passivu chì puderia esse intarratu sottu terra è riflette l'onde radio da un lettore sopra a terra, sia tenutu da una persona, purtatu da un drone o muntatu nantu à un veiculu. U sensore diceria à i cultivatori quanta umidità ci hè in u terrenu in basa à u tempu chì ci vole à quelle onde radio per fà u viaghju.
L'obiettivu di Josephson hè di rinfurzà l'usu di a teledetezione in e decisioni d'irrigazione.
«A motivazione generale hè di migliurà a precisione di l'irrigazione», hà dettu Josephson. «Decennii di studii mostranu chì quandu si usa l'irrigazione basata nantu à i sensori, si risparmia acqua è si mantenenu rendimenti elevati».
Tuttavia, l'attuali rete di sensori sò care, richiedenu pannelli solari, cablaggi è cunnessione internet chì ponu custà migliaia di dollari per ogni situ di sonda.
U prublemu hè chì u lettore duveria passà vicinu à l'etichetta. Stima chì a so squadra pò fà lu funziunà à 10 metri da terra è finu à 1 metru di prufundità in terra.
Josephson è a so squadra anu custruitu un prototipu riesciutu di l'etichetta, una scatula attualmente di a dimensione di una scatula di scarpe chì cuntene l'etichetta di radiofrequenza alimentata da un paru di batterie AA, è un lettore sopra a terra.
Finanziata da una sovvenzione di a Fundazione per a Ricerca Alimentare è Agricola, ella prevede di replicà l'esperimentu cù un prototipu più chjucu è di fà decine di elli, abbastanza per prove di campu in aziende agricole gestite cummercialmente. E prove saranu in verdure à foglia verde è frutti di bosco, perchè quelle sò e culture principali in a valle di Salinas vicinu à Santa Cruz, hà dettu.
Un scopu hè di determinà quantu bè u signale viaghjarà à traversu e chiome di foglie. Finu à avà, à a stazione, anu intarratu etichette accantu à e linee di gocciolamentu finu à 2,5 piedi è ottenenu letture precise di u terrenu.
L'esperti di l'irrigazione di u Norduveste anu lodatu l'idea - l'irrigazione di precisione hè veramente cara - ma avianu parechje dumande.
Chet Dufault, un cultivatori chì usa strumenti d'irrigazione automatizati, li piace u cuncettu ma hà rifiutatu u travagliu necessariu per purtà u sensore vicinu à l'etichetta.
«Sè avete da mandà qualchissia o voi stessu... pudete mette una sonda di terra in 10 secondi altrettantu facilmente», disse.
Troy Peters, prufessore d'ingegneria di sistemi biologichi à l'Università Statale di Washington, hà dumandatu cumu u tipu di terrenu, a densità, a struttura è l'irregolarità affettanu e letture è se ogni locu duveria esse calibratu individualmente.
Centinaie di sensori, stallati è mantenuti da i tecnichi di l'impresa, cumunicanu per radio cù un unicu ricevitore alimentatu da un pannellu solare finu à 1.500 piedi di distanza, chì poi trasferisce i dati à u cloud. A durata di a batteria ùn hè micca un prublema, perchè questi tecnichi visitanu ogni sensore almenu una volta à l'annu.
I prototipi di Josephson risaltenu à 30 anni fà, hà dettu Ben Smith, specialistu tecnicu di l'irrigazione per Semios. Si ricorda di esse intarrati cù fili esposti chì un travagliadore cunnetteva fisicamente à un registratore di dati portatile.
I sensori d'oghje ponu scumpressà i dati nantu à l'acqua, a nutrizione, u clima, i parassiti è assai di più. Per esempiu, i rilevatori di terrenu di a cumpagnia piglianu misure ogni 10 minuti, chì permettenu à l'analisti di individuà e tendenze.

https://www.alibaba.com/product-detail/Lorawan-Soil-Sensor-8-IN-1_1600084029733.html?spm=a2700.galleryofferlist.p_offer.d_price.5ab6187bMaoeCs&s=phttps://www.alibaba.com/product-detail/Lorawan-Soil-Sensor-8-IN-1_1600084029733.html?spm=a2700.galleryofferlist.p_offer.d_price.5ab6187bMaoeCs&s=p


Data di publicazione: 06 di maghju 2024